1 + twee expansion packsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef Random_hero het volgende:
Deel 1, 2 of 3?
Ik speel atm ff deel 3 maar deel 1 bevalt me nog steeds het best.
In één van die spellen zit een level met een brug over de snelweg. Stopbordjes aan allebei de kanten zodat alle bezoekers op die brug zaten, en dan die brug weghalen. Iedereen op de snelwegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef League het volgende:
Ik zette altijd een huis neer en ging dan heel veel achtbanen bouwen met een mooie schans en dan al die karretjes op dat huis mikken....
Of een brug maken, en op 1 vlakje 2 verboden toegang bordjes, zodat iedereen op dat vlakje blijft, even wachten en dan dat stukje weghalen. Iedereen in het water![]()
een hele goede manier jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Of heel veel ventjes oppakken en in de sloot te gooien![]()
echtnniet!!! 2 is veel leuker dudequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
een hele goede manier ja![]()
RCT 1 is nog steeds het beste, de rest is niks aan![]()
Dan download je toch gewoon ene patchquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:26 schreef Slappy het volgende:
Deel 3 is kut speelt voor geen meter in 3D.
Rct 1 blijft nog steeds leuk
Jammer dat ie niet werkt onder xp
3 + twee expansion packs is ook leukquote:
Vet lache altijd zo achtbaan neerlaten stortenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:52 schreef Ricky_ het volgende:
Wie laat er dan ook een achtbaan neerstorten.
Jawel de stationsremmen kunnen het door achterstallig onderhoud begeven. Als je dan met 2 of meer treinen werkt is de kans op een crash in dat geval vrij groot.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef Thrilled het volgende:
ik heb trouwens nog nooit een overlijdensgeval gehad doordat een achtbaan kapot ging? hooguit door een achtbaan zonder einde (whehe) of een te hoge helling voor een karretje wat te weinig snelheid had...
Dat kan alleen met de uitbreiding geloof ik, het originele RCT kan dat nog niet. Maar dat is wel een mooie optie ja. Als het scenario ten einde loopt en ik dreig bezoekers te gaan verliezen houd ik altijd het menu van die banner bij de uitgang open, kun je snel op verboden toegang klikken en komt er niemand meer weg jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Sjengdanny het volgende:
Het bezoekers aantal verhogen kan ook door een bordje voor de uitgang te zetten met: "Verboden toegang", zo kan dus niemand het park meer uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |