abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:49:56 #1
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36464760
Deel 9 alweer over de vermissing van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway.

Deel 1: Vermiste meisje op Aruba
Deel 2: Vermist meisje op Aruba #2
Deel 3: Vermist meisje op Aruba #3
Deel 4: Vermist meisje op Aruba #4
Deel 5: Vermist meisje op Aruba #5
Deel 6: Vermist meisje op Aruba #6
Deel 7: Meisje vermist op Aruba #7 - Stilte voor de storm?
Deel 8: Meisje vermist op Aruba #8 - Holloway zet de jacht voort


Natalee Holloway









Hierboven de laatste foto's (voor zover bekend) van Natalee

De hoofdverdachten:

Joran van der Sloot, Deepak en Satish Kalpoe:



Hier is Joran te zien op Natalee's laatste avond in Carlos 'n Charlies, alleen rondlopend
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:53:53 #2
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36464899
Laatste nieuws (Bron: nu.nl, Nieuwe Revu):

Nederlanders zoeken naar Holloway

Uitgegeven: 29 maart 2006 08:50

ORANJESTAD - Een delegatie van de Nederlandse politie is maandagmiddag (plaatselijke tijd) aangekomen op Aruba, om het onderzoek naar de verdwenen Amerikaanse scholiere Natalee Holloway te ondersteunen. Een tweede delegatie wordt later verwacht. Dat meldde de lokale krant Amigoe woensdagochtend op zijn website.

Het gaat om vier agenten van de KLPD en twee speurhonden. Samen met een grondradar worden zij ingezet voor een nieuwe zoektocht in een bepaald gebied van de duinen. Vermoed wordt dat de Amerikaanse tiener daar zou zijn begraven.


Plaatsvervangend hoofd van de politie op Aruba, G. Dompig, zei zaterdag in een interview met de Amerikaanse zender CBS, dat hij vermoedt dat de tiener niet door een misdrijf om het leven is gekomen, maar door een overdosis drugs en alcohol.

Betrokken

De drie hoofdverdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, zouden volgens hem geen moordenaars zijn, maar zouden wel betrokken zijn bij het verbergen van het lichaam. Dompig vermoedt ook dat er een tweede groep mensen in het spel is en dat de vader van Joran, Paul van der Sloot, meer weet dan dat hij tot nu toe heeft verteld.

Amerikaanse had drugs op zak en veel gedronken

De 18-jarige Holloway verdween spoorloos op 30 mei tijdens een vakantie op Aruba. Dompig beweert dat Natalee op de dag van haar verdwijning drugs in haar bezit had en veel had gedronken. ‘We hebben het vermoeden dat drugs en alcohol haar in een shock hebben doen belanden, waarna ze ingestort is.’
Dompig benadrukt dat niemand heeft gezien dat Natalee geestverruimende middelen heeft ingenomen. ‘Maar getuigen hebben wel gezien dat ze drugs op zak had.’


De korpschef zegt dat Joran van der Sloot en de twee broers Deepak en Satish Kalpoe nog steeds de belangrijkste verdachten zijn. Volgens Dompig is het onderzoek beland in de laatste fase. Bekend is geworden dat onze KLPD de Arubaanse politie gaat ondersteunen tijdens het onderzoek.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_36483335
Moet daar nou echt nog geld aan besteed worden? Waarom moet er nou weer een team uit NL komen om te helpen? Alles is al lang en breed onderzocht, anders kwam het wel uitgebreider in het nieuws.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:58:52 #4
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36485415
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 03:22 schreef StefanP het volgende:
Moet daar nou echt nog geld aan besteed worden? Waarom moet er nou weer een team uit NL komen om te helpen? Alles is al lang en breed onderzocht, anders kwam het wel uitgebreider in het nieuws.
omdat er dus volgens die Dompig nieuwe aanwijzingen zouden zijn, en dat is weer vrij uitgebreid in het nieuws geweest hoor.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:56:30 #5
145517 Tranquility99
Wherever you go, there you are
pi_36497233
Beth Holloway is making a business out of this...

http://www.saveyourself.org/
pi_36516982
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:56 schreef Tranquility99 het volgende:
Beth Holloway is making a business out of this...

http://www.saveyourself.org/
Yep the american way he
pi_36546150
quote:
Zoekactie met satelliet naar Natalee

ORANJESTAD - Joran van der Sloot nam een dronken Natalee Holloway mee naar huis en had daar seks met haar. Zij bezweek vervolgens aan drank en drugs, hij raakte in paniek en begroef haar ergens in de duinen. Naar aanleiding van deze theorie zoeken Nederlandse experts met satellietbeelden in het Arubaanse duingebied naar de overblijfselen van de 18-jarige Natalee.

Dat zegt een hoge Arubaanse politiefunctionaris, die nauw bij het onderzoek naar de vermiste Amerikaanse is betrokken. Naar aanleiding van de theorie is het volgens hem tevens de bedoeling dat de Nederlanders het appartement van de 18-jarige Van der Sloot bij zijn ouderlijk huis minutieus gaan onderzoeken.

Het Nederlandse team is sinds woensdag bezig het duingebied te onderzoeken. Het uitgangspunt voor de zoekactie zijn satellietbeelden die vlak voor en na 30 mei zijn gemaakt. De gebieden met de meeste kleurverschillen komen in aanmerking voor nadere inspectie. ,,Dit kan het eerste misdrijf worden dat middels satellietbeelden wordt opgelost,’’ zegt de politiefunctionaris enthousiast.

,,Joran is gestoord,’’ zegt de politiefunctionaris wiens identiteit bij deze krant bekend is. ,,Hij is niet goed met details.’’

Het onderzoeksteam gaat er volgens hem vanuit dat Van der Sloot liegt over het feit dat hij Holloway heeft meegenomen naar Lover’s Lane, het strand naast het Mariott Hotel, en haar daar vervolgens heeft achtergelaten. ,,Hij heeft Natalee meegenomen naar zijn huis en daar seks met haar gehad,’’ zegt de politieman stellig.

Van der Sloot zou echter geen moordenaar zijn. ,,We weten van verschillende bronnen dat Natalee drugs had gebruikt. Ook had ze veel gedronken. Een combinatie van drank en drugs kan fataal zijn geworden.’’

Veel sporen zou dat niet hebben achtergelaten, zegt de politiefunctionaris. ,,Als je wordt gewurgd en stikt, laat je alles lopen; je plas, je poep. Maar dat gebeurt niet als je ‘wegglijdt’. Het was een schone dood.’’ Dat verklaart volgens hem waarom er in Jorans appartement bij eerdere huiszoekingen geen sporen zijn gevonden.

Omdat Jorans DNA op het lichaam van het meisje zat, zou hij volgens de theorie in paniek zijn geraakt. Hij belde naar zijn vriend Deepak Kalpoe. Het zou Deepaks broer Satish zijn geweest die Joran met Deepaks auto zou hebben opgehaald om het lijk te dumpen. De politiefunctionaris: ,,Ze zijn naar het duingebied gegaan en hebben haar daar begraven.’’ Een anonieme ooggetuige, een taxichauffeur en gsm-gegevens moeten deze theorie ondersteunen.

De politieman wil niet uitsluiten dat er vervolgens een herbegrafenis is geweest onder leiding van Paul van der Sloot, Jorans vader die als voormalig rechter-in-opleiding precies zou weten hoe je een lichaam moet kwijt maken.

http://www.ad.nl/binnenland/article246813.ece
pi_36546196
Men geeft ook aan dat die vader van Joran een dubieuze rol heeft gespeeld, voor zover dat al niet duidelijk was. Hij fluisterde Joran en zijn matties in wat ze moesten zeggen en ook op TV kwam hij telkens haar over, alsof hij wat te verbergen heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:30:20 #9
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36549016
Het is maar een theorie . een van de vele
pi_36549640
Wel de theorie van iemand die bij het onderzoek betrokken is....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:37:22 #11
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36555260
leeg topic?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36556443
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]
right!
wat een onzin allemaal weer. Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig
pi_36556452
Wanneer zijn ze klaar met zoeken?
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:51:08 #14
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36558862
post om te kijken of ik zo weer in het topic kom?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 3 april 2006 @ 16:12:46 #15
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36610836
Ik vind het gewoon nep van Nederland dat ze hier nog aan meewerken. Antillianen hebben toch ook een politie, als die niks hebben gevonden is het voor mij duidelijk dat dat wijf ergens in zee is gedumpt. Oftewel die zie je nooit meer terug.
pi_36612220
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Marietje_34 het volgende:
post om te kijken of ik zo weer in het topic kom?
Nog steeds last van lege topics Marietje?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 3 april 2006 @ 17:07:22 #17
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36612787
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nog steeds last van lege topics Marietje?
Nee, ik kan er weer in , gek, gister niet nml.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36619143
toch triest dat ze vrijwel exact weten wat er met haar is gebeurd, maar vervolgens geen lichaam kunnen vinden..
pi_36663252
Greta Van Susteren meldde vannacht op Foxnews een grote doorbraak: het blijkt dat Natalee's electronische kamerdeursleutel nog midden in de nacht van haar verdwijning gebruikt is, op een tijdstip dat Joran van der Sloot alweer thuis zat. Bovendien liet diens advocaat, Joe Tacopina, weten dat een getuige Natalee rond die tijd nog bij het hotel heeft gezien. Het lijkt er dus op dat de zaak nu een compleet andere wending gaat nemen!

De sleutel werd in de vroege ochtend van 30 mei gebruikt om 1:26u, 3:22u en 3:36u.

[ Bericht 4% gewijzigd door dvr op 05-04-2006 05:06:04 ]
pi_36665509
Ow, dat is wel interessant als het inderdaad zo is. Wat kan er dan gebeurd zijn?
pi_36665696
Ja, zeker interessant. Alleen vraag ik mij af waarom ze dat niet meteen gecheckt hebben. Ik bedoel, het ligt toch voor de hand om te kijken wanneer ze voor het laatst in haar hotelkamer is geweest Nou ja, afwachten maar.
  woensdag 5 april 2006 @ 10:24:49 #22
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36665919
triest verhaal idd
pi_36666097
quote:
Op woensdag 5 april 2006 04:58 schreef dvr het volgende:
Greta Van Susteren meldde vannacht op Foxnews een grote doorbraak: het blijkt dat Natalee's electronische kamerdeursleutel nog midden in de nacht van haar verdwijning gebruikt is, op een tijdstip dat Joran van der Sloot alweer thuis zat. Bovendien liet diens advocaat, Joe Tacopina, weten dat een getuige Natalee rond die tijd nog bij het hotel heeft gezien. Het lijkt er dus op dat de zaak nu een compleet andere wending gaat nemen!

De sleutel werd in de vroege ochtend van 30 mei gebruikt om 1:26u, 3:22u en 3:36u.
Zou wel opmerkelijk zijn, maar ik zie nog helemaal niets hierover op Amerikaanse nieuwssites
  woensdag 5 april 2006 @ 10:51:51 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_36666532
Dat kind is (helaas) gewoon dood.
Geen verdachten , geen getuigen , case closed lijkt me , ik hoop natuurlijk dat ze haar terugvinden , maar ik ben bang van niet.....
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 5 april 2006 @ 11:27:06 #25
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36667408
Greta April 4 TRANSCRIPT

NOT VERBATIM NOT COMPLETE

Greta:

A new twist, Joran's attorney gained access to police reports. Joining us is Joe Tacopina. First of all, you got reports from the police that were sealed.

Joe:

We had a court victory in Aruba, the Judge mandated ALE to turn over documents, we got them and what we're finding is nothing less than remarkable, there are so many leads we hadn't heard about...some of them not even followed up. SOme of the most astounding things, I hope somebody down there with investigative skills has looked into them.

Greta:

Let's pick some of them apart. The hotel key, tell me about the key ...

Joe:

We have a police report form Dutch police to the investigative officers, they indicate they interviewed the hotel front desk clerk, that clerk has a computer system to determine when they handed out room keys, not literally keys, credit card devices, the room key for Natalee was turned over to Natalee on a certain date and certain time, and the key for room 7114 which was her room, her key was used on the morning of May 30, at 1:26 a.m. but more importantly at 3:22 and 3:36 a.m.....that particular key was issued to her

Greta:

When I check into a hotel they give us 2 keys...how do you know it was a key Natalee used, she had 3 roommates that might have used her key

Joe:

Our investigator spoke to someone who could distinguish...the key, each copy has a code # on the key..the # corrolated to being given to Natalee. I am not ready to subscribe that Natalee was there at 3:22 and 3:26 but it certainly needs to be investigated more...ppl in this case have been prone to take quantum leaps but I'm not prepared to do that

Greta:

I'm asking these questions to investigate..if there's any rock solid proof of the 3:22 and 3:36 times? Are there any surveillance cameras to know who actually used that key?

Joe:

They did not pick up anybody at that time frame. We spoke to somebody who viewed the tapes and saw nobody. The twist is this, one of our investigators has the tape of a witness who is known to Dompig and ALE and is an invididual they should have been looking into, that witness or suspect is on tape he knows Natalee was in her room after 3 a.m.

This was somebody who lives in Aruba, not a tourist.

He did not come forward and tell the police, I'm not going to tell you what our investigation came out to, it's our tape...this individual is known to ALE..

Greta:

When was this tape made

Joe:

In the last 2 weeks

Greta:

Was Natalee's key to her room found in her room, which might suggest that it had been mixed up with one of her roommate's?

Joe:

Can't answer that, the police report is pretty clear, what significance it has I don't know, I do know one thing, it should be looked into. Let's get some final answers on that.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')