De eerste keer wel jah, daarna niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:01 schreef Gershom het volgende:
Kaal jeukt als de tering.. Gewoon bijhouden is al genoeg vind ik.. Maar ik ben natuurlijk geen vrouw
grapje zeker... want kan het daar toch echt niet vergelijken met een kleuter ..quote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef N.icka het volgende:
Een kale kerel is net een kleuter
Laat me raden. Jouw vriend/man heeft het ooit geprobeerd en was klein geschapen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef N.icka het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef N.icka het volgende:
Haha, nogal voorspelbare reactie:quote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
grapje zeker... want kan het daar toch echt niet vergelijken met een kleuter ..
zeker niet bij mijn vriend![]()
Moet ik dat nou voortaan in me signature gaan zetten?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:07 schreef Vanille het volgende:
[..]
[..]
Een kleuter met wel een erg grote leuter!![]()
Had je verder ook nog iets nuttigs toe te voegen of laat je 't daar bij ?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
Lijkt me meer iets voor gays.
Gast, boor m'n hoop niet de grond in ajb... ik had het naar mn zin hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Muertez het volgende:
wat vrouwen die je toch nooit naakt zullen zien![]()
oh?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gast, boor m'n hoop niet de grond in ajb... ik had het naar mn zin hier.
Yeah !quote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef pentas het volgende:
[...] en haal gelijk het oksel en borsthaar weg.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Muertez het volgende:
Sja, je laat als man zo'n beslissing natuurlijk even leiden door de mening van wat vrouwen die je toch nooit naakt zullen zien![]()
Dat gezeik over dat scheren iedere keer![]()
Vind jij het mooier? dan scheren, vind je het niets? dan laat je het zitten. Heb je een partner? gooi het eens in de groep, heb je geen eigen mening? vraag het op dit forum![]()
Was je rukbuddy ook kaal van onder dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
Lijkt me meer iets voor gays.
geen haar tussen je voorhuidquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:04 schreef mantamanta het volgende:
Zeker wel!
Omdat de jonge heer dan groter over komt...
Omdat je dan je bek niet zo vol met haren hebt
Omdat z'n ballen dan minder zweterig zijn, en dus minder snel dat "warme ballen luchtje" hebben..
Need to say more?
Oeh... idd, goede. MAar dat zou ook van een slecht onderhouden vrouwen gazonnetje kunnen zijn....quote:
Ach een vibrator lost al deze problemen op in een minuutjequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:04 schreef mantamanta het volgende:
Zeker wel!
Omdat de jonge heer dan groter over komt...
Omdat je dan je bek niet zo vol met haren hebt
Omdat z'n ballen dan minder zweterig zijn, en dus minder snel dat "warme ballen luchtje" hebben..
Need to say more?
Geen goede reden om hem te verbergen in een nog lelijker bos hard krulhaarquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef MrBean het volgende:
Ik snap niet hoe vrouwen en homo's penissen mooi kunnen vinden. Het is mijns inziens een kale mol met een hoedje die 2 walnoten draagt.
Nee maar toen liepen vrouwen ook gewoon met een doos vol haar, geen man die dáárover klaagde. Non-argument.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:44 schreef Modus het volgende:
15 jaar geleden was er echt geen enkele vent die het ook maar in zijn hoofd haalde. En daar klaagde ook geen enkele vrouw over.
Ach gut jij bent zeker ook zo iemand die zegt dat hij niet 'kan' zien of een man aantrekkelijk is of niet...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:
kaal is zo gay
Nee een echte man is niet kaal!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:27 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ach gut jij bent zeker ook zo iemand die zegt dat hij niet 'kan' zien of een man aantrekkelijk is of niet...
homofoob
bijhouden? wat houdt dat in dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:51 schreef DrPenis het volgende:
Bijhouden is wel zo netjes, al heeft het schaamhaar ook wel een beetje een functie tijdens de sex. Bij het missionarisstandje prikkelt het schaamhaar ook de clitoris van de vrouw, dat effect heb je niet als het helemaal kaalgeschoren is !
Met bijhouden bedoel ik dus dat je het moet zien als een tuintje, dus wel wat begroeiing maar geen wildernis. Tondeuse standje 2 of 3 !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bijhouden? wat houdt dat in dan?
Hebben mensen een bos schaamhaar van 20 cm lang ofzo?
ik ben niet zoveel gewend dus verklaar u nader
bovendien hoe weet iemand die 15 jaar geleden zelf nog heel erg nat achter de oren was, en niet op fora als deze rondhing om obvious reasons, nu waar vrouwen over klaagdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Nee maar toen liepen vrouwen ook gewoon met een doos vol haar, geen man die dáárover klaagde. Non-argument.
hehe, waarom alleen vrouwen?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:14 schreef Vanille het volgende:
Een vraag aan de meisjes/vrouwen onder de fokkers.
Moeten mannen hun schaamhaar scheren?
En wat zouden de voornaamste redenen zijn waarom wel/niet?
Dude echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef LoggedIn het volgende:
mijn vriendin wil alsmaar dat ik het scheer.. maar daarna jeukt het wekenlang
Simpel: over alles. Net als tegenwoordig...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef milagro het volgende:
bovendien hoe weet iemand die 15 jaar geleden zelf nog heel erg nat achter de oren was, en niet op fora als deze rondhing om obvious reasons, nu waar vrouwen over klaagden
je moet het ook niet wekenlang weer laten groeienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef LoggedIn het volgende:
mijn vriendin wil alsmaar dat ik het scheer.. maar daarna jeukt het wekenlang
Nog een harig topic hier.... Scheren, nou graag.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:14 schreef Vanille het volgende:
Een vraag aan de meisjes/vrouwen onder de fokkers.
Moeten mannen hun schaamhaar scheren?
En wat zouden de voornaamste redenen zijn waarom wel/niet?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het er toch echt lekker uit zien hoor, zo'n kale pik en ballen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik krijg meteen zin om eraan te likken bij zo'n lekker glad zaakje.
Lupa, waarom moet het altijd direct zo ordinairquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik krijg meteen zin om eraan te likken bij zo'n lekker glad zaakje.
Face it, FD, seks *is* ordinair. Seks is smerig, ranzig, lekker vies.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Lupa, waarom moet het altijd direct zo ordinair?
Maar dan kunnen we het leed toch wel enigszins verzachten door het er niet over te hebben?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Face it, FD, seks *is* ordinair. Seks is smerig, ranzig, lekker vies.
Ga dan weg uit dit forum.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
Maar dan kunnen we het leed toch wel enigszins verzachten door het er niet over te hebben?
dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:38 schreef ForzaRob het volgende:
maar het ik knip altijd wel de dooie puntjes eraf![]()
![]()
Amen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Face it, FD, seks *is* ordinair. Seks is smerig, ranzig, lekker vies.
Biedt zich aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
* Wunk rent naar de badkamer en pakt 't scheermesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Gstyles het volgende:
Dat noemen ze toch plompzakken Vanille???![]()
bij 2-3 cm word bij mij het calamiteiten plan ingeschakeld hoor!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:36 schreef plopman het volgende:
ik ben blij dat mijn vriendin niet helemaal kaalis .. dat is zoon bloot gezicht. een beetje haar is toch okay. mits niet meer dan een cm of 2, 3
ja dan struikel je erover hequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:12 schreef Emu het volgende:
Als ik terug een vriendin heb mag ze van mij kiezen, het enige wat ze niet mag kiezen is dat ik het volledig zijn gang laat gaan, das nl niet zo handig bij het sporten enzo.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:25 schreef Emu het volgende:
[..]
Nee dan schuurt het tijdens het fietsen aapje![]()
3cm?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:36 schreef plopman het volgende:
ik ben blij dat mijn vriendin niet helemaal kaalis .. dat is zoon bloot gezicht. een beetje haar is toch okay. mits niet meer dan een cm of 2, 3
Ja lekker beetje grashappen af en toe...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:55 schreef Laton het volgende:
gewoon lekker laten woekeren. en jezus moet dit gezeik echt elke maand opnieuw
-5 generalisatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef FuifDuif het volgende:
Scheren van haar is voor homo's.
Takes one to know onequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef FuifDuif het volgende:
Juist!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef FuifDuif het volgende:
Zei ik dat? Mij geen woorden in de mond leggen.quote:
met zo'n instelling ga jij het nog ver schoppen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef FuifDuif het volgende:
Bewijs jij maar dat het niet zo is. De enige reden waarom jij zo heftig reageert is omdat je jezelf scheert en je denkt dat je geen homoseksueel bent. Dat ben je wel, als je je scheert.
De bewijslast ligt bij de persoon die de uitspraak doet. Niet bij mij dus, dan zou het wel een omgekeerde wereld worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef FuifDuif het volgende:
Bewijs jij maar dat het niet zo is. De enige reden waarom jij zo heftig reageert is omdat je jezelf scheert en je denkt dat je geen homoseksueel bent. Dat ben je wel, als je je scheert.
Of de laatste kalkoen in de vitrinequote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef MrBean het volgende:
Het is mijns inziens een kale mol met een hoedje die 2 walnoten draagt.
Precies!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef FuifDuif het volgende:
HELD!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies!
Met jou kan ik praten.
Je gaat je toch als vent niet een beetje zitten kaalscheren?
Gatverdamme!!!
Gat-ver-damme!!!
Als ik dat voor mijn meid zou doen was ik meteen in roze kleren door haar gedaan en met een handtasje een homobar ingestuurd om vervolgens als laatste van haar te horen "Tot nooit meer ziens!".
Nee... ik zou me nooit scheren.
Hooguit bijhouden.
Ik was sarcastisch heur!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:38 schreef ukga het volgende:
bijhouden![]()
dat is weer net nix, scheer het gewoon kaal man.
HOMO!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch heur!![]()
Als mensen zoals BlaineDeMono beter hadden opgelet in dit topic wisten deze dat ik ALLES kaal heb.![]()
Behalve mijn hoofd dan.
Maar voor de rest is alles volledig kaal.![]()
Daarom moet je ook de 'long hair trimmer' op je scheerapparaat gebruiken!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:50 schreef ukga het volgende:
oo sorry dan is het goed![]()
Ja, een beetje 'homo' lopen blaten is ook weer vrij zielig. Maarja sommige mensen zijn bang dat ze bij het scheren p.o. het zielige friemeltjes er ook afscheren, dus laten ze het maar staan.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de 'long hair trimmer' op je scheerapparaat gebruiken!![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:07 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Je moet helemaal NIETS scheren: laat de natuur gewoon z'n gang gaan!
![]()
Makkie, hoofdstuk oefening baart kunst...'t stelt niks voorquote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Darkwolf het volgende:
Scheren lijkt mij dus helemaal niks en zal uitlopen tot een bloedbad.
Dit is althans altijd mijn angst.
Hoe kun je de slappe niet gladde huid van je scrotum nu scheren?
Strak trekken???
Nee man!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
met plakband
Dapper.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Jodocus het volgende:
Hoewel ik een voorstander ben van een volle bos schaamhaar bij mezelf zowel als 't meissie, heb ik n.a.v. dit topic 't spulletje maar eens helemaal glad geschoren: van onderbuik tot arie....
![]()
'k Moet toegeven dat 't best wel lekker voelt; maar 't lijkt tegelijkertijd allemaal opeens zo kwetsbaar.
'k Zal 't eens een poosje goed glad bijhouden en dan m'n mening hieromtrent laten horen.![]()
Juist!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Jodocus het volgende:
Hoewel ik een voorstander ben van een volle bos schaamhaar bij mezelf zowel als 't meissie, heb ik n.a.v. dit topic 't spulletje maar eens helemaal glad geschoren: van onderbuik tot arie....
![]()
'k Moet toegeven dat 't best wel lekker voelt; maar 't lijkt tegelijkertijd allemaal opeens zo kwetsbaar.
'k Zal 't eens een poosje goed glad bijhouden en dan m'n mening hieromtrent laten horen.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Want meneer heeft immers ook doodleuk zichzelf laten besnijden.
Toch ben je wel pro!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:14 schreef Jodocus het volgende:
Meneer had toch ook aangegeven dat dat om medische redenen is gebeurd....??
Als je iets uit een ander topic aanhaalt, verzeker je dan van de juiste informatie!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |