De eerste keer wel jah, daarna niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:01 schreef Gershom het volgende:
Kaal jeukt als de tering.. Gewoon bijhouden is al genoeg vind ik.. Maar ik ben natuurlijk geen vrouw
grapje zeker... want kan het daar toch echt niet vergelijken met een kleuter ..quote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef N.icka het volgende:
Een kale kerel is net een kleuter
Laat me raden. Jouw vriend/man heeft het ooit geprobeerd en was klein geschapen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef N.icka het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef N.icka het volgende:
Haha, nogal voorspelbare reactie:quote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
grapje zeker... want kan het daar toch echt niet vergelijken met een kleuter ..
zeker niet bij mijn vriend![]()
Moet ik dat nou voortaan in me signature gaan zetten?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:07 schreef Vanille het volgende:
[..]
[..]
Een kleuter met wel een erg grote leuter!![]()
Had je verder ook nog iets nuttigs toe te voegen of laat je 't daar bij ?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
Lijkt me meer iets voor gays.
Gast, boor m'n hoop niet de grond in ajb... ik had het naar mn zin hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Muertez het volgende:
wat vrouwen die je toch nooit naakt zullen zien![]()
oh?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gast, boor m'n hoop niet de grond in ajb... ik had het naar mn zin hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |