abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:14:23 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36852967
Imker . Dat zou ik dus echt nooit kunnen worden, het geluid van een bij-achtig wezen alleen al doet me rillen van angst (bij wijze van).


Ik was laatst in een verenigingshuis (orkestrepetitie, ja, ik heb wél een saai leven ) in verband met een orkestrepetitie, en een vriendin van mij zag iets vanuit haar oogoeh en zegt: "Kijk eens, wat een schattig hondje!"

En toen bleek het geen hondje te zijn, maar een klein negertje . Proestend de deur uitgelopen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36853048
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Imker . Dat zou ik dus echt nooit kunnen worden, het geluid van een bij-achtig wezen alleen al doet me rillen van angst (bij wijze van).


Ik was laatst in een verenigingshuis (orkestrepetitie, ja, ik heb wél een saai leven ) in verband met een orkestrepetitie, en een vriendin van mij zag iets vanuit haar oogoeh en zegt: "Kijk eens, wat een schattig hondje!"

En toen bleek het geen hondje te zijn, maar een klein negertje . Proestend de deur uitgelopen .
GEWELDIG.

Het zoontje van mijn broer zegt ook rare dingen:
Tegen zijn vader die wil gaan bore: "Doe dat maar niet lieverd, das geen speelgoed!"
En tegen de huisarts: "Laten we afspreken, jij ruimt je bureau op"
In beide gevallen was hij 3.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:19:25 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36853096
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 april 2006 @ 13:26:47 #54
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36853261
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:17 schreef freecell het volgende:

[..]

GEWELDIG.

Het zoontje van mijn broer zegt ook rare dingen:
Tegen zijn vader die wil gaan bore: "Doe dat maar niet lieverd, das geen speelgoed!"
En tegen de huisarts: "Laten we afspreken, jij ruimt je bureau op"
In beide gevallen was hij 3.
Dat is toch hetzelfde neefje dat uitgleed in de douche en nog net houvast kon krijgen aan een bepaald lichaamsdeel van zijn papa?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36853353
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde neefje dat uitgleed in de douche en nog net houvast kon krijgen aan een bepaald lichaamsdeel van zijn papa?
Oja vergeten
Teon hebben we trouwens ontdekt hoe goed mijn broer kan jodelen
Maar jij weet vast nog wel domme situaties van mij

Ow help ik moet opeens denken aan die servieskast
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:33:37 #56
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36853441
Mien god zeg, iedereen hier kent elkaar en iedereen maakt dingen mee die gewoon te grappig voor woorden zijn .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36853523
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Mien god zeg, iedereen hier kent elkaar en iedereen maakt dingen mee die gewoon te grappig voor woorden zijn .
De servieskast werd vooral grappig gevonden door TARA en zijn huisgenoot
Ik vond het genant

Maar voor de duidelijkheid: TARA is mijn verloofde en woonde bij Isabeau in huis Al is in dit geval de "huisgenoot" de nieuwe huisgenote van Maarten, dus niet Isabeau
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:37:25 #58
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36853559
Ah, kijk, dat verklaart een hoop.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36853596
Maar om mij tegen mezelf te beschermen hebben een paar mensen een bond opgericht: De BOP.
De BOP geeft een veto tegen dingen die ik wil gaan doen en die mogelijk gevaarlijk zijn.
Dus als ik een schroevedraaier in het stopcontact wil stoppen, roept iedereen heel hard: "BOP is tegen!". En dan dien ik te luisteren
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:39:57 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36853623
Verstandig. Misschein niet altijd even leuk voor jou, maar uiteindelijk zul je ze dankbaar zijn .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36853642
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Verstandig. Misschein niet altijd even leuk voor jou, maar uiteindelijk zul je ze dankbaar zijn .
Dat zegt iedereen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 april 2006 @ 13:44:24 #62
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36853729
Enfin, die servieskast dus. Mevrouw freecell achtte het handig om in de keuken een handstand uit te voeren, komt met haar hak tegen de middelste plank van de servieskast, wipt deze er dus uit, de plank komt tegen de bovenste aan, wipt er ook uit en gezamelijk storten ze op de onderste plank.
resultaat:
KINKEL!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:48:40 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36853835
Een handstand in de keuken? .


Bij ons thuis is de servieskast ook een keer ingestort, bijna alles kapot van ons dure servies, maar dat was meer omdat iemand de deur te hard dicht had gedaan .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36853849
nou
En TARA en huisgenote maar lachen......
pi_36853887
Mijn broers hebben een keer een kampvuur gemaakt in de gigantische stapel brandhout van mijn vader in de kerlder (lees gewelven) van ons huis
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:50:39 #66
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36853898
Gek, ik zou op zo'n moment toch echt niet kunnen lachen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:53:50 #67
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36853984
Ik heb twee oudere zussen, de ouste vond het vroeger altijd leuk om mijn andere zus te laten schrikken. Echt tot huilens toe en nachtmerries hield ze er aan over. Maar mijn moeder kwam daar een keer achter, en toen zou zij mijn oudste zus eens laten schrikken.

Dus mijn moeder neemt mijn oudste zus mee naar de slaapkamer. Gordijnen dicht, helemaal donker. Ze zitten samen op bed. Mijn moeder: 'ik ga je nu laten schrikken'.

'BOE!'

En gillen dat mijn oudste zus deed .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36854169
Whaha! Je blijft schrikken, ook als je het verwacht
pi_36854200
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek, ik zou op zo'n moment toch echt niet kunnen lachen .
Precies, het was HUN servieskast
En maar lachen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 april 2006 @ 14:05:07 #70
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36854294
Zij lag dubbel ja. Ik niet echt, maar boos was ik ook niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36854460
maar TARA is op de eerste keer dat hij een brommer aanraakte er mee in een vijvertje (30CM bij 30CM, 20 CM diep) gereden.
Daarna nooit meer één aangeraakt
pi_36862454
Och, de eerste keer dat ik op een brommer zat reed ik de bosjes in al roepend 'Waar zit de rem!!!'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:37:41 #73
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36862525
Ik heb nog nooit een brommer aangeraakt. Jawel trouwens, toen ik 7 ben ik aangereden door een brommer die door rood reed.

Mijn fiets kapot, en die jongen (die was echt 20 jaar ofzo) schelden op mij, een klein jongetje .

Ik had niks, behalve een kapotte fiets, en hij had een kapotte brommer en een gekneusde dijspier .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36863386
Lekker, schelden op een kind terwijl je zelf door rood rijdt. Ik neem aan dat je de fiets vergoed kreeg?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:06:46 #75
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36863417
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, schelden op een kind terwijl je zelf door rood rijdt. Ik neem aan dat je de fiets vergoed kreeg?
Dat is langs mij heen gegaan, ik was in paniek en mijn moeder heeft het geregeld allemaal. Ik heb er wel een bepaalde fobie voor brommers aan over gehouden. Zit nog steeds krampachtig op de fiets als ik er één aan hoor komen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')