Hebben de Nikon's en de Canon's in hun menu staan..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Schanulleke het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een menu-functie was om het spiegeltje op te klappen.
Ik heb laatst gewoon bulb gebruikt
Anyway, wel handig zoals je het laat zien.
én in de handleiding !quote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hebben de Nikon's en de Canon's in hun menu staan..![]()
Ja, maar die lees ik dus alleen door als ik iets wil weten waarvan ik het bestaan wel weetquote:
Niet de mijne, die stamt nog uit het Fred Flintstone tijdperk, 2002.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef HMaster-II het volgende:
Hebben de Nikon's en de Canon's in hun menu staan..![]()
Dan moet je het nog op de ouderwetse manier doen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Niet de mijne, die stamt nog uit het Fred Flintstone tijdperk, 2002.
ja dusquote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef minolta het volgende:
Kan je dit ook doen met een blaasbalg?
Dat doe ik inderdaad ook wel eens...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef pea4fun het volgende:
Ik las zelfs ergens dat iemand er de stofzuiger opzet
Canon camera's (de 350d althans) laten je niet eens de sensor schoonmaken als de accu niet vol genoeg is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef veldmuis het volgende:
En een heel belangrijk iets: ZORG DAT JE ACCU VOL IS ALS JE DIT DOET!
Als de accu leeg is springt de spiegel terug, tegen je blaasbalgje of spuitbussprietje, en dat moet je niet willen!
yup, ik heb nog geen idee waarom ik er een nieuwe versie op zou zetten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef CompuMess het volgende:
[..]
...................
By the weg, BB, heb je nog een oude firmware op die D70 zitten?
http://www.dpreview.com/news/0505/05051701d70firmware.aspquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup, ik heb nog geen idee waarom ik er een nieuwe versie op zou zetten.
dus heb ook nog niet de moeite gedaan om te kijken waar de nieuwe versie staat
en hoe ik hem er netjes op zet.
(ben soms wat lui en zeker als ik nog niet echt het nut weet.)
Performance of the 5-area AF system has been improved (Dynamic area and Closest subject AF-area modes).quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef CompuMess het volgende:
[..]
http://www.dpreview.com/news/0505/05051701d70firmware.asp
misschien is dat training van het oog, ik maak dagelijk lcd-panelen schoon, zelfde formaat, zelfde techniek, even gevoelig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe het altijd met zo'n dweil
en je kan echt niet "al zien waar het stoffig is" hoor BB
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef pea4fun het volgende:
Ik las zelfs ergens dat iemand er de stofzuiger opzet
Klopt....ik doe dit niet namelijk. Beetje jammer dat je sensor er aan gaat omdat er een keer een vochtig iets uit de spuitbus komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef Robertje het volgende:
Sensor die maak ik schoon met zo'n swab ding en ik gooi hem af en toe voor de stofzuiger. Spiegel omhoog en de stofzuiger aan. Wel op de laagste stand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |