Ik heb het al iets duidelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:04 schreef Thrilled het volgende:
Uhm je moest er 2700 hebben, en je had er 1000? had je nooit gered in 2 maanden
edit: jaar 2 , 700 bezoekersfoutje..
lekker voor je
laatste save was op het begin van het eerste jaar, maar ik heb nu geen zin meer om het opnieuw te doenquote:
Het was eerst ook een goede achtbaan, totdat de stationsremmen het niet meer dedenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef Thrilled het volgende:
ik heb trouwens nog nooit een overlijdensgeval gehad doordat een achtbaan kapot ging? hooguit door een achtbaan zonder einde (whehe) of een te hoge helling voor een karretje wat te weinig snelheid had...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef Beach het volgende:
gepwnd
ik deeed vroeger altijd expres achtbanen zonder een enden geen uitgang voor het park
1 + twee expansion packsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef Random_hero het volgende:
Deel 1, 2 of 3?
Ik speel atm ff deel 3 maar deel 1 bevalt me nog steeds het best.
In één van die spellen zit een level met een brug over de snelweg. Stopbordjes aan allebei de kanten zodat alle bezoekers op die brug zaten, en dan die brug weghalen. Iedereen op de snelwegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef League het volgende:
Ik zette altijd een huis neer en ging dan heel veel achtbanen bouwen met een mooie schans en dan al die karretjes op dat huis mikken....
Of een brug maken, en op 1 vlakje 2 verboden toegang bordjes, zodat iedereen op dat vlakje blijft, even wachten en dan dat stukje weghalen. Iedereen in het water![]()
een hele goede manier jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Of heel veel ventjes oppakken en in de sloot te gooien![]()
echtnniet!!! 2 is veel leuker dudequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
een hele goede manier ja![]()
RCT 1 is nog steeds het beste, de rest is niks aan![]()
Dan download je toch gewoon ene patchquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:26 schreef Slappy het volgende:
Deel 3 is kut speelt voor geen meter in 3D.
Rct 1 blijft nog steeds leuk
Jammer dat ie niet werkt onder xp
3 + twee expansion packs is ook leukquote:
Vet lache altijd zo achtbaan neerlaten stortenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:52 schreef Ricky_ het volgende:
Wie laat er dan ook een achtbaan neerstorten.
Jawel de stationsremmen kunnen het door achterstallig onderhoud begeven. Als je dan met 2 of meer treinen werkt is de kans op een crash in dat geval vrij groot.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef Thrilled het volgende:
ik heb trouwens nog nooit een overlijdensgeval gehad doordat een achtbaan kapot ging? hooguit door een achtbaan zonder einde (whehe) of een te hoge helling voor een karretje wat te weinig snelheid had...
Dat kan alleen met de uitbreiding geloof ik, het originele RCT kan dat nog niet. Maar dat is wel een mooie optie ja. Als het scenario ten einde loopt en ik dreig bezoekers te gaan verliezen houd ik altijd het menu van die banner bij de uitgang open, kun je snel op verboden toegang klikken en komt er niemand meer weg jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Sjengdanny het volgende:
Het bezoekers aantal verhogen kan ook door een bordje voor de uitgang te zetten met: "Verboden toegang", zo kan dus niemand het park meer uit![]()
Had ik ook met SWAT 4. Gaat het net lekker in een missie, verknal je het. Moet je overnieuw beginnen, en daar heb je dan echt geen zin meer in. SWAT 4 sindsdien niet meer gespeeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:13 schreef freiss het volgende:
[..]
laatste save was op het begin van het eerste jaar, maar ik heb nu geen zin meer om het opnieuw te doen![]()
wat een ontieglijke KUTspel is dat toch..ik vind dat nog erger dan de sims...zit je een beetje de hele dag te staren naar een virtueel pretpark en iedereen gaat altijd en zeker wel een keer failliet in dat spel en als je eens denkt een keispannende achtbaan te bouwen durft geen enkel teringpoppetje erin te stappenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:01 schreef freiss het volgende:
Kut. Iedereen kent denk ik wel het spel Rollercoaster Tycoon. Het is dus een spel waarin je een attractiepark moet bouwen en als doelstelling moet je aan het eind van een bepaald jaar een x aantal bezoekers en rating hebben.
Nu was het de doelstelling om aan het eind van het tweede jaar 700 bezoekers en 600 rating. Het zag er naar uit dat ik dat makkelijk ging halen; ik had 1000 bezoekers en 950 rating in de laatste maand van jaar 2. Maar net 10 seconden voor het einde gaat er een achtbaan kapot waardoor er 8 mensen sterven en mijn rating naar 550 dook![]()
Ik had het dus 10 seconden voor het einde het scenario verknald![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef Woutey het volgende:
wat is dat toch met klagende gamenerds vandaag?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, er is dus een pathc om RCT onder XP te spelen?
Interessant.
Gooi onlinequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef renz0r het volgende:
Ik pwn jullie allemaal met mijn achtbaan
Meest zieke ooit1tje van dik 5 minuten met alleen maar loepings, kurkentrekkers enz. Oké ik doe met codes zodat ik genoeg geld heb en oké hij is natuurlijk zwaar afgekeurd (20g ofzo
) .
Maar oehhh wat is die vet!
Zal ff voor je kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef MOD het volgende:
[..]
Gooi onlineik ben er ook 1 aan het maken
ik probeer nog liever op een duif te schijten dan dat te downloaden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef renz0r het volgende:
Bingo, voor de mensen die zieke achtbanen willen
http://home.planet.nl/~rense203/Rensen%20park.dat
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ohhhh vroeger, vroeger toen,uren aan een stuk naar piep kleine poppetjes kijken! en idd ze dan expres in t water gooien of uit de achtbaan...
Gnagna..![]()
quote:Entertainer1 is verdronken!
Ik heb een keer gehad dat me stationsremmen het niet deden, dus toen knalde het ene treintje voluit op die andere, gevolg 28 dodenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef Thrilled het volgende:
Pff, pas op want ik dit spel zeker 1000+ uur gespeeldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef renz0r het volgende:
Ik pwn jullie allemaal met mijn achtbaan
Meest zieke ooit1tje van dik 5 minuten met alleen maar loepings, kurkentrekkers enz. Oké ik doe met codes zodat ik genoeg geld heb en oké hij is natuurlijk zwaar afgekeurd (20g ofzo
) .
Maar oehhh wat is die vet!
Dan niet, dat is de savegame.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:06 schreef ne0n het volgende:
[..]
ik probeer nog liever op een duif te schijten dan dat te downloaden.
Je lult jezelf uitquote:Op zondag 12 maart 2006 07:55 schreef KreKkeR het volgende:
Computerspelletjes spelen is voor nerds!
En doe mij maar Transport Tycoon. Rollercoaster tycoon ging toch al vrij snel vervelen.
Ben jij aan de crack?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil wel in die achtbaan een proef-rit maken. Moet ie wel veilig zijn, in ieder geval moet ie niet stoppen of kapot gaan.
Druk ff op launch en dan wordt die achtbaan werkelijkheid in cyber-space en dan doe ik mezelf uploaden daar en dan maak ik jou achtbaan rit mee. Is de achtbaan te heftig ( wat ik me niet kan voorstellen want ik kan makkelijk 12 G krachten aan of nog meer) dan doe ik mezelf weer uit de achtbaan halen.
Ik heb ook rollercoaster tycoon, alleen niet de legale versie maar dat komt nog wel
Ik heb zin om games te spelen
Ooit zal het waarheid worden, nu nog toekomstmuziek. Maar ooit zullen er miljarden sub-werelden zijn, gebouwd door mensen. En dan kun je gewoon bij mensen op bezoek gaan.
Dan is het niet van. " Ik kom ff op de koffie in jou huis" Dan is het van..." Ik kom ff actie beleven in jou wereld".
En dan bepaal je als eigenaar ook wie wel en niet binnen mag, of je laat iedereen naar binnen.
En dan kun je alles toevoegen aan je eigen wereld dan zijn er geen grenzen.
No no, no no no no...no no no no.....no no there's no limit.
Ik zou een snelweg bouwen van 100000 km lengte, of een circuit en dan met een wagen die 1200 km per uur gaat gewoon racen en racen. Vuur uit de uitlaat![]()
Push the limits![]()
Alle bekende coureurs uit de tijd van RCT werken zo'n beetje voor zover ik weet..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:29 schreef CasB het volgende:
Whehe, en dan 1 gast Damon Hill noemen en hem laten karten, die wint dan telkens omdat hij een stuk sneller kan dan de rest![]()
Ik had dat vorig jaar ook in Duitsland. ben er ook weer aan begonnen afgelopen herfst/winter met de aanschaf van RCT2 voor een prikkie samen met de uitbreidingenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef freiss het volgende:
Ik steek iedereen aanIk kreeg er weer zin in toen ik in Amerika in een pretpark rond liep
Jammer van die intensity! serieus. met iets minder intensity zou je met die baan nog flink geld kunnen verdienen. Nu taaien ze af als ze die cijfers zienquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat iemand in GAM een fonkelnieuw RCT topic maakt?
In de RCT2 scenario-editor kan je instellen dat je gasten ritten met hoge intensity waarderen, dan gaat er bijna geen mens meer in een simpel ritje met intensity onder de 6 of 7quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jammer van die intensity! serieus. met iets minder intensity zou je met die baan nog flink geld kunnen verdienen. Nu taaien ze af als ze die cijfers zien
Het Grote Rollercoaster Tycoon 2 Topic (Deel 2)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |