abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:12:49 #51
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_36428212
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:07 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Da's dan wel weer het verschil met alonso's crash en deze: deze crash was met en hoge snelheid en Dana klapte kort na de crash op die wagen.
Voorafgaand aan Dana ontweken 4/5 auto's al het wrak van Carpenter. En al had Dana de gele lampen gemist (waar ik me iets van kan voorstellen tijdens een inhaalactie), dan nog had hij het gehoord van zijn spotter.
pi_36428345
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Voorafgaand aan Dana ontweken 4/5 auto's al het wrak van Carpenter. En al had Dana de gele lampen gemist (waar ik me iets van kan voorstellen tijdens een inhaalactie), dan nog had hij het gehoord van zijn spotter.
Klopt, zoals ik bij eerdere posts en betere bestudering van het filmpje zag, aalde hij iemand in, maar reed toen op een stuk van de wagen van Carpenter.
Die combinatie: Rookie, iemand inhalen/ te hard rijden in een opwarmronde en het raken van een wrakstuk is dus fataal geworden...
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:28:25 #53
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36456404
ik zie nu voor het eerst die onboardbeeld als een wagen crasht hangt die heel vaak aan de kant van de muur waar die doorglijd en niet terug de baan op schiet. tis een trieste samenloop van omstandigheden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')