abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 december 2001 @ 22:57:04 #126
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2550733
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:24 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Hmm leuk dat je dat vraagt.

1) Of je gelukkig zou kunnen zijn zonder een rol te spelen;
2) of je gelukkig zou kunnen zijn zonder je superieur te voelen aan anderen;
3) of je een muziekinstrument bespeelt.


Okay, dan wil ik graag weten of jij:
1) Ooit denkt af te studeren
2) Ooit denkt te gaan werken
3) Ooit een meisje hebt gehad
4) Jij zou toch ook nooit meer terugkomen op Fok? Waarom maakte je eerst een kloon KP aan en nam daarna je eigen account weer aan? Is dat niet hetzelfde gedrag wat je Swets verwijt?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2001 @ 22:59:33 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2550767
quote:
Op woensdag 19 december 2001 22:57 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Okay, dan wil ik graag weten of jij:
1) Ooit denkt af te studeren
2) Ooit denkt te gaan werken
3) Ooit een meisje hebt gehad
4) Jij zou toch ook nooit meer terugkomen op Fok? Waarom maakte je eerst een kloon KP aan en nam daarna je eigen account weer aan? Is dat niet hetzelfde gedrag wat je Swets verwijt?


Oe! nu heb je Den Toorn Des Koekepans te pakken X-Ray!
want:
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:29 schreef Koekepan het volgende:

Die dwangneurose is mijn zaak. Ik was niet degene die je een uitnodiging gaf vragen te stellen over mijn privéleven.


Nou blijft ie je achtervolgen...
eng he
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2001 @ 23:12:42 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2550936
quote:
Op woensdag 19 december 2001 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


of sta ik altijd bij de loodgieter in de zaak met mijn aambeien?


Als er wat schort aan de afvoer is logisch...

Enne, dit feesie kan verder gevier worden in onzin...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_2551240
quote:
Op woensdag 19 december 2001 22:57 schreef X-Ray het volgende:
Okay, dan wil ik graag weten of jij:
Wil je dat echt zo graag weten? Mail me maar. .
Wittgenstein
pi_2551258
quote:
Op woensdag 19 december 2001 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou blijft ie je achtervolgen...
eng he
Kinderachtig gedoe, Swetsenegger. Natuurlijk heb ik mezelf daar ook schuldig aan gemaakt, maar jij weet net zo goed als ik dat ik je niet stalk. Hooguit erger ik me stevig aan bepaalde aspecten van je gedrag hier, maar ik heb daar bij deze het laatste woord over gesproken.
Wittgenstein
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2001 @ 00:05:58 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2551604
quote:
Op woensdag 19 december 2001 23:36 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Kinderachtig gedoe, Swetsenegger. Natuurlijk heb ik mezelf daar ook schuldig aan gemaakt, maar jij weet net zo goed als ik dat ik je niet stalk. Hooguit erger ik me stevig aan bepaalde aspecten van je gedrag hier, maar ik heb daar bij deze het laatste woord over gesproken.


Ach ja, dus als mensen zich aan JOU ergeren is dat 'jammer' zoals je reageerde op Havoc in het MrBig afscheidstopic deel 2, maar wanneer jij je aan MIJ ergert, dan moet je me ongeveer 3 maanden achtervolgen met hoogdravende posts en is dat GEEN stalken.

Ik vind het allemaal prima hoor, want het interesseert me eerlijk gezegd geen ruk wat jij vind, maar vond het wel grappig dat je mij inconsequent gedrag verwijt terwijl je je daar zelf net zo schuldig aanmaakt.

-edit-
en zoals ik je al EERDER zei zijn diverse aspecten van dat gedrag BEWUST, en niet anders dan dat ik irl ben.
Sommige noemen dat sarcasme, anderen vinden het irritant, maar misschien moet je daar eens doorheen prikken?

pi_2551700
quote:
Op donderdag 20 december 2001 00:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ach ja, dus als mensen zich aan JOU ergeren is dat 'jammer' zoals je reageerde op Havoc in het MrBig afscheidstopic deel 2, maar wanneer jij je aan MIJ ergert, dan moet je me ongeveer 3 maanden achtervolgen met hoogdravende posts en is dat GEEN stalken.


Nee, ik heb je niet geë-maild of op enige wijze privé aangesproken. Verder vind ik het logisch dat mensen zich aan mij ergeren, en dat zal best weleens terecht zijn, maar ik kan het niet bij iedereen even jammer vinden. Ik verwacht niet dat je het betreurt dat ik me soms aan je erger, maar daarom mag ik er nog wel opmerkingen over maken, net als Havoc bij mij deed. Ik had er iets vriendelijker op kunnen reageren, dat is zeker waar.
quote:
Ik vind het allemaal prima hoor, want het interesseert me eerlijk gezegd geen ruk wat jij vind, maar vond het wel grappig dat je mij inconsequent gedrag verwijt terwijl je je daar zelf net zo schuldig aanmaakt.
Het ging me niet zozeer om de inconsequentheid, maar meer om het dramatische vertoon. Jij beweerde dat er geen sprake was van wat voor vertoon dan ook, en dat kan ik onderuit halen door over inconsequenties te beginnen. Niet dat die me op zich storen, dat heb ik nergens gezegd. Ze tonen alleen maar aan dat jij zeker niet vies bent van een beetje toneelspelen. Maar goed, waar maak ik me druk om... Ik wil echt wel toegeven dat het niet veel goeds over mij zegt dat ik me zo aan je kan storen. Dus laat ik de balk uit mijn eigen oog halen. Ik zal er niet meer over beginnen.
Wittgenstein
pi_2551737
quote:
Op donderdag 20 december 2001 00:05 schreef Swetsenegger het volgende:
en zoals ik je al EERDER zei zijn diverse aspecten van dat gedrag BEWUST, en niet anders dan dat ik irl ben.
Sommige noemen dat sarcasme, anderen vinden het irritant, maar misschien moet je daar eens doorheen prikken?
Ik snap deze opmerking niet echt. Dit topic is toch in alle oprechtheid geopend en niet op enigerlei wijze sarcastisch bedoeld? Of doel je nu op een heel andere discussie?
Wittgenstein
  donderdag 20 december 2001 @ 00:26:54 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2551878
en hij kwam weer terug
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_2551979
quote:
Op donderdag 20 december 2001 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
en hij kwam weer terug
Net als Jezus. Hij is dus in goed gezelschap.
Wittgenstein
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2001 @ 22:18:18 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2562548
quote:
Op donderdag 20 december 2001 00:16 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ik snap deze opmerking niet echt. Dit topic is toch in alle oprechtheid geopend en niet op enigerlei wijze sarcastisch bedoeld? Of doel je nu op een heel andere discussie?


Op de discussie die je al VOOR deze ban probeerde aan tegaan, maar blijkaabr door sociaal onvermogen niet tot een goed eind wist te brengen.

Maar zoals ik al eerder zei.
Mij maakt het niet als jij met het schuim op je lippen achter je monitor zit als je mijn posts leest

  donderdag 20 december 2001 @ 22:19:01 #137
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_2562570
quote:
Op donderdag 20 december 2001 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mij maakt het niet als jij met het schuim op je lippen achter je monitor zit als je mijn posts leest


Ook niet een heel klein beetje?
Speculeren is andere koek dan speculaas.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2001 @ 22:19:51 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2562587
quote:
Op donderdag 20 december 2001 22:19 schreef -B- het volgende:

[..]

Ook niet een heel klein beetje?


Behalve dat ik het hilarisch vind...
neuh doet me niets
pi_2562594
quote:
Op donderdag 20 december 2001 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de discussie die je al VOOR deze ban probeerde aan tegaan, maar blijkbaar door sociaal onvermogen niet tot een goed eind wist te brengen.
Oke, dan is dat ook weer helder. Nou welterusten hoor.
Wittgenstein
  zondag 15 december 2002 @ 22:08:09 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_7355502
Nou nog niet weg?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † zondag 15 december 2002 @ 22:12:00 #141
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7355600
quote:
Op zondag 15 december 2002 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Nou nog niet weg?
Nou nog niet weer weg?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Official ESF Kreviewer zondag 15 december 2002 @ 22:12:24 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')