abonnement Unibet Coolblue
pi_36023342
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:26 schreef GinzaGirl het volgende:
AAHA WAT ZIET HET ER SCHATTIGGG UIT!
ik heb er nog nooit van gehoord, begrijp ik goed dat het een sooort sims is of loop je zegmaar zoals mario?
xxx
Het is niet te vergelijken met een ander spel vind ik, echt iets op zich. Maar als je dan toch een vergelijking wílt maken, het is een soort sims maar dan dan je het poppetje zelf bestuurt. Tenminste, dat is hoe je loopt dan. De rest is gewoon echt niet te vergelijken.
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:52 schreef Ardenlyn het volgende:
Klopt. Ik vind het ook fijn om dingen te geven.
Ben in het begin en nu ook vaak geholpen.
Heb mijn huis bijna af dankzij centjes van anderen (en jah ik doe zelf ook genoeg hoor ).
Doe nu wel wat rustig aan met afbetalen en ben nu heerlijk bezig met bloempjes kruizen en
had vanochtend een roze tulp en roze cosmos erbij
Kleine dingetjes krijgen vind ik al leuk.
Van Chessa krijg ik de laatste paar keer een pattern zodat Droopy die kan opeten hihi of fruit

En Chesje is heel lief maar Tijntje ook hoor !! Ook is Inkie heel lief!!
En zo zijn er nog een paar
Maar dat vind ik ook zo leuk aan dit spel en met deze ploeg. Iedereen helpt elkaar en je bent niets verplicht om te doen.
In AC op de Gamecube vond ik altijd dat je elkaar verplicht iets moest terug geven en dan gevoel heb ik nu totaal niet.
Ook vind ik de gezelligheid enz heel belangerijk en dat was gisteren wel weer te merken
Dat vond ik inderdaad ook. Je moest persé iets terug geven. Maarja, dat was ook omdat dat code gedoe zo'n ontzettend gezeur was altijd dat je het ook niet bepaald voor je lolletje ging doen. Je kunt nu gewoon je zakken volstoppen en meenemen, zo gebeurt. Dat scheelt nogal wat. Zonder FOK! zou ik echt niet weten hoe je leuk vriendjes kunt opbouwen zeg! We hebben wel een gezellig groepie hier . Ik vind droopy de allerliefste , kan er erg weinig aan doen maar jij was op de gc zelfs al een vriendinnetje . Denk dat het daardoor komt hihi. Maar Marici, Inki en Chessa vind ik ook helemaal tof al .
pi_36028559
Helemaal mee eens Lelibel!

Ik heb je trouwens even toegevoegd, voeg je mij ook toe?
AC: WW Maaike in Kimaro 2620-5784-0182
pi_36029299
oh ik dacht dat ik je al had toegevoegd hihi maar ik ken je plaatsnaam niet dus dat zal wel niet . *consider it done*

Wie heeft er vanavond bloemetjes voor me????
pi_36030037
Klopt we hebben heel wat geruild op die gc versie. Af en toe best schrikken als ik weer op die pagina kwam en zag dat je iets van 14 dingen of meer wou ruilen.
Had het op het laatst helemaal gehad met al die codes hahaha
Maar ik vond het hartstikke gezellig en lief dat je dat ene zegt!!
En klopt we waren toe AC vriendinnetjes
Ennu weer!!

Tijn is ook lief Lelibel alleen heel soms komt Evil Tijntje naar boven
Dan graaft Tijn je in of plakt je aan een boompje vast hahaha.
Maar nee hoor Tijn doet niets stouts verder maar dat merk je vanzelf als je Tijn ontmoet

Nu is Katrina bij mij en haar vind ik echt niets aan. Zou graag die golden axe willen hebben maar Pascal enz komen niet zo vaak bij mij helaas.

En nog 1 dag hopenlijk te gaan en dan eindelijk die gouden gieter!!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2006 19:01:00 ]
pi_36030515
Whahahaha, lol. Jah ik ging altijd lekker met ruilen (wieha). Ookal had ik het met die codes gehad vind die hele site wel gezellig om naar te staren haha.

Nog 1 dag voor jou en je kunt met je dorp doen wat je wilt .
pi_36030731
Mijn poort staat open omdat ik me verveel . Maar erg boeiend is het niet. Er is geen regen, nook is gesloten, en ik ben bepakt met vissen die ik nergens kwijt kan, hahahahaha. Maarja er is verder ook niemand die zijn poort open heeft .
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:56:55 #207
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_36030816
Chesje zet vanavond dr poort weer open iedereen die bloemetjes wil mag alles plukken wat bij mij staat want ik ga toch maar mn dorpje helemaal kaal maken en weer herinrichten
pi_36030903
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej lelibel komt langs *fluit*.

Ik heb nog een vraagje moet je ook die "naaldbomen" in je dorp hebben voor een perfect town of gaat het gewoon om bomen? Ik vind ze lelijk namelijk .
pi_36030963
Jeutje Ches hihi kom ik ff bij je kijken. Ik hoef geen bloempjes want ik heb zelf genoeg maar ben benieuwd haha. Spannend!!

Wil nog wel even zeggen dat ondanks dat er veel gegeven word dat het natuurlijk geen verplichting is OM iets te geven.
Bv bij Chesje en Tijn die hebben mij veel gegeven maar ookal gaven ze niets het is daar altijd gezellie! En dat vind ik veel belangerijker
pi_36031257
Ik heb mijn poortje maar weer ff dichtgedaan, hihi, ik wacht wel tot iemand meld dat zijne open staat. Chessa zal ik je ook helpen boompjes uitgraven ofzo? Vind ik prima hoor .
pi_36031272
Ik kom ook langs vanavond!!

Heb me poort nu even open! Er was nog geen andere poort open
pi_36031540
ik = onderweg
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:36:09 #213
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_36032131
Bijlen zijn trouwens altijd welkom voor mijn grote hak plan
pi_36032250
Ik kom helpen met bijl hihi!!
pi_36032307
inkie is weer geweldig!!!! (ches inkie, droopie en ik wachten met smart hihi )
pi_36032350
Ik heb me overalletje al aan en een extra bijl
pi_36032486
Chessa wanneer gaat je poortje open
pi_36032501
Ik heb ook een hakpakje aangetrokken. Kom maar op met die bomen hihi

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2006 19:47:31 ]
pi_36032633
Droopy en inkie neem wel bijltjes mee voor mij want ik heb er maar 1 en die is al half door .
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:57:14 #220
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_36032854
Hahahahaha lol, iedereen wacht dat mn poort open gaat Ik ga meestal rond een uur of 8 naar de kamer dus.... bijna
pi_36032923
nog 2 minuten!!!!
pi_36032925
ik heb gewoon heel veel zin in boompjes slopen hahaha. ik moet mij erg gedragen in m'n eigen dorp omdat ik perfect town heb voor die gieter
pi_36032927
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hahahahaha lol, iedereen wacht dat mn poort open gaat Ik ga meestal rond een uur of 8 naar de kamer dus.... bijna
We zijn er klaar voor!! We zijn er klaar voor!!
pi_36033098
Ik kijk of Nook een bijl heeft en dan kom ik ook! Pronk, ik heb je toegevoegd. Als je mij ook toevoegd kun je fruit komen plukken!
Tijntje, ik hoop dat ik jou vanavond ook nog ff meet!
pi_36033175
*ik wacht tot de poort open gaat*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')