abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 april 2006 @ 16:56:05 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_37283921
Leuk Wiebe je hier te zien posten
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37283962
Ik heb zo'n programma als eens eerder op tv (discovery) gezien.
Eerlijk gezegd kan ik er niet te lang naar kijken omdat het echt terug gaat naar de basis van het leven en je ziet ook hoe onrechtvaardig de natuur eigenlijk is.
Je hebt een lichaam en als het heel erg ziek word ga je dood.
Dat is voor mij nog steeds heel erg confronterend!

Ik vind het echt heel erg stoer van je Wiebe dat je hier reageert en moet ook toegeven dat je enorm sterk overkwam in de laatste aflevering.
Op dit soort momenten hoop je op een wonder!
Wat mij betreft moet je het gewoon gaan redden!

[ Bericht 4% gewijzigd door Dementor op 25-04-2006 17:05:19 ]
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:59:45 #178
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_37284045
Het zijn mooie afleveringen, al ligt de nadruk iets teveel op het melodramatische dan op de (filosofische) inhoud. Toch zie ik een commerciele zender dit lang niet maken. BNN is ok
Era Vulgaris
pi_37284403
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat ben ik op basis van wat ik tot nu toe gezien heb met je eens. Het programma raakt me niet in de zin van dat ik er emotioneel van word, maar wel in de zin van dat het me laat nadenken over dingen waar ik normaal niet bij stil sta. In dat opzicht vind ik het verhaal van Fedde het "interessantst" (wat helemaal verkeerd klinkt in deze contect) en ik denk dat dit komt omdat hij ongeveer van mijn leeftijd is, net afgestudeerd was etc. Zo op het eerste gezicht zijn er de meeste raakvlakken tussen zijn en mijn leven.
Ik denk juist omdat wij vijven compleet verschillend zijn en compleet op een ander punt in ons leven staan/stonden. En ook alle 5 op een andere ermee omgaan heeft denk ik iedereen iemand die hem of haar het meest aanspreekt in de maeeir van doen en zeggen. En daarom mensen nog eerder gaan stilstaan bij de dingen omdat ze raakvlakken hebben. En ik dat dat ook nog een mooi deel is dat het programma nog beter maakt. Wat jij dus met fedde hebt omdat hij in dezelfde fase in zijn leven zat.
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:53:24 #180
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37287588
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:10 schreef Wiebe1984 het volgende:

[..]

Ik denk juist omdat wij vijven compleet verschillend zijn en compleet op een ander punt in ons leven staan/stonden. En ook alle 5 op een andere ermee omgaan heeft denk ik iedereen iemand die hem of haar het meest aanspreekt in de maeeir van doen en zeggen. En daarom mensen nog eerder gaan stilstaan bij de dingen omdat ze raakvlakken hebben. En ik dat dat ook nog een mooi deel is dat het programma nog beter maakt. Wat jij dus met fedde hebt omdat hij in dezelfde fase in zijn leven zat.
Dat zou inderdaad goed kunnen.

Trouwens misschien een beetje rare vraag, maar hoe heeft BNN deze groep mensen "geselecteerd"? Hebben ze daar ergens een oproep voor geplaatst, of hebben ze dat via ziekenhuizen of zo gedaan?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37289765
Wil hier even mijn respect uiten voor Wiebe en de manier waarop je met deze situatie omgaat... echt mijn diepste respect. Het is mijn eigen lafheid misschien dat ik niet goed naar het programma kan kijken maar dit soort dingen grijpen me altijd zo aan dat ik mezelf wil sparen.... heb gisteravond de site van Karin toch maar eens bekeken en toen stond het kippenvel al dik op mijn hele lijf...

Maar ik hoop Wiebe dat je nog lang onder ons blijft
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:10:11 #182
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37290485
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:53 schreef Plato1980 het volgende:

Trouwens misschien een beetje rare vraag, maar hoe heeft BNN deze groep mensen "geselecteerd"? Hebben ze daar ergens een oproep voor geplaatst, of hebben ze dat via ziekenhuizen of zo gedaan?
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef Wiebe1984 het volgende:

. En ik ben in contact gekomen met BNN door stichting-danielle. Daar heb ik een reis door amerika mee gemaakt en BNN had de stichting gemaild en zij toen mij of het wat voor mij was.
Voor meer informatie, http://www.stichting-danielle.nl


En hoi Wiebe! Ik heb jouw weblog op de site van OML vorige week ook gelezen en ook ik heb heel veel respect voor de manier waarop je met je (toch ook onzekere) situatie omgaat. En zoals ik hierboven al ergens schreef, ik ben blij dat het op dit moment naar omstandigheden goed met je gaat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_37290780
Hoi Wiebe! Wat leuk dat je hier post!

Ik vind het een van de beste en meest indrukwekkende programma's die ik de laatste jaren heb gezien.
pi_37291484
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn posts!!!! En eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe BNN iedereen geselecteerd heeft ik weet alleen dat in het begin Elmar, Fedde, Geja en ik al gevonden waren en toen doorgezocht voor een vrouw en dat is toen Karin geworden.

TheVulture ik denk dat voor iedereen het een eigen keuze is om wel of niet te kijken en je moet doen wat je zelf wil. En het is goed te begrijpen dat het voor sommmige mensen erg confronterend is.
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:04:57 #185
6536 dwerg
chagrijn
pi_37292399
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:18 schreef Fannetje het volgende:
Hoi Wiebe! Wat leuk dat je hier post!

Ik vind het een van de beste en meest indrukwekkende programma's die ik de laatste jaren heb gezien.
Wat zij zegt.

Had je buiten de opnames nog vaak contact met Patrick Lodiers? En is het programma geworden zoals je had gehoopt dat het zou worden?
I intend to live forever, or die trying.
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 april 2006 @ 21:17:52 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_37292893
Wiebe Pinkpop zit er weer aan te komen. Ga je weer ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37293748
Nee dit jaar niet ik ga wel 12 juni(mijn verjaardag) naar Saybia in Paradiso!!!!!!!!!!!!
Geniet van elke dag in het leven alsof het je laatste is!!!! Want elke dag kan je laatste zijn!!!!
http://weblogs.bnn.nl/wiebedejong
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:38:30 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37293772
Pfoe... ik heb net ook de aflevering van volgende week zitten bekijken en dat is toch wel even slikken hoor.
Ik heb enorm veel bewondering voor hoe die 5 mensen en hun familie en vrienden ermee om gaan hoor. Vaak hoor je dat dat vanzelf gaat en dat ze er niks bijzonders voor doen, maar ga er maar aan staan...
***
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:41:44 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37293901
Ik bekijk als oudere jongere dit programma met de ogen van een ouder.
Het meest verschrikkelijke wat je als ouders kunt overkomen is het overlijden van je eigen kind of het weten dat je kind is opgegeven door de medici.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37294146
Wiebe, hoe heb je dit topic eigenlijk gevonden?
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:47:26 #191
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37294197
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Wiebe1984 het volgende:
toen doorgezocht voor een vrouw en dat is toen Karin geworden.
Ik las op de site van Karin dat ze haar hebben benaderd nadat ze haar website gelezen hadden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_37294213
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
Ik bekijk als oudere jongere dit programma met de ogen van een ouder.
Het meest verschrikkelijke wat je als ouders kunt overkomen is het overlijden van je eigen kind of het weten dat je kind is opgegeven door de medici.
Ik ken een gezin en een paar jaar terug is daar de zoon van komen te overlijden aan de gevolgen van kanker. Die ouders gingen kort daarop scheiden, het zusje presteerde er minder door op school en heeft hele moeilijke jaren meegemaakt. Idd 't ergste wat een ouder kan overkomen volgens mij .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37294301
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Wiebe1984 het volgende:
Nee dit jaar niet ik ga wel 12 juni(mijn verjaardag) naar Saybia in Paradiso!!!!!!!!!!!!
Wat lijkt me dat leuk dat je dan opeens weer plannen kunt maken voor je verjaardag, terwijl wij gisteren je 21e verjaardag hebben gezien waarop iedereen zei dat het hoogstwaarschijnlijk je laatste zou zijn.
Nou, gelukkig niet, dus
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:49:43 #194
147092 Maaike2
Leven is het meervoud van lef
pi_37296978
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:40 schreef Wiebe1984 het volgende:
Eerst wil ik iedereen bedanken voor alle positieve reacties. En mijn zus nog extra want die heeft alles goed voor me verwoord. Alleen kan het niet laten om zelf ook te reageren.

Maar ik wou eigenlijk antwoord gaan geven op de vraag of het heftig wordt. Want zoals iedereen gezien heeft was ik in de eerste uitzending er eigenlijk het slechts aan toe omdat ik middenin mijn chemokuren zat. Alleen bij mij treed er dus een stijgende lijn op in tegenstelling met de andere. En dan bedenkend dat de andere overleden zijn kan ik natuurlijk wel zeggen dat het heftiger wordt. Alleen naar mijn mening zeker niet zo zwaar dat het melodramatisch wordt. En voor de rest wil ik ook niet teveel zeggen want dat vind ik niet leuk
Dank je broertje! Ben ik blij om, hoewel ik het toch ook wel voor mezelf doe hoor. Ben er best mee bezig hoe alles gaat enzo. Ook best moelijk om te zien bij anderen wat bij ons nog te wachten staat.

Ikwil idd ook niet teveel zeggen over aflevering 3, behalve dat ik het van de eerste 3 de meest heftige vond terwijl wiebe er niet eens inzit. De rest heb ik nog niet gezien. Morgen 4 en 5 kijken, best spannend, volgens mijn vader nog heftiger. Ben ook wel heel benieuwd, in deze aflevringen zit ik zelf niet (ik ben alleen bij opnames van 1&2 geweest) dus heb nog minder een idee van wat het gaat worden.
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:53:58 #195
147092 Maaike2
Leven is het meervoud van lef
pi_37297129
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Wiebe1984 het volgende:
Nee dit jaar niet ik ga wel 12 juni(mijn verjaardag) naar Saybia in Paradiso!!!!!!!!!!!!
Ik heb er onwijs veel zin in!!!!! Nog een keer met jou Saybia!!! Wie had kunnen hopen dat we zelfs nog 2 kansen zouden krijgen na die ene keer voor de deur staan en weer naar huis moeten omdat je ziek werd.
En vind het wel een onwijs leuke manier om je verjaardag te vieren.
  woensdag 26 april 2006 @ 11:52:56 #196
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_37307118
Sprakeloos ben ik van dit programma.. Wat al eerder gezegd is, ik zou er niet aan moeten denken dat dit dicht bij mij zou komen.. Ik ben na de vorige aflevering naar mijn dochtertjes kamertje gegaan om haar nog eens een heel dikke knuf te geven. Wat dapper dat iedereen in het programma er zo mee omgaat.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Trouwste user 2022 woensdag 26 april 2006 @ 18:11:43 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_37318082
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Wiebe1984 het volgende:
Nee dit jaar niet ik ga wel 12 juni(mijn verjaardag) naar Saybia in Paradiso!!!!!!!!!!!!
Cool
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37322117
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:40 schreef Wiebe1984 het volgende:
Eerst wil ik iedereen bedanken voor alle positieve reacties. En mijn zus nog extra want die heeft alles goed voor me verwoord. Alleen kan het niet laten om zelf ook te reageren.

Maar ik wou eigenlijk antwoord gaan geven op de vraag of het heftig wordt. Want zoals iedereen gezien heeft was ik in de eerste uitzending er eigenlijk het slechts aan toe omdat ik middenin mijn chemokuren zat. Alleen bij mij treed er dus een stijgende lijn op in tegenstelling met de andere. En dan bedenkend dat de andere overleden zijn kan ik natuurlijk wel zeggen dat het heftiger wordt. Alleen naar mijn mening zeker niet zo zwaar dat het melodramatisch wordt. En voor de rest wil ik ook niet teveel zeggen want dat vind ik niet leuk
Wat een prachtig programma! Ik heb tot nu toe vol verbazing maar ook zeker vol bewondering gekeken en af en toe toch ook een traantje weg moeten pinken door alle heftige verhalen en het doorzettingsvermogen van iedereen!

En wat ben ik ontzettend blij te lezen dat Wiebe zelfs nog zelf kan reageren! En wat een geweldig plan weer voor je verjaardag! Ik wens je alvast heel veel plezier en het allerbeste!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 27 april 2006 @ 22:40:23 #199
88233 Steve
Still the best.
pi_37361105
Heel interessant programma. Zwaar onderwerp, maar er wordt gelukkig "normaal" mee omgegaan, ook hoe Patrick het presenteert.
Het zet je toch even aan het denken....
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:05:46 #200
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37404589
TVP

Interessant en indrukwekkend....
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')