abonnement Unibet Coolblue
pi_36587545
Het Grote Wie heeft er al een SOA test gedaan topic???

Zelf ben ik t van plan te doen, maar mij blijven paar vraagjes zitten waar ik geen antwoord op kan vinden.

Zoals:
- Krijgen je ouders op hun ziekenfonds rekening of elders te zien dat je een soa test gedaan hebt?
*Je kan anoniem laten testen a iets van 20 euro, maar wat als je een soa hebt, dan heb je toch ook een behandeling nodig, dat kost toch ook geld.

- Wat wordt er precies gedaan? Urine opgenomen, Bloed afgenomen? Gaan ze je geslechtsdeel ook nog uitgebreid staan bekijken ?


Probeer mij en vele anderen over de streep te helpen, mbv jullie ervaringen
pi_36588327
Als je je laat testen bij de GGD is de SOA test gratis. Voor een HIV test betaal je 25 euro. Dit kan je gelijk bij de balie betalen. Voor de uitslag van de test kan je ongeveer 2 weken na de test bellen naar de GGD. Van de test en de uitslag krijg je dus geen post in de bus.
art 43.2a
  zondag 2 april 2006 @ 20:54:11 #3
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_36588795
Ze gaan met een wattenstaafje in je pisbuis staan porren.
En pijn dat dat doet.

Veel plezier.
  zondag 2 april 2006 @ 20:55:40 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36588859
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef eileenvs het volgende:
Als je je laat testen bij de GGD is de SOA test gratis. Voor een HIV test betaal je 25 euro. Dit kan je gelijk bij de balie betalen. Voor de uitslag van de test kan je ongeveer 2 weken na de test bellen naar de GGD. Van de test en de uitslag krijg je dus geen post in de bus.
en ze zijn geheel anoniem, je naam vermelden ze nergens
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36589863
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

en ze zijn geheel anoniem, je naam vermelden ze nergens
Ze vermelden je naam nergens op je uitslag en test (daar wordt gewerkt met een code bestaande uit een conbinatie van je voorletters en je geboortedatum), maar je bouwt wel een soort dossier op. Als je een SOA test laat doen wordt je gevraagd of je al eerder een test hebt laten doen bij de GGD, zoja, dan worden de resultaten van de vorige test(en) ook doorgenomen.
art 43.2a
pi_36590026
Da's toevallig, ga maandag ff een afspraak maken, heb een beetje last van een brandende pisbuis.
  zondag 2 april 2006 @ 21:32:39 #7
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36590239
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:24 schreef eileenvs het volgende:

[..]

Ze vermelden je naam nergens op je uitslag en test (daar wordt gewerkt met een code bestaande uit een conbinatie van je voorletters en je geboortedatum), maar je bouwt wel een soort dossier op. Als je een SOA test laat doen wordt je gevraagd of je al eerder een test hebt laten doen bij de GGD, zoja, dan worden de resultaten van de vorige test(en) ook doorgenomen.
uitaraard, ik bedoelde dus ook dat ze die code gebruiken, had geen zin dat uit te typen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 2 april 2006 @ 22:35:05 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_36592902
Als ik een vermoeden heb, van wie zo'n test gedaan heeft, mag ik dan iemand aanwijzen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  † In Memoriam † zondag 2 april 2006 @ 22:35:56 #10
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_36592932
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef Biogarde het volgende:
Als ik een vermoeden heb, van wie zo'n test gedaan heeft, mag ik dan iemand aanwijzen
Ga je gang.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 2 april 2006 @ 22:39:59 #11
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_36593103
SOA onderzoek, hoe en wat? ervaringen

Ligt ie er inmiddels nog niet af dan?
Tot zover het nieuws
pi_36599518
Wel een keer gedaan
Geen pretje.
Gelukkig had k niks,
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 3 april 2006 @ 10:10:35 #13
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36600652
nee, durf niet
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36602644
Ik durf ook nie zo :$ , hoe maak je daarvoor een afspraak? langs gaan, of kun je ook gewoon ef belletje plegen?
pi_36602736
Nooit nodig geweest. Ik ben verstandig.
pi_36602775
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nooit nodig geweest. Ik ben verstandig.
Ppfff.
Wat is er nou leuk aan het leven zonder risico's??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 3 april 2006 @ 11:39:51 #17
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_36602788
Kun je gewoon anoniem doen. Ik zie het probleem niet zo. De tijd die je hebt vernaggeld aan het maken van dit topic had je ook kunnen besteden aan het doen van die test. Dan had je al geweten of je een SOA onder de leden hebt of niet.
Hup, aan het werk!
pi_36603733
moet je voor de grap de show most wanted van najib amhali kijken, dan heb je echt geen zin meer in een soa test
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
pi_36603920
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
Ze gaan met een wattenstaafje in je pisbuis staan porren.
En pijn dat dat doet.

Veel plezier.
Idd en ook nog plezier naderhand als je de eerste keer naar de wc moet....

Voor de rest valt zo'n soa onderzoek wel meer hoor.

Gewoon afspraakje maken bij de GGD en een paar weekjes later weet je of je aan de antibiotica moet of niet.
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
  maandag 3 april 2006 @ 15:42:21 #20
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36609813
Ik loop liever m'n hele leven met een SOA rond als dat m'n leuter wordt gepenetreerd door een plakkerige wattenstaaf.
World Wrestling Entertainment
pi_36610363
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik loop liever m'n hele leven met een SOA rond als dat m'n leuter wordt gepenetreerd door een plakkerige wattenstaaf.
Daar kom je nog wel van terug, als je de hele tijd aan die bloedende puswratten op je lul zit te krabben omdat je gek wordt van de jeuk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 3 april 2006 @ 16:02:07 #22
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36610435
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ppfff.
Wat is er nou leuk aan het leven zonder risico's??
leven zonder risico's is als neuken met condoom
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 3 april 2006 @ 16:02:36 #23
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36610459
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daar kom je nog wel van terug, als je de hele tijd aan die bloedende puswratten op je lul zit te krabben omdat je gek wordt van de jeuk.
altijd fijn, iemand met ervaring
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36610652
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:02 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

leven zonder risico's is als neuken met condoom
ja en aids hebben is als leven terwijl niemand met je wil neuken
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36610675
Tja, doe als ik in die tijd met anderen het bed heb gedeeld elk half jaar een soa test, ook al neuk ik verder trouw met condoom, vind het gewoon fijner om dat regelmatig te laten controleren, heb nog nooit een soa gehad en het blijft leuk daar zeker van te zijn

Mijn man doet het ook en ik moet echt zeggen dat de mannen die zeuren om dat wattenstaafje ontzettende watjes zijn, doe niet net alsof het afschuwelijker dan afschuwelijk is, het is niet zo erg, echt niet...
Ok, leuk gaat het ook niet worden, maar aanstellen is ook een vak zeg, een keer je knie stoten doet meer pijn...
Dus stel je niet aan en gedraag je als een vent ipv een mietje!

Verder zag ik nog bellen staan na 2 weken(hiv test), vergeet het maar dat je die uitslag over de foon krijgt, je moet er gewoon heen voor de uitslag, dat doen ze echt niet over de foon...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')