abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:48:52 #1
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_36034790
Oei, topic volgegooid met mijn post, dus verder in een vers en gezond topic!

Goed nieuws, Cottontail is weer helemaal beter!
Hij heeft nog wel wat vies naast zijn neus maar ik mag het niet meer wegpoetsen van hem, hij is het gedoe aan zijn oogjes (met oogzalf) helemaal zat. Gelukkig hoeft dat niet meer.
Mijn vriend heeft net een filmpje van hem gemaakt, op zijn favoriete plek op de krabpaal:
http://www.dutchquest.nl/images/katten/Cotten.3gp
(met quicktime kan ik het hier afspelen)
Er was ergens een topic met huisdierfilmpjes maar die ben ik na enig zoekwerk nog steeds kwijt.
pi_36036487
mooi zo

mijn caafje is niet echt ziek maar der oogje lijkt wel een beetje ontstoken.
beetje roodachtige prut in de hoek van der oog
maarja zie het nog wel even aan en ga anders naar de DA.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_36037535
Aaah, dat zal wel cafzalf worden!

Obelix en Idefix moeten morgen voor hun tweede prik. Arme obelix had net weer zo'n enorme jeuk.. lag helemaal op ze rugje.. af en toe ben ik gewoon bang dat ie erin blijft zo eng ziet dat eruit. Dus maar hopen dat het morgen weer beter is!!
pi_36037738
Fresa heeft nog nooit een prik gehad.
ze is zowieso nog maar 1x bij de DA geweest(ze is 10 maanden ofzo) maarja misschien volgende week dan weer.
als het niet vanzelf weg gaat.
heb de hoop dat het allemaal uit der oog gaat zonder dat ze naar de DA moet en zalfjes moet maarja goed als het moet dan moet het.
pi_36038571
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef briana_muirinn het volgende:
Oei, topic volgegooid met mijn post, dus verder in een vers en gezond topic!

Goed nieuws, Cottontail is weer helemaal beter!
Hij heeft nog wel wat vies naast zijn neus maar ik mag het niet meer wegpoetsen van hem, hij is het gedoe aan zijn oogjes (met oogzalf) helemaal zat. Gelukkig hoeft dat niet meer.
Mijn vriend heeft net een filmpje van hem gemaakt, op zijn favoriete plek op de krabpaal:
http://www.dutchquest.nl/images/katten/Cotten.3gp
(met quicktime kan ik het hier afspelen)
Er was ergens een topic met huisdierfilmpjes maar die ben ik na enig zoekwerk nog steeds kwijt.
http://forum.fok.nl/topic/676817
Leuk filmpje
Je ziet het nog wel aan zijn oogje idd.
pi_36046535
Nou, in Januari hebben mijn vriend en ik onze boxer moeten laten inslapen, zoals vele van jullie nog wel weten.

Nou had mijn andere hond, die dus bij mijn ouders is gebleven, maar die ik wel elke dag zie.
Als een paar weken aan het klungelen (het is een boomer en wordt in april 7 jaar), dikke amandelen.

Dus al 2x medicijnen gehad (antibiotica), en dit hielp. Het was weg.
Tot 2 weken terug kwam het weer terug, weer medicijnen, maar van het weekend zag ze er zo slecht uit, dat ik zei tegen mijn ma, maandag wordt dat dierenarts bezoeken. Dus zo gezegt zo gedaan. De dierenarts is er om kort over te zijn bang voor, dat het dus Leukemie is. Bloed is gisteren naar het lab gebracht in zevenaar, uitstrijkje gemaakt, deze is ook gisteren weg gebracht.

Vandaag (vanavond) horen we meer.

Maar als het leukemie is, dan is dat dus helemaal niet fijn. Dan zouden we chemo kunnen doen, maar dan heb je maar een garantie van 3 maanden en het kost 5.000 euro (ik heb ze niet)
En anders pretnison tabletten, en dan is het allemaal afwachten. Ze heeft nog geen pijn, maar zodra ze dit wel zal krijgen, is de keus hard maar eerlijk tegenover de hond.

Ik heb gisteren dus hele dag zitten janken. Het verdriet van mijn andere hond is nog niet over, of komt dit er weer bij. Nog eentje die ik waarschijnlijk zou moeten gaan missen. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik zelf heb er geen goede moed meer in. Dat kan ik niet meer opbrengen ik wil verdomme niet nog een hond verliezen.;
pi_36047901
Jeetje Ymme, dat is ook wel heel *** voor jullie
pi_36050113
Ik weet dat ik nog enige hoop moet hebben. Maar eerlijk gezegt kan ik dat gewoon niet meer opbrengen. Heb in 2005 2 konijnen kunnen begraven. In 2006 onze hond kunnen laten crimeren.
En nu misschien ook nog wel mijn 2de hond.
Ik weet niet tot hoever ik het kan trekken allemaal hoor
pi_36053063
wat naar allemaal
heel veel suc6 met alles
pi_36060630
ymme, wat ontzettend rot, sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36060722
Om een glimlach op ymme's gezicht te krijgen :

Zeg maar doei laptop
pi_36062499
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Om een glimlach op ymme's gezicht te krijgen :

[afbeelding]

Zeg maar doei laptop
Dat is je gelukt.
Ik zit momenteel met ontzettend veel zenuwen, en gemengde gevoelens te wachten.
Mama zou tijdens het spreekuur gaan bellen voor de uitslag. Nou durf ik niet te bellen of ze dit al gedaan heeft
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:23:23 #13
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36063260
Cottontail

Ymme *duimt*

OMG Bluezzzzz je zal zo'n kuthond hebben die je laptop onderpist Ze hebben hier een hoooooooooop ondergepist (puppies die elkaar opstoken ), maar thank god nooit ook maar in de buurt van zeer heilige electrische apparaten
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36063675
Mijn moeder heeft gebeld. Maar de assisent kon niets zeggen. De dierenarts belt haar terug.. Tussen 7 en 8 vanavond. Nog langer afwachten dus.
pi_36064459
Hahaha wat een leuk plaatje van die hond

Ymme, wat ontzettend rot zeg... ik duim voor je dat de uitslag toch meevalt!!! sterkte!!

