Waarom kan ik het juist dan nét weer niet zienquote:Op zondag 9 april 2006 07:02 schreef Riparius het volgende:
[..]
Awick wordt vandaag herhaald om 13:00 uur en om 22:30 uur (buiten de regio Amsterdam is AT5 digitaal te ontvangen via de meeste kabelnetten).
Ja ik zat vanmiddag ook naar AT5 te kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Ik heb het programma op AT5 gezien. Haye van der Heyden was aan het woord. Daarnaast veel beelden van Frederique.........
:-(
eenschquote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind dit ook altijd gemeen van de pers.
Ze gaan gewoon ergens in de struiken liggen.
Om een glimp van de rouwende mensen te ontdekken en dan foto's schieten.![]()
Ik vind dat heel erg voor de familie,privacy is ze niet gegunt.
Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
Mee eensquote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind dit ook altijd gemeen van de pers.
Ze gaan gewoon ergens in de struiken liggen.
Om een glimp van de rouwende mensen te ontdekken en dan foto's schieten.![]()
Ik vind dat heel erg voor de familie,privacy is ze niet gegunt.
Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
"De één z'n dood is de ander z'n brood"quote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van het verhaal op de site van de Telegraaf dat ze eindelijk het bewijs hebben dat Frank Wisse het met Esmee de la Bretoniere doet... bewijsstuk: foto dat ze gearmd naar buiten komen na de crematie van Frederique
Walgelijke roddeljournalistiektotaal respectloos
Op zich mee eens, des te vreemder dat ik hierboven iemand zie schrijven "ik had best beelden willen zien". Waarom in vredesnaam? Mag iemand alsjeblieft in de dood nog een beetje privacy hebben?quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef PaulOnlineNL het volgende:
dit wil ik niet eens journalistiek noemen. Dit is gewoon respectloos.
Ja, ik had hem doorgebladerd, ik geef het toe, maar niet voor de 'coverstory'. Die liet ik links liggen. Ik vind die 'wat dragen zij'?-pagina's altijd wel geinig en dat soort pagina's zijn de reden dat ik die tijdschriften wekelijks even doorblader.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef milagro het volgende:
ja, en jij bladert hem ook door, toch, al koop je hem niet.
blijkbaar menseigen om toch bepaalde details te willen weten c.q. zien.
Idd en dat mogen we ook wel verafschuwen aan onszelf. Laat echter onverlet dat we het zelf ook doen, hoe hard we het ook ontkennen. Eén der onhebbelijkheden van de mens, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Laten we wel wezen: het merendeel van de mensen is toch benieuwd wat er nu precies gebeurd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |