Geen tijd meer voor , heb me verslapenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nou de letters wat leesbaarder maakt (bv wit ipv zwart) en je propt er nog ergens fok! flock tussen, dan vind ik het een prima logo
en voor de nerds... links zijn dual G5s en rechts zijn dual opterons
wattenstaafjes staan zo lulligquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:33 schreef devzero het volgende:
Waarom die geweren eigenlijk?
Mooi, staat genoteerdquote:
Zal er morgen aan werkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef Maggie het volgende:
Nou, ik zie zelf liever wattenstaafjes dan die geweren, nu we het er toch over hebben. Al dat geweld
edit: ik heb net nog eens even Bowling for Columbine gekeken...
Over onze mooie Fok! Flock...quote:[message=25406631,noline]AES schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:29[/message]:
Ze kunnen toch nooit eerste worden
Langzaam maar zeker komt de kudde weer bij elkaar....quote:Op zondag 19 maart 2006 14:19 schreef wiqu2 het volgende:
so ik ben ook het clientje weer aant installe![]()
Helemaal juistquote:Op zondag 19 maart 2006 14:39 schreef wiqu2 het volgende:
ik ben aant kijken naar de geoptimaliseerde client...
heb een amd athlon64 3500+ winchester .. kan het kloppen dat ik SSE2 heb?
mijn gecombineerde score is 12247 en de jouwe is 11834, valt dus wel meer uit te halen. Maar ligt er ook sterk aan wat je op achtergrond hebt draaien. Winamp, MSN enz.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef wiqu2 het volgende:
19/03/2006 14:47:59||Running CPU benchmarks
19/03/2006 14:48:58||Benchmark results:
19/03/2006 14:48:58|| Number of CPUs: 1
19/03/2006 14:48:58|| 2931 double precision MIPS (Whetstone) per CPU
19/03/2006 14:48:58|| 8903 integer MIPS (Dhrystone) per CPU
19/03/2006 14:48:58||Finished CPU benchmarks
19/03/2006 14:48:59||Resuming computation and network activity
19/03/2006 14:48:59||request_reschedule_cpus: Resuming activities
19/03/2006 14:48:59|rosetta@home|Resuming result FA_RLXey_hom013_1eyvA_360_400_0 using rosetta version 482
is dit oke of valt er meer uit te halen?![]()
de geschatte tijd van de eerste job was eerst 5:45 en nu ongeveer 3:48
Dat ziet er al beter uit, kan nog beter inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 15:07 schreef wiqu2 het volgende:
oke hier effe een nieuwe... maar volgens mij draaid er nog wat spyware dus zo nog keer proberen
19/03/2006 15:03:45|| 3054 double precision MIPS (Whetstone) per CPU
19/03/2006 15:03:45|| 9307 integer MIPS (Dhrystone) per CPU
Tis niet slecht hoor, 600 puntjes per dag ongeveerquote:Op zondag 19 maart 2006 15:28 schreef wiqu2 het volgende:
nja veel beter lukt nog niet... maar kzal kijken wat er nog aan te verbeteren is
Altijd de laatste..... Zou mooi zijn; doe je een upgrade van Athlon64 2200+ naar Athlon64 X2 5600+ en blijft hij nog met de oude waarde werken....quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef devzero het volgende:
En alles uitzetten voor een benchmark is natuurlijk leuk, maar boinc draait om de zoveel dagen zelf een benchmark, dus je haalt alleen je gemiddelde maar een beetje mee omhoog. Of heb ik het verkeerd begrepen en pakt boinc alleen je laatste benchmark resultaten?
Volgens mij pakt ie inderdaad de laatste. Als ik aan het sparen ben run ik altijd nog even een benchmark met zo min mogelijk programma's op de achtergrond, dan krijg je een hogere benchmark en in BAM zie je dan meteen meer punten verschijnen voor dezelfde jobs.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef devzero het volgende:
En alles uitzetten voor een benchmark is natuurlijk leuk, maar boinc draait om de zoveel dagen zelf een benchmark, dus je haalt alleen je gemiddelde maar een beetje mee omhoog. Of heb ik het verkeerd begrepen en pakt boinc alleen je laatste benchmark resultaten?
