Ik vond hem vandaag echt niet slecht spelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef rotskibo het volgende:
Zelfs tegen RBC hadden ze vandaag verloren, wat een onvermogen....
En dat ze die Bosschaart er eens een keer uitdonderen, wat een teringkneus blijft het toch.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:46 schreef Tomasso het volgende:
Ze moeten die Castelen iedereen er eens uit flikkeren...
De verdediging was naar mijn idee de enige linie die wél dingen goed deed.quote:
Mee eens. Gelukkig is er iemand die het ook ziet.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef snabbi het volgende:
Castelen was weer eens van geweldig niveau. Ook Kuyt was vandaag echt kut. Ballen die hij beter had kunnen laten lopen tegenhouden en veel passes die echt drama waren. Veel te veel afleggen, ze moeten uit de 2de lijn schieten als het zo vol zit.
En dat eerste doelpunt vind ik toch dat Collen fouter zit dan Aerts.
Zie je niet hoe die staat te dekkenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:46 schreef Tomasso het volgende:
Ik vond hem vandaag echt niet slecht spelen.
Ik ook. En laat de nummer 5 maar winnen en er in de eerste de beste wedstrijd van de CL maar uitgetyft worden. Dan zien ze misschien ook in Zeist dat het kut is.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:17 schreef snabbi het volgende:
Ik boycot na veel twijfel toch gewoon de playoffs. Volgend jaar uiteraard weer een seizoenskaart, maar ik ga niet iets financieel steunen wat ik per definitie fout vind. (Dus moge de nummer 2 van de competitie de play-offs winnen)
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
uitslag kan ik mee leven, gaat toch nergens meer om
aarts
bosschaart
paauwe
OPROTTEN
Dat is niet eens een heel verkeerd ideequote:Op zondag 26 maart 2006 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens wel lachen
hopelijk wint heerenveen ff van Feyenoord
http://teletekst.nos.nl/gif/images/819-01.gif
staat ajax buiten de CL playoffs
oew, wat een gemisquote:Bosschaart ontbreekt tegen FC Twente wegens schorsing
Pascal Bosschaart zal het volgende duel tegen FC Twente aan zich voorbij moeten laten gaan. De linksback liep tegen ADO Den Haag tegen zijn vierde gele kaart van het seizoen op. Hij krijgt daardoor een automatische schorsing van een duel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |