abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37505119
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Je vergeet dat ze meestal met 2 man zijn
Oh ja, dan is het maar 1250.
pi_37505181
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:35 schreef Marsepein het volgende:

[..]

En ik heb verhalen gehoord over het inbouwen van een Siematic keuken .... je zou de monteurs er niet meer inlaten. Zo erg....
Vertel.....verhalen willen we horen
quote:
Offerte voor het inbouwen van onze keuken was ook ¤ 1673,- ex btw ex materiaal...... Dat is dan wel wat meer werk vanwege een zelfbouwkast en hier en daar afwijkende maatvoering.

Maar we hebben het ook door iemand anders laten doen (En de rest zelf zoals bekend ....)
Het feit dat bijna elke keukenboer vraagt of we zelf willen plaatsen of niet, zegt mij dat het goed te doen is. Wij willen het ook zelf doen. Als het niet gaat, kunnen we alsnog iemand inhuren
quote:
Wat mij eraan herinnert dat ik even de keukenboer bel om een afspraak te maken voor het inmeten van de werkbladen.
Ben benieuwd!
pi_37508616
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:07 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Vertel.....verhalen willen we horen
[..]

Het feit dat bijna elke keukenboer vraagt of we zelf willen plaatsen of niet, zegt mij dat het goed te doen is. Wij willen het ook zelf doen. Als het niet gaat, kunnen we alsnog iemand inhuren
[..]

Ben benieuwd!
Als je het achteraf iemand moet laten doen betaal je wel de hoofdprijs ....
(Vooraf eigenlijk ook)
pi_37509590
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:03 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Als je het achteraf iemand moet laten doen betaal je wel de hoofdprijs ....
(Vooraf eigenlijk ook)
Niet door de keukenboer zelf achteraf alsnog laten doen.
Dan inderdaad: weg onderhandelingspositie.

Maar door een timmerman bijvoorbeeld. Iemand die je zelf inhuurt dus.
pi_37513229
Voor het plaatsen en aansluiten van de keuken hebben wij na onderhandeling 1000 euro contant afgerekend met de keukenmeneer/eigen baas.
Die is ruim 4 dagen aan het werk geweest in zijn eentje met wat hand- en spandiensten, als koel + vries erin tillen van onze kant.

Het ging om een laag blok in L vorm en 5 hoge kasten tussen 2 muren en daaraan bevestigen.
Het was nog een heel gereken óf parallel aan de lange zijde langs de muur óf haaks op de zij- óf achtermuur.
Uiteindelijk werd het paralell aan de zichtlijnen van de al gelegde parketvloer, die keurig was uitgerekend door de vloerenman.

Omdat het huis zo scheef is als een huis zijn kan - het is meer een ruitvorm dan rechthoek - vonden wij het best.

Daarna het graniet aanrechtblad laten inmeten en plaatsen door de grafwerker + medewerker .
NB Grafstenen bestelt-ie per fax in India en komen na 6 weken per boot.
Hij doet zelf gemiddeld 1 x week een aanrechtblad in heel Nederland.
Dat heeft-ie héél netjes gedaan. Er loopt namelijk geen naad door de grote hoek van de L.
Het blad is uit één stuk t/m de hoek om, waarin de 1 1/2 spoelbak en kraan uit het blad = stabieler.

Links van de kookplaat een hele plaat. Alleen boven en onder de kookplaat een scheve reep, waarvan ternauwernood de naden te zien zijn. Plus 3 m plint van 5 cm die de kieren ook mooi afdekt.
Behandeld met meegeleverd spul en het blijft - al 3 maanden - goed inclusief morsen van van alles tijdens koken en inschenken.
Inmeten, transport en plaatsen, spoelbak, 2 man á 5 uur : 3500=

@ Aritha : van de keukenmeneer gehoord, dat de keukenleveranciers klein en groot hebben geprotesteerd tegen de internet prijzen waartegen zij niet kunnen concurreren.
Het kon allemaal wel; alleen dan zelf aansluiten en géen garantie - natuurlijk.

De monteur voor de inductieplaat stond < 24 uur op de stoep. Bleek tijdens het vervoer een ring van de inductiekookplaat verschoven te zijn. Een kleinigheidje. (?)

As. vrijdag komt voor de 2e keer de monteur voor de koelkast vanwege een storende lage 50 Herz brom . Alsof Sinterklaas aan komt varen op de stoomboot.
Waarschijnlijk is het resonantie door de ruimte áchter de kast óf wat ?

Met andere woorden: het was tot nu toe errug handig om 1 aanspreekpunt te hebben en niet dat allemaal uit te hoeven zoeken en wachten óp...

ps. meer te zien tzt in het eigen topic : Strippen & Bouwen

.
pi_37515467
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:07 schreef avotar het volgende:
Laat wat foto's zien zou ik zeggen...
Zoals u wenst

Bovenste rand wordt eind deze week afgemaakt, dan is dat ook mooi afgewerkt, morgen wordt de rest van het stroom aangesloten en de boiler geplaatst.

Plaatsing heeft me ¤900,- gekost.
2 man zijn gisteren vanaf 8 uur 's ochtends bezig geweest en waren om 4 uur klaar.
Vanmiddag werd ik door Brugman gebeld of alles naar wens was en dat een plankje waar een beschadiging op zat, volgende week vrijdag vervangen wordt.

Ben erg tevreden.. tot nu toe
  donderdag 4 mei 2006 @ 07:43:17 #127
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37534609
hoe is die achterwand nu afgewerkt...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37534791
Met een grote plaat in het zelfde tint als het keukenblad
pi_38065565
Even een tvp

Wij hebben nog ff, maar willen een nieuwe keuken in ons huis (waarvan we 1 oktober de sleutel krijgen ) en willen op tijd beginnen met oriënteren
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_38073568
Het onderwerp is al eens eerder aangeroerd in dit topic: Zelf maken/bouwen van een keuken. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
Ik ben dat namelijk wel van plan. Vooropgezet dat je een fatsoenlijke werkplaats en de nodige gereedschappen hebt kan dat toch niet zo'n toer zijn ?
pi_38562229
hey hallo,

we zijn met een nieuwe (hoek)keuken bezig bij crando keukens en hebben een offerte laten
maken, een keuken met alle inbouw apparatuur van whirlpool een gaskookplaat van atag
en een disgnkraan rvs. de afmeting is 3.00m bij 2.50m de kleur is hoogglans gebroken wit incl. montage komen we op 7000 euro. het werkblad is van multiplex en hebben we er ook een klein barretje bij in laten tekenen. is dit een redelijke prijs??
pi_38564380
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:41 schreef jasper83 het volgende:
hey hallo,

we zijn met een nieuwe (hoek)keuken bezig bij crando keukens en hebben een offerte laten
maken, een keuken met alle inbouw apparatuur van whirlpool een gaskookplaat van atag
en een disgnkraan rvs. de afmeting is 3.00m bij 2.50m de kleur is hoogglans gebroken wit incl. montage komen we op 7000 euro. het werkblad is van multiplex en hebben we er ook een klein barretje bij in laten tekenen. is dit een redelijke prijs??
Kijk wat die apparaatuur kost op internet en je weet wat je voor 'al dat hout' betaald.

Ik zelf ben naar een interieur bouwer gegaan, scheelde een kleine 6000e met offertes van andere keukentokos.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:00:05 #133
26644 Hakkert
Fuck You!
pi_38704746
Hmm ik heb een nieuwbouw woning gekocht en ben ook op zoek naar een keuken. Zat eerst aan hoogglans te denken, maar is toch wel prijzig. Misschien niet bij de DMG, maar de verhalen die je daar van hoort
Nu wordt het ws een keuken in mat, maar zit nog te twijfelen over kleuren. Nou schijnt Rood/creme ( of zoiets ) wel mooi te zijn.. heeft 1 van jullie misschien zo'n keuken die ook een foto online wil zetten. Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken thnx!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_38710023
ik heb geen rood/creme keuken, maar creme hoogglans, ik vind hem erg mooi, en de prijs viel ook wel mee, 6900 incl plaatsen

Alleen het plintje onderlangs moet er nog aan, en de tegels nog
(we hebben net een week de sleutel)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:12:23 #135
26644 Hakkert
Fuck You!
pi_38724705
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb geen rood/creme keuken, maar creme hoogglans, ik vind hem erg mooi, en de prijs viel ook wel mee, 6900 incl plaatsen
[afbeelding]
Alleen het plintje onderlangs moet er nog aan, en de tegels nog
(we hebben net een week de sleutel)
Dat valt idd mee. Degene die ik heb gezien zijn vaak wat duurder. Heb denk ik ook een iets grotere keuken. Waar heb jij hem gehaald?
Mijn games
pi_38743185
Superkeukens!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 11 juni 2006 @ 10:24:10 #137
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_38743208
Ben nog in de oriëntatiefase. Wil dit topic graag terug kunnen vinden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:52:55 #138
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_38886855
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:24 schreef Sanne het volgende:
Ben nog in de oriëntatiefase. Wil dit topic graag terug kunnen vinden.
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:10:13 #139
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_38887431
Maandag begint hier de verbouwing door Witlox in Uden. Keuken, badkamer+toilet beneden. 20k voor de keuken
Maar wordt heel mooi. Zal als het klaar is voor en na pics plaatsen
opgezegd@fok.nl
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:48:05 #140
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38888736
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:10 schreef FoXje het volgende:
Maandag begint hier de verbouwing door Witlox in Uden. Keuken, badkamer+toilet beneden. 20k voor de keuken
Maar wordt heel mooi. Zal als het klaar is voor en na pics plaatsen
Eigen topic
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:37:06 #141
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_38909217
Mijn keuken wordt waarschijnlijk wel rood.
Als het zover is verdient ie zeker een eigen topic.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_38912546
.
Ha Sanne ... véel rooie keukens in Klussen & Bouwen !

Kijk maar bij Marsepein's perikelen en in Strippen & Bouwen

Enne... je eigen topic vóor en ná mét fotooooos: we zijn altijd nieuwsgierig...
pi_38912915
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:20 schreef AnneX het volgende:
Kijk maar bij Marsepein's perikelen en in Strippen & Bouwen
Keuken;

En bijkeuken

Inmiddels zitten op alles waar een frontje zit de handgrepen.
pi_41417575
wat is eigelijk een combi-oven, is dat een oven en magnetron in een En welk merk is het beste qua in bouw apparatuur?? Siemens, AEG, Whirlpool ?? Wat zouden jullie aanraden ??
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:42:51 #145
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_41417994
Combi-oven is inderdaad een oven met magnetron functie. Welk merk het beste is?? Lijkt me heel persoonlijk natuurlijk. Ligt aan je wensen, qua functie enzo en aan je budget uiteraard.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_41418032
Een combi-oven is een oven met magnetron functie. Vaak ligt de nadruk van het apparaat p het oven gedeelte. Wat betekent dat er vaak geen draaischijf inzit, en de deur als klep naar beneden opengaat.

Een combi-magnetron is een magnetron die ook een oven functie heeft. De nadruk ligt aan de magnetron kant. Vaak geen ingewikkelde oven programma's, een draaischijf en een deur die naar links of rechts opengaat.

Helaas worden de termen wel door elkaar gebruikt, zowel door producenten, leveranciers, keukenboeren en gebruikers.

Wij hebben voor een Siemens combi-oven gekozen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsepein op 02-09-2006 17:09:30 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:02:39 #147
65960 sanger
pi_41420846
Wij hebben voor een Whirlpool gekozen. Deze heeft een bepaalde crispfunctie doe toen alleen Whirlpool en Bauknecht hadden. De andere merken hebben die functie tegenwoordig ook. Whirlpool omdat Bauknecht mij iets te Duits klonk

Neff/Miele/Bosch en AEG zijn de duurdere merken die redelijk te betalen zijn. Welek kwalitatief beter is? Zal allemaal neit ver van elkaar zijn.
pi_41421986
Ik heb afgelopen week mijn keuken besteld bij MHK keuken expert. Hij wordt vanille kleur met enkele bordeaux rode deuren. Hopelijk wordt het mooi! Ow en meeste etna inbouw apparatuur ( inductie, vaatwasser, koelvries) en pelgrim combi magnetron. Zal wel keer fotos maken als het af is.. Duurt nog wel ff want m'n huis is pas eind dit jaar of begin volgend jaar af
Mijn games
pi_46873030
Is het trouwens normaal dat je een aanbetaling doet als je tekent/voor dat ie geplaatst wordt? Zo ja hoeveel procent van het totaal bedrag is dit?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:12:34 #150
65960 sanger
pi_46874789
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:44 schreef Burbujas het volgende:
Is het trouwens normaal dat je een aanbetaling doet als je tekent/voor dat ie geplaatst wordt? Zo ja hoeveel procent van het totaal bedrag is dit?
ligt eraan waar. Bij bv. Mandemakers enzo moet het hele bedrag vooraf betalen voordat ze komen plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')