Zeg, doe jij al meequote:Op zondag 19 maart 2006 17:17 schreef puss_in_boots het volgende:
@ mcintosh: KEESsie is al fulltime bezig met R@H, bij F@H was toch geen eer meer te behalen.
Nee dat moet veeel beter kunnen inderdaad, goed dat je het gecheckt hebtquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Chris.nl het volgende:
Volgens mij gebruikt _Xbox_Master_ nog geen geoptimaliseerde client.
piece of cake met die site van valing... lekkere taart trouwensquote:Op zondag 19 maart 2006 20:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee dat moet veeel beter kunnen inderdaad, goed dat je het gecheckt hebt
nu welquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Chris.nl het volgende:
Volgens mij gebruikt _Xbox_Master_ nog geen geoptimaliseerde client.
Ja precies, net ff contact opgenomen met iisschots, als het goed werkt dat wordt het meegenomen in het FP bericht. Misschien beter om een .rar te maken dan. Mensen worden altijd beetje schichtig van .exe's ..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Chris.nl het volgende:
Heel tof gemaakt, ik las al op GOT dat je daarmee bezig was.
Sorry maar ik ga / kan um niet testen, 'k heb maar 1 pc.
Als ie goed werkt is het misschien leuk voor een frontpage bericht![]()
Zo is vorig jaar Fokschaap toch ontstaan door die stampede te verpulveren?
Je kan een kopie maken van je BOINC installatie. Zou er wel voor zorgen dat je geen jobs meer in de wacht hebt staan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:31 schreef Chris.nl het volgende:
Zou ik een zip kunnen maken van mijn BOINC installatie, en wanneer ik een image van mijn hardeschijf terugzet (Image van voor de BOINC install) dan door het uitpakken van die zip de BOINC installatie weer terug kunnen zetten? (behalve shortcuts dan)
Of worden er bij de install nog andere key's toegevoegd aan windows?
je kunt ook BOINC map backuppen en dan het orgineel verwijderen en de repair optie gebruiken van de installer,quote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je kan een kopie maken van je BOINC installatie. Zou er wel voor zorgen dat je geen jobs meer in de wacht hebt staan.
Zo heb ik 3 BOINC installaties op mijn PC gezet.
Alias KEESsiequote:Op zondag 19 maart 2006 20:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zeg, doe jij al mee
Of ben je 1 en dezelfde ..
Nee hoor, maar het was niet de bedoeling het hele reguliere Fokschaap team als stampede team op te geven. Dus de mensen die zich hier melden die knal ik in het stampede topic op GOT, en dan worden ze toegevoegd in het stampede team.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]
Alias KEESsie
Ik wil wel meedoen met de stampede. Ik dacht dat dat automatisch ging, want een paar dagen geleden schreef je:
Er hoeft niets extra's te gebeuren voor de stampede.
Gewoon het programma draaien is voldoende.
Of moet ik m´n naam dan nog veranderen in DPCFok!flock~KEESsie of iets dergelijks?
Ik zou graag zien dat een lid van fokschaap in de radio uitzending wil. Ik kan wel wat vertellen over het project enzo, hoe de stampede inelkaar zit. De schaap mag wat vertellen over hoe gezellig de schaapjes zijn, jullie winst op FaD, meetings ect ect. Dat kan ik moeilijk vertellen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef Eronymus het volgende:
Als Fok!Flock supporter kan ik melden dat iisschots wat FOKschaap linkjes nodig had... om door te sturen naar steenz voor het FP bericht (en FOKradio?). Ik had wat linkjes doorgemaild (behalve die autoinstaller). Geprobeerd word een FP op 26 maart en 27 maart fokradio....
Geen idee of er al een persoon van fokschaap is die bij FOKradio wat wil vertellen (aardige leuke dingen over fokschaap natuurlijk).![]()
Mja... ik ben niet zo van de radio... verder wil ik een boel doen... maar radio..quote:Op maandag 20 maart 2006 01:12 schreef iisschots het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat een lid van fokschaap in de radio uitzending wil. Ik kan wel wat vertellen over het project enzo, hoe de stampede inelkaar zit. De schaap mag wat vertellen over hoe gezellig de schaapjes zijn, jullie winst op FaD, meetings ect ect. Dat kan ik moeilijk vertellen.
Het gaat wel om leden voor jullie team te werfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |