abonnement Unibet Coolblue
pi_2704619
Owkeee....sorry...zag niet dat er antwoord op vorige vraag was gekomen! DomDomDomDom
Mie luf joe long taim
  dinsdag 8 januari 2002 @ 01:04:56 #152
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_2741374
Over die onnozelheid met die computers zal ik het maar niet hebben, de emails vliegen doorgaans in font 72 met opengaande envelopjes over het scherm en hackers hebben het over Norton en Scusi, om van te huilen zo'n wartaal waartussen een oorzakelijk verband zou moeten bestaan..
Nee dan, de meest uitdagende scene sinds Lolita, als de lucht slechts een paar seconden geklaard is.. een semi-bekentenis tegen een vissende Laura is net uit de hoge hoed getoverd als HUP Isabella haar stoute kleren uittrekt en dan haar waanzinnig sexy ondergoed in de verleiding werpt om aan jef te vragen of ie haar wil nemen op het bureau, of een hand- of blowjob wil.. Die laat er geen gras over groeien zeg.. Maar ja, ze is dan wel een erg groen blaadje, en dat lust een ouwe bok wel.. Van 1 zoen naar rauwe sex op het kopieerapparaat is toch wel al te bar..
  FOK!fossiel dinsdag 8 januari 2002 @ 18:18:09 #153
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2746935
Over die e-mails, ja maar dat is in alle film zo.

Over dat gedoe tussen Isabella en Jeff ben ik het wel compleet met je eens. Laura maakt 1 suggestieve opmerking en hop! Jeff vertelt zijn diepste geheimpjes.

Eerst loopt Isabella ook zo preuts als de pest te doen als het om Job gaat maar met Jeff is ze opeens een femme fatale geworden, nou zelfs Leco zou zo'n metamorfose nog niet voor elkaar krijgen.

Hoe lang zou het trouwens nog duren voordat heel goedentijdenland (middelburg ja) enorme telefoonrekeningen door Charlie heeft. Niet dat sponsor KPN (je moet eens opletten hoe vaak het over voicemails, 5 bij bezet en doorschakelen gaat) er rouwig om is...

Chick on a mission
pi_2747057
Ik vond de actie van Isabella gisteren echt om te het is dat het een soap is en dat je dus zoiets kunt verwachten...
pi_2751376
Ja wel een beetje boel vergezocht die rol die Isabella speelt...

Enne Charlie laat Isabella helemaal links liggen vanwege Sydney en nu gaat Isabella weg en dan gaat ze een beetje gepikkeerd lopen doen! Als ze niet de heletijd met haar hoofd in de wolken gelopen had dan had ze geweten waar het over ging (de halve stad weet het, dus waarom zij niet...).

  woensdag 9 januari 2002 @ 01:22:16 #156
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_2752520
Nou zeg wat valt die Jef me dan weer zwaar tegen. Weg de liefdesbaby die na 9 maanden heel Meerdijk op zijn kop zet.
Wel leuk als Robert weer terugkomt en vraagt wat Jef in de tussentijd allemaal uitgespookt heeft.
Jef: "Ik heb alles gedaan wat jij ook doorgaans zou doen".
Wel die ketting geven en haar zoenen twee keer maar dan toch op safe voor Barbara gaan en het fatsoen. Had je je eerder moeten bedenken, Fred Flintstone.
Waar ik helemaal gek van wordt is die ex-Mister Moulinex (met snor), een reclame fossiel uit de jaren 80, die Laura verveelt. En dan dat stalen gezicht waarmee Gijs bekent dat ie de betrouwbaarste huisarts van gans Nederland is.. WOEHAHAHA! Cleo kiest uiteindelijk altijd voor haar eigen hachje.
Maar dan toch niet zo erg als Miss Me, Myself and I, Egotrip van het jaar, Charlie. Ze zou nog de hele AOW van Harmsen verbellen als ze daar de kans voor kreeg. Al zou het me niet verbazen als zij uiteindelijk degene is die Marcus nog bevrucht, in de laatste week als hij ze allemaal desperaat afwerkt, Janine en tante Henny incluis...
  FOK!fossiel woensdag 9 januari 2002 @ 15:34:43 #157
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2757498
geweldig!

Onwijs leuke stukjes van jou om te lezen!

Chick on a mission
pi_2758216
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:18 schreef Keroppi het volgende:

Hoe lang zou het trouwens nog duren voordat heel goedentijdenland (middelburg ja) enorme telefoonrekeningen door Charlie heeft. Niet dat sponsor KPN (je moet eens opletten hoe vaak het over voicemails, 5 bij bezet en doorschakelen gaat) er rouwig om is...


je vergeet de nummermelder (; heey govert! hey hennie! hoe weet je nou at ik het was? ohw! je hebt nummermelder!) :R daar word je toch zooo ziek van!
pi_2758254
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 01:22 schreef Perico het volgende:

Waar ik helemaal gek van wordt is die ex-Mister Moulinex (met snor), een reclame fossiel uit de jaren 80, die Laura verveelt.


hij is van 'Verburgh met een H' dat was een serie die je (in mijn tijd) altijd tijdens het schholtvweekjournaal kreeg te zien!
pi_2763234
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 16:35 schreef karoltje het volgende:

[..]

hij is van 'Verburgh met een H' dat was een serie die je (in mijn tijd) altijd tijdens het schholtvweekjournaal kreeg te zien!


Jaaaaaa nu weet ik het weer... Die man kwam me zo akelig bekend voor...

Maare ik kon vanavond niet kijken, wat is er gebeurd???

pi_2763337
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 01:22 schreef Perico het volgende:
Nou zeg wat valt die Jef me dan weer zwaar tegen. Weg de liefdesbaby die na 9 maanden heel Meerdijk op zijn kop zet.
Wel leuk als Robert weer terugkomt en vraagt wat Jef in de tussentijd allemaal uitgespookt heeft.
Jef: "Ik heb alles gedaan wat jij ook doorgaans zou doen".
Wel die ketting geven en haar zoenen twee keer maar dan toch op safe voor Barbara gaan en het fatsoen. Had je je eerder moeten bedenken, Fred Flintstone.
Waar ik helemaal gek van wordt is die ex-Mister Moulinex (met snor), een reclame fossiel uit de jaren 80, die Laura verveelt. En dan dat stalen gezicht waarmee Gijs bekent dat ie de betrouwbaarste huisarts van gans Nederland is.. WOEHAHAHA! Cleo kiest uiteindelijk altijd voor haar eigen hachje.
Maar dan toch niet zo erg als Miss Me, Myself and I, Egotrip van het jaar, Charlie. Ze zou nog de hele AOW van Harmsen verbellen als ze daar de kans voor kreeg. Al zou het me niet verbazen als zij uiteindelijk degene is die Marcus nog bevrucht, in de laatste week als hij ze allemaal desperaat afwerkt, Janine en tante Henny incluis...
  woensdag 9 januari 2002 @ 22:48:54 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2763413
Ik vind die Daantje toch wel zo'n afschuwelijk suffe trut!
Ze doet me denken aan een zieke mossel ofzo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_2765468
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:18 schreef Keroppi het volgende:
Hoe lang zou het trouwens nog duren voordat heel goedentijdenland (middelburg ja) enorme telefoonrekeningen door Charlie heeft. Niet dat sponsor KPN (je moet eens opletten hoe vaak het over voicemails, 5 bij bezet en doorschakelen gaat) er rouwig om is...
mja .. ik weet wel zeker dat kpn dat sponzert .... nooit eens gelet op de computer (van gijs en in de scala) staat heeeel vaak zoon achtergrond van KPN maxstream .... ik vind dat echt supper irritant ... bah ... sluikreclame ...

de laatste tijd valt me wel op dat de blikjes drinke nu alleen nog maar van dat goedkope spul ...

Sluikreclame sux

pi_2766047
Ja tegenwoordig hebben ze alleen nog maar Albert Heijn huismerk van alles...
  FOK!fossiel donderdag 10 januari 2002 @ 17:20:59 #165
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2771819
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 08:14 schreef www.angelika.nl het volgende:
Ja tegenwoordig hebben ze alleen nog maar Albert Heijn huismerk van alles...
Waaaat? Geen coca cola meer? Geen dorito's? En al helemaal niet na het 5e mislukte huwelijk uitsnotteren in een Kleenex zakdoekje?


De levenstandaard daalt...

Chick on a mission
pi_2772581
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 17:20 schreef Keroppi het volgende:
De levenstandaard daalt...
Zo lang ze nog geen euroshopperproducten in beeld hebben valt dat toch nog wel mee?
  donderdag 10 januari 2002 @ 20:03:02 #167
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2773736
Marijke zit ook in die reclame voor het leger

"De hele dag sleutelen zie je niet zitten, Je bent gek op alles wat rijdt, Dan zit er maar 1 ding voor je op"

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2774238
whoehoe! go janine en ludo! en meike is lekker gesnapt! haha!
  vrijdag 11 januari 2002 @ 00:50:32 #169
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_2777997
Naja over die expliciete reclames zijn we het wel eens.. KPN met dat gevoicemail, afrukken van faxrollen en sms-jes alsof het een wereldwonder betreft.. maar de laatste tijd wordt er ook opvallend veel aandacht aan wijn geschonken en zelf koken.. de Thaise wegwerpkeuken en de Albert Schwein afhaalrecepten vieren hoogtij... En steevast mislukt het zodat er weer naar een restaurant wordt gegaan.. en half Nederland is nu aan de Varypnol.. of hoe dat smeermiddel ook mag heten. En Owja iedere aflevering wordt er nu een prijs in euro's genoemd... Dat er nog de vrijheid van een script bestaat zeg, met allemaal die vaste reclamemomenten.
Toch waren het bittere tijden vanavond.. Anita's sabotage beschuldiging betekent een vuile oorlog en sjah de achteloosheid waarmee Ludo dat doktersdossier aanvaardde alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat Janine zoiets boven tafel krijgt.
Misschien is Ludo niet eens teleurgesteld omdat Meike geen baby in haar oventje meer uitbroedt en dus nutteloos is, maar omdat ze niet zo doortrapt was om door een mannetje zomaar een echo-videoband in de schoot te krijgen geworpen.. en ergo dus geen goede moederk(l)oek voor een Sanders is.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 01:03:36 #170
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_2778128
Mjah d'r schiet me toch nog iets te binnen over Meneer Moulinex / Verburgh, of hoe dat verlopen sujet ook in de publiciteit is geweest. Ik kan me plots herinneren dattie voor de KRO eind jaren 80 een quiz presenteerde, BullsEye, lang voordat pijltjes werpen hier zo'n vlucht nam. De zones op het bord correspondeerden met vraagcategorieen en dat alles werd aan mekaar gepraat door onze dichtbesnorde presentator. Het meest quaestieus was altijd dat de kandidaten tevreden moesten kijken nadat Meneer Moulinex weer eens een handgeschreven cheque uitdeelde van maar liefst 181 gulden.. Dan had je niet de wasmachine van een Mi(e)l(l)e of 2 gewonnen.
Dat stoort me dus aan die acteur die natuurlijk overduidelijk de journalist is die iedere week, toe maar, een column schrijft over de datingwereld (hoe dom kan Laura zijn..) Ik verwacht dat ie ieder moment een grill of een staafmixer achter zijn rug tevoorschijn tovert..
  vrijdag 11 januari 2002 @ 10:04:26 #171
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_2779739
gladys
isabella
[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
  FOK!fossiel vrijdag 11 januari 2002 @ 18:08:39 #172
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2786019
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 01:03 schreef Perico het volgende:
at stoort me dus aan die acteur die natuurlijk overduidelijk de journalist is die iedere week, toe maar, een column schrijft over de datingwereld (hoe dom kan Laura zijn..) Ik verwacht dat ie ieder moment een grill of een staafmixer achter zijn rug tevoorschijn tovert..
Nou ben ik waarschijnlijk te jong om me die Moulinex meneer te herinneren (of het was voor mijn tijd) maar ik vind het maar een raar geval. Of komt het door de grenzeloze naiviteit van Laura.
Is ze zolang al niet versierd dat ze niet doorheeft dat deze man een 'move' aan het maken is?
Chick on a mission
pi_2788256
Tja Ludo is maar al te blij dat ie nu eindelijk van Meike af is en weer legaal met Janine tussen de lakens kan duiken. Meike had het beter meteen kunnen vertellen, dat had Ludo uit medelijden het niet uitgemaakt en had ze weer zwanger kunnen worden...

En wat Laura betreft, die is zo dom als het achtereind van het varken, het is zo overduidelijk dat hij haar wil versieren. Heel toevallig kwam dat artikel toen hij voor de eerste keer bij haar was geweest...

pi_2793751
Waar is Lucas eigenlijk gebleven?
  FOK!fossiel zaterdag 12 januari 2002 @ 18:26:29 #175
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2794428
Ha goede vraag!

Maar ik heb de aflevering vrijdag gemist. Wat was de cliffhanger?

Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')