http://www.easyrentacar.comquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef saban het volgende:
Wat kost een auto huren in Belgie (Haselt) voor 1 dag (~200KM)?
Of een auto huren in Nederland ook voor 1 dag (~450KM)?
Voor die vorstelijke bedragen die ze rekenen voor een huurauto laten ze hem maar lekker reinigen. Ik geef daar echt geen drol om.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Dizzee het volgende:
Je maakt gebruik van zaken die niet van jou zelf zijn. Ik kan me voorstellen dat wanneer iedereen in zo'n huurauto gaat roken, dus als dat niet is opgenomen in de voorwaarden, die auto na 24 keer gebruik enorm naar rook stinkt.
De last is dus (indirect) wel aanwezig voor huurders na jou.
Maar, als de rokers de reinigingskosten e.d. willen vergoeden vind ik het prima. Al is een kleine moeite om even te stoppen op de carpool, een sigaretje te roken en weer verder te gaan.
en nog een keer want ik heb ook geen cc en wil binnen de EU een auto huren, als dit niet kan moet ik dus nog een cc gaan aanvragen voordat ik op vakantie ga. Ik ga 7 juli weg, zou ik dat halen??quote:
Je bank kan deze vraag niet beantwoordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef Celeste123 het volgende:
[..]
en nog een keer want ik heb ook geen cc en wil binnen de EU een auto huren, als dit niet kan moet ik dus nog een cc gaan aanvragen voordat ik op vakantie ga. Ik ga 7 juli weg, zou ik dat halen??
maar wel of je een cc kan aanvragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:59 schreef Celeste123 het volgende:
Nee ik denk niet dat mijn bank weet of er huurmaatschappijen voor auto's zijn in het buitenland waar ik zonder cc een auto kan huren.
Dat was de vraag van jou ook niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:59 schreef Celeste123 het volgende:
Nee ik denk niet dat mijn bank weet of er huurmaatschappijen voor auto's zijn in het buitenland waar ik zonder cc een auto kan huren.
Bij sunny kost dezelfde auto (fiat panda) ¤234,-. Dat is toch een aardig verschil met sixti, waar het ¤88,- kost..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
We hebben wel een auto weten te huren zonder CC.
Sunnycars geboekt vanuit een reisbureau in NL. Als borg moeten we een volle tank benzine betalen ter plaatse
Komen ongetwijfeld nog wel kosten bij zodat je rond de 150E uitkomt, en je zult ook niet voldoende verzekerd zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Bij sunny kost dezelfde auto (fiat panda) ¤234,-. Dat is toch een aardig verschil met sixti, waar het ¤88,- kost..
http://www.holidaycars.com/nl/quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Tarabass het volgende:
Hoihoi,
Wij gaan volgende week naar Milaan en willen daar een auto huren voor vijf dagen. Natuurlijk zo goedkoop mogelijk en het liefst op te halen en in te leveren op Milaan Malpensa Airport. Nou had ik iets op het oog maar daar kan ik alleen maar met visacard reserveren. En die heb ik nou net niet. Wel is het goedkoop want voor ¤88 vijf dagen een auto huren is niet duur. Hier een linkje..
Weten jullie of het te gokken is om er na aankomst gewoon langs te gaan en te huren, of weten jullie een ander goedkoop adresje om een auto te huren? Of weten jullie een andere manier om toch te kunnen reserveren daar zonder visacard of iets dergelijks zodat ik gewoon betaal op het moment van afhalen?
vorig topic
Weet je wat meer over holidaycars? Staat niks hoeveel KM je krijgt en hoeveel het extra kost om meer KM te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://www.holidaycars.com/nl/
Wel een tipje, doe het zsm. Je hebt trouwens meer van dit soort tussenpersonen, kan er op dit moment niet op komen. Je moet dus wel vooruit betalen, en ze moeten de betaling hebben ontvangen voor dat je weggaat.
Redelijk prominent geplaatstquote:All inclusive Autohuur!
Onbeperkte kilometers
W.A. verzekering
C.D.W. verzekering
T.P. diefstal verzekering
Luchthaven afleverkosten
Lokale belastingen
De consumentenbond heeft in Juni dit jaar een onderzoek gedaan naar goede autoverhuurbedrijven, zie http://www.holidaycars.co(...)_autoverhuurder.pdf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef saban het volgende:
[..]
Weet je wat meer over holidaycars? Staat niks hoeveel KM je krijgt en hoeveel het extra kost om meer KM te maken.
Ik heb wel eens een auto gehuurd bij Holiday cars... Maar dat is alleen een agentschap, de auto kan bij wijze van spreken alsnog bij Avis vandaan komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De consumentenbond heeft in Juni dit jaar een onderzoek gedaan naar goede autoverhuurbedrijven, zie http://www.holidaycars.co(...)_autoverhuurder.pdf.
Zoals je ziet komt de link van Holidaycars.com (die uiteraard ook goed beoordeeld werden) maar je kunt wel concluderen dat Holidaycars redelijk betrouwbaar is en er geen rare kosten ineens bijkomen zoals bij Avis..
Nou, dat valt echt wel mee hoor, de meest normale verzekeringen zitten er wel in. En de vliegticktets staan gewoon los van de autohuur van Ryanair, via Hertz. Het is gewoon de normale Hertz huurauto maar tegen een Ryanair prijs.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef Sport_Life het volgende:
Volgens mij omdat er bij Ryanair allerlei kosten bijkomen, verzekeringen, <25 leeftijd, etc. Bij de vliegtickets is dit ook heel erg bij Ryanair, basisprijs van een ticket is 10 euro, kom je uiteindelijk op 60 euro uit (retour, met een normale bagage, etc). Ik hoorde dat als je een wijziging wilde doorgeven dit al 60E kon kosten..
Ja klopt, maar dan heb je iig een goed Nederlands aanspreekpunt. Mocht er wat misgaan, regelt Holidaycars de rest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto gehuurd bij Holiday cars... Maar dat is alleen een agentschap, de auto kan bij wijze van spreken alsnog bij Avis vandaan komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |