abonnement Unibet Coolblue
pi_35514366
Ik had al een heeeel verhaal neergetypt.. Maar ik weet niet WAT ik indrukte maar de hele pagina was weg.... Ik heb er nu wat minder zin in gekregen dus ik hou het kort... Ik kan het ook superkort houden en gewoon de site link geven, maar ik geloof niet dat "reclame" de bedoeling is.

Ik was eerder nogal sceptisch tegenover contact met overledenen dus besloot om de proef maar eens op de som te nemen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik tijdens mijn eerste solo-uitje daadwerkelijk antwoord op mijn speciaal aangeschafte voice recorder, dmv het EVP. Al was het slechts 1 evp registratie... ik werd erg gefascineerd en kocht al snel allerlei apparaten, zoals, een tweede voicerecorder, een video camera, 5 radio's, een hele lading accu's en een internetdomein.

Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3

Het ene volgt het andere en ik besloot om te experimenteren met ITC. Helaas voor mij kocht ik een tv'tje zonder een IN voor de videocamera (wat noodzakelijk zou zijn voor ITC beelden). Ik besloot daarom om zelf maar wat te bedenken, wat ik bestempeld heb als de Reflectie Methode omdat het werkte. Ik gebruik nu die methode tesamen met een andere meer toegankelijke methode.



Ik leerde Dirk en Kate kennen en we groeide al snel naar elkaar toe, we besloten om samen op locatie te gaan en ook dat leverde succes op. Zo hebben we o.a. Fort Pannerden, kasteel Doorwerth en Ruine Teylingen al aangedaan, en zelfs het 1 en ander op video weten vast te leggen. Omdat het zo raar goed gaat, en ik elke dag wel contact heb met "hen" daarboven begonnen mijn gedachten steeds meer af te dwalen naar:"hoe?". Ik ben sowieso al een extreme denker, en besloot dat te gebruiken om wat meer inzicht te krijgen in dit hele gegeven. Momenteel kruis ik, spiritualiteit, wetenschap, oude filosofie, psychologie en uiteraard mijn eigen opvattingen om daaruit mijn visie te schirjven, hoewel ik het ook vaak niet eens ben met wat geschreven staat wat me weer meer werk geeft Ik neem ook vaak op en leg mijn ideen voor aan "hun", gelukkig zijn de reacties van mijn nieuwe theorie positief.

Ik deel mijn schrijven en bevindingen met de Rolf Ehrhardt & Mark Macy van WorldITC, 2 ouwe rotten in het vak en ik ben blij dat hun "achter me staan" en steunen/tips geven e.d. Ik ben benieuwd wat ze van mijn nieuwe theorie vinden omtrent dimensies & frequenties. Zodra alles waterdicht is zal ik het zeker op het net zetten.


Remko

edit: titel " mijn" moet dus " mijn "ervaringen" & bezigheden" zijn.. Maar kan dat niet meer corrigeren
pi_35514819
Kheb net nieuwe iTunes met Quicktime geinstalleerd. Je voorbeelden geven geen geluid...

pi_35514892
Bij mij hoor ik de geluiden wel gewoon perfect, in Winamp en VLC Media Player.
De titel is trouwens een soort bug van Fok! volgens mij, dat komt door de ".

Ik vind EVP ook erg boeiend, ik zal dit topic dus ook even blijven volgen.
Hoe heb je dat met die beelden gedaan?
Gewoon een beeldscherm met een videocamera of is het een speciale camera?
Ik heb namelijk hier een dure camera liggen.

Edit:
Ik weet nu wat ITC ongeveer is en hoe het werkt (even gegoogled).

[ Bericht 16% gewijzigd door Xalopalyps op 26-02-2006 17:02:25 ]
pi_35520351
Geweldig die foto's
wat ervoer je toen je die foto's maakte? Weet je wie het is?
Had je kontakt met deze persoon?
wow supers dit topic
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35520555
Bij voorbeeld drie geef je in het geluidsfragment aan dat je contact wil hebben met je oma (dacht ik). Ik hoor niet goed wat er als antwoord gegeven wordt?
Het gaat ook allemaal een beetje snel en kort, dat is wel jammer. Hopelijk komen er betere en duidelijkere fragmenten!

Kan je ook wat info geven over de foto's? Ik ben erg nieuwsgierig!
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35520582
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Bij voorbeeld drie geef je in het geluidsfragment aan dat je contact wil hebben met je oma (dacht ik). Ik hoor niet goed wat er als antwoord gegeven wordt?
Het gaat ook allemaal een beetje snel en kort, dat is wel jammer. Hopelijk komen er betere en duidelijkere fragmenten!
deze zijn al vreselijk duidelijk hoor!
Vindt ze scherp nml.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35520599
Inderdaad, de geluidsfragmenten werken wel.

De eerste is vrij duidelijk. De tweede voor mij niet. En de derde:
* wanneer je de vraag stelt hoor je al geluiden er doorheen. Kan het geen toeval zijn.

Blijf je bevindingen en het topic volgen
pi_35520611
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

deze zijn al vreselijk duidelijk hoor!
Vindt ze scherp nml.
Wat wordt er voor antwoord gegeven volgens jou dan?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35520727
Hoeveel foto's heb je gemaakt en hoeveel opnames heb je gemaakt? Waren dit ook zo ongeveer de enige 2 foto's of toevallig 'gelukte' foto's?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_35520882
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wat wordt er voor antwoord gegeven volgens jou dan?
alles slakken zout legt zingt..
Ik bedoel dat de geluidsfragmenten voor een EVP al uitzonderlijk scherp zijn!
Ik heb ook opnames gemaakt ooit en dit heb ik nooit zo zuiver gekregen, en van andere sites ken ik ze ook niet zoals deze.
En de laatste EVP waar ''oma'' iets uitspreekt hoor je inderdaad niet duidelijk, maar daarvoor zou je hem moeten slowen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 26 februari 2006 @ 20:22:05 #11
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35520969
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:37 schreef Entiteit het volgende:
edit: titel " mijn" moet dus " mijn "ervaringen" & bezigheden" zijn.. Maar kan dat niet meer corrigeren
Ik heb hem even voor je aangepast

Grappig dat je ook op Fort Pannerden hebt opgenomen, ik was er laatst en iemand had het inderdaad over dat dat een keer gebeurd was
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35521010
Op entiteiten.net staan nog meer foto's en fragmenten, ik heb even door die site heengebladerd.
pi_35521097
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wat wordt er voor antwoord gegeven volgens jou dan?
slow down klinkt het als groetjes
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35521211
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

slow down klinkt het als groetjes
Ja maar het kan volgens mij ook 'hoe dat zo dan?' of iets in die geest (geest ) zijn
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35521272
Die derde waar ik vraag of ik contact kan hebben met mijn Oma wordt er spontaan geantwoord "Hallo Remko". Één van de redenen waarom ik zo sceptisch was omtrent het hele evp gebeuren was inderdaad omdat veel fragmenten zo onduidelijk en vreseljk mechanisch zijn/klinken. Ik filter vaak wel, soms ook niet, maar probeer de stem wel zo natuurlijk mogelijk te houden. Ik heb eens een experiment op de SW band gehouden, daar waar geen zenders zaten. Ik ben nog het meest onder de indruk van die opnames.
quote:
Tijdens een opname op de hoogste frequentie op SW-band waar geen radiozenders te vinden waren, kreeg ik hele duidelijke stemmen door, toch zeiden sommige dat het geen goeie frequentie voor ze was. Hier een aantal fragmenten.

Toen ik vroeg waar ze nu eigenlijk precies waren kreeg ik de volgende respons:
"oei.. gewoon binnen"

Mijn nieuwsgierigheid bracht me op de vraag of ze misschien in een andere dimensie zaten, erdoorheen antwoord een man met:
"Een wereld verder"

Dat hun ook moeten wennen aan deze vorm van communiceren, of uberhaubt communiceren met ons blijkt uit het volgende fragment toen ik vroeg wat ze nou eigenlijk vonden van dit contact:
"Een beetje wennen"
Die captures zijn gemaakt tijdens een "standaard" ITC opname. De refelctie methode heeft voor heel wat meer aparte beelden gezorgd, zoals onaardse wezens en zelfs een capture met wat wij een mythe noemen.

Ik ga weer even opnemen

thanks
Remko
pi_35521298
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Xalopalyps het volgende:
Op entiteiten.net staan nog meer foto's en fragmenten, ik heb even door die site heengebladerd.
wat een geweldige site!
die foto's amazing!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35521319
Kan je niet eens vragen of we gevaar lopen na dit leven ? Komt iedereen goed terecht?

Ik geef toe dat ik heel sceptisch ben hier tegenover maar nu ik hier toch ben vind ik dat wel twee heel interessante vragen, aangezien dat mijn grootste angst is
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_35521335
Is er ook een mogelijkheid om die spiegelmethode op de computer uit te oefenen, dus door middel van een witte ruis generator voor beelden?
Ik heb wel een simpele witte ruis generator voor geluid, alleen deze geeft niet zoiets van de AM-Band, maar dat is vast wel in te stellen (modulator e.d.).

Dan kan ik namelijk zo met de computer eens experimenteren
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef ee-04 het volgende:
Kan je niet eens vragen of we gevaar lopen na dit leven ? Komt iedereen goed terecht?
Misschien weten hun dat ook niet echt, omdat ze niet zijn overgegaan?
Want je neemt toch entiteiten op die nog niet zijn "overgegaan"?
pi_35521369
Hoe neem jij op dan Entiteit?
Heb je een radio bij je pc staan oid?
Ik heb laatst wat opnames gemaakt maar vond het wat creepy worden toen ik wat enge duitse zinnen ging horen, ik heb ze hierna niet nog eens afgeluisterd want duidelijk waren ze niet echt.

Maar dat was dus wel via radiootje en goldwave en evp
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35521398
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef ee-04 het volgende:
Kan je niet eens vragen of we gevaar lopen na dit leven ? Komt iedereen goed terecht?

Ik geef toe dat ik heel sceptisch ben hier tegenover maar nu ik hier toch ben vind ik dat wel twee heel interessante vragen, aangezien dat mijn grootste angst is
goede vraag
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35521407
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe neem jij op dan Entiteit?
Heb je een radio bij je pc staan oid?
Ik heb laatst wat opnames gemaakt maar vond het wat creepy worden toen ik wat enge duitse zinnen ging horen, ik heb ze hierna niet nog eens afgeluisterd want duidelijk waren ze niet echt.

Maar dat was dus wel via radiootje en goldwave en evp
Ik weet niet hoe alles gaat bij het opnemen maar ik heb wel zo af en toe dat er door mijn boxen bijvoorbeeld stemmen te horen zijn, alsof er een radiozender wordt opgevangen, is dat niet ook gewoon het geval bij dit waar jullie hier mee bezig zijn?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_35521505
Ik heb het ook wel eens dat er een radiozender wordt opgevangen door de boxen, maar dit is meestal als deze dicht bij een radio of TV staan (naar mijn ervaring), maar als je het door middel van een microfoon opneemt gaat dit toch niet zomaar?
pi_35521571
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb het ook wel eens dat er een radiozender wordt opgevangen door de boxen, maar dit is meestal als deze dicht bij een radio of TV staan (naar mijn ervaring), maar als je het door middel van een microfoon opneemt gaat dit toch niet zomaar?
Geen idee Zoals ik hier boven al zei sta ik hier vrij sceptisch tegenover dus probeer ik wat alternatieve verklaringen te bedenken! Verder ben ik niet zo technisch, geen idee of dat kan !

Al zou het dan weer erg gek zijn als er antwoord op vragen zou worden gegeven, toevallig door een storende radiozender Maargoed als het een beetje vage antwoorden zijn, zou het weer wel kunnen misschien.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_35521998
Ik ben ook niet zo technisch (in die hoek dan), maar het fascineerd me, ik ben er ook erg geínteresseerd in.

[ Bericht 7% gewijzigd door Xalopalyps op 26-02-2006 21:21:28 ]
pi_35524688
quote:
Kan je niet eens vragen of we gevaar lopen na dit leven ? Komt iedereen goed terecht?
Nee.. Hoe je "terecht" komt ligt aan je eigen overtuigingen.
quote:
Is er ook een mogelijkheid om die spiegelmethode op de computer uit te oefenen, dus door middel van een witte ruis generator voor beelden?
Ja dat kan, en dat is ook precies hoe ik het doe, alleen is ruis-sneeuw in feite niet eens nodig. De uitleg qua deze techniek komt binnenkort op de site.
quote:
Ik heb wel een simpele witte ruis generator voor geluid, alleen deze geeft niet zoiets van de AM-Band, maar dat is vast wel in te stellen (modulator e.d.).
Ik gebruik zelf altijd de MW band, mede omdat daar zo weinig nederlandse zenders op zitten, vaak hoor je dan (als je de radio op een buitenlandse zender ver achter de ruis laat staan) dat er een knak zit in de stem en tijdelijk wordt omgevormd in het nederlands.
quote:
Want je neemt toch entiteiten op die nog niet zijn "overgegaan"?
Dat hoeft niet hoor. Wat is overgaan? Het overgaan zoals veel mensen denken dat het is klopt niet geheel. Als men overlijd komt men in feite in een andere dimensie buiten ons auditief en visueel frequentie bereik, geluidsgolven zijn makkelijker te creeren dan iets te matrialiseren daarom heeft men veelal altijd "succes" met EVP opnames, en minder met foto's e.d. Wat ik wel vaak opvang is dat hij of zij boven is, maar zodra ik echt iemand wil spreken "roepen" ze of halen ze diegene op.
quote:
Hoe neem jij op dan Entiteit?
Heb je een radio bij je pc staan oid?
Ik gebruik verschillende methodes, de zogenoemde schaaldraaitechniek en de radio gewoon lekker laten staan. Gewoon de mic in je computer, en bij de radio zetten (+/- 30 cm oid). Als je wil zien hoe ik het doe ken je een filmpje downloaden.

ee-04:
Ik was ook erg sceptisch, tot op het moment dat je antwoorden terugkrijgt dan is het in 1 klap realiteit. Wat je later zelf al zei, als je antwoorden krijgt of opmerkingen als:"Hey! Daar ligt een appel!" die er op dat moment ook ligt, dan kan je toch echt niet meer spreken over toeval.

Remko
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')