Vandaag met Obelix en Idefix voor de tweede prik tegen schurftmijt geweest. Idefix hoeft ws. geen prik meer, maar bij Obelix was het nog niet echt over. Hij had gisteren ook weer ontiegelijke jeukaanvallen.. dan lijkt het net of ie een toeval krijgt, en gaat helemaal op z'n rugje liggen, een heel akelig gezicht...
De dierenarts had me shampoo meegegeven waarmee ik obelix vandaag moest wassen en volgende week nog een keer, tegen de korstjes en schilfers. Dus Obelix is vandaag is bad geweest! Hij is nu lekker schoon en fris en ruikt lekker naar shampoo! Ik hoop dattie niet meer zo'n jeuk heeft nu. Volgende week moet ie nog 1x een prik.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:24:13 #16
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_36067095
Oh jeetje wat een ellende ymme, ik hoop voor je dat het goed gaat komen. Sterkte.
Fijn dat het met Obelix en Idefix weer beter gaat, en hoe gaat het met Fresa?
pi_36067412
Wat rot voor Obelix

Ymme, we wachten in spanning.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:35:31 #18
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36067466
Balloe zn poot is nog niks beter geworden. Mn ouders willen hem niet laten opereren (geen geld,zeggen ze maar wel duren dingen voor 1 of ander kutkind van mn zus kopen ) ...en ik heb zo'n vermoeden dat als dat niet gedaan wordt,zn andere poot over belast raakt,en hij helemaal niet meer kan lopen

Echt,die hond moet en gaat ge-opereerd worden. Al leen ik het geld van iemand.
pi_36068344
ja das zielig..

mijn caafje moet misschien ook ff naar de DA maar mn ouders vinden het onzin.
nou kijken of ze het daar nog op terug komen als ze misschien over een week dood is
neej dood zal ze der echt gaan,mar wl niet dat ze pijn aan der oogje krijgt.
en daarbij betaal ik alles voor der en heb ook een apart spaarpotje voor als ze ziek wordt.

dus beter z zeuren ze niet.
bel morgen gewoon ff de DA
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:05:11 #20
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36068436
Mja,ik denk dat het verstandig is dat ik ook een potje voor Balloe ga maken voor het geval hij ooit nog iets krijgt,en mn moeder weer geen nagel heeft om dr armoedige reet te krabben.
pi_36068699
doe ik altijd en ook voor de katten.
al hoef ik daar niks voor te betalen maar ben het gewoon niet eens met mn ouders.
zei vinden het onzin om ze elke zomer voor hun jaarlijkse prik tegen kattenziekte enzo naar de dierenarts te laten gaan.
"we kunnen het best een jaartje overslaan"
maargoed heb dat deze keer geaccepteerd maar komende zomer moeten ze weer.
al is het maar voor de controle van hun algemene conditie.
ze zijn ook al 12 en 14
pi_36077123
Het is geen leukemie Er was niets te vinden in het bloed.

Nou moeten we vandaag afwachten, wat de uitslag van het strijkje is. Die zijn gemaakt van de opgezette amandelen/klieren, precies weet ik het niet.
Dus nou vandaag weer in spanning afwachten.
pi_36078600
Dat is al hoopvol nieuws !! Ik hoop maar dat ze vandaag iets vinden wat makkelijk behandeld kan worden, en dat de hond er snel weer bovenop is

Wat naar voor Obelix dat hij nog zo'n jeuk heeft. Vindt hij het wel OK om gewassen te worden ?

Ik heb eergisteren dEUS en Flynn gewassen, ze vonden het natuurlijk niet echt leuk, maar gelukkig ook niet supererg. Ze vonden alleen de fohn erg eng, dus heb ik ze in handdoeken gewikkeld en voor de verwarming gezet, daarom zijn ze niet superfluffy opgedroogd. Ze stinken ook nog een uur in de wind naar de te geparfumeerde kattenshampoo. Ze zijn wel superzacht en zien er toch wel schoner uit (ik geloofde niet zo dat je verschil zou zien, maar je moet alles een keer proberen).

Damn, ik kan er nog steeds niet over uit dat Cotton kogeltjes in z'n lijf had, wie doet er nu zoiets Ik heb het alleen wel veel vaker gehoord de laatste tijd, ik heb zelfs al een foto gezien van een kat die een complete (grote) kogel in z'n neus had zitten. Die eigenaar liep met hem bij de dierenarts, ze dachten dat het een abces was ofzo, kwam ineens die kogel naar buiten zweren. Die mevrouw was al 3 katten "kwijtgeraakt" ofzo, ze ging zich nu toch afvragen hoe dat nu echt kwam.
pi_36107643
Hier gaat het dus helemaal niet goed

Gistermorgen de uitslag gekregen. Kanker in de lymphen (of hoe schrijf je dat) kwaadaardig.
Ze heeft niet lang meer te leven dus.
We geven haar nu pretnison en nu is het maar afwachten, als ze pijn krijgt bellen we de dierenarts. Want pijn hoeft ze niet hebben. Dat is haar er ook nog niet bij gegunt Ze is pas 7 jaar jong. Ze is zo lief, en zooo mijn hondje, dat ik haar niet wil en kan missen verdomme

pi_36108854
Wat een klotenieuws. Sterkte ymme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')