abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:56:33 #101
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36874337
Newport Beach is wel erg duur hoor, dat is een behoorlijk rijk gebied in Orange County! Het ligt er een beetje aan hoeveel je gaat verdienen etc. In Costa Mesa kun je waarschijnlijk wel iets betaalbaars vinden.

Ik heb geen auto die het 5 maandjes gaat volhouden. Ik denk dat dat huren word trouwens, want voor je je SSN hebt, en vervolgens je rijbewijs kunt halen ben je alweer 2 maanden verder, en beiden zijn benodigd om een auto te kunnen kopen.

Lenen is iets anders natuurlijk, je mag best van iemand een auto lenen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 12 april 2006 @ 00:00:13 #102
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36874485
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:54 schreef RichardQuest het volgende:
Weten jullie of het zin heeft om een lastminute te boeken voor de zomer (hoogseizoen) naar LA?
Ligt eraan of je het niet erg vind om 1x of 2x over te stappen. Er is maar 1 directe vlucht, en dat is de KL601/602 tussen Amsterdam en Los Angeles, en die zit meestal tot de nok toe vol als ie vliegt, dus die zijn denk ik redelijk volgeboekt.

Als je het niet erg vind om een tussenlanding te maken, dan kun je met veel meer maatschappijen vliegen en tickets combineren, en dan kun je best een leuke aanbieding vinden. Het hoogseizoen is natuurlijk moeilijker.

Moet je perse in het hoogseizoen? California blijft namelijk tot November nog prima weer, en als je geen kinderen hebt om met school rekening te houden, zou ik ervoor kiezen om eind september of begin october naar California te gaan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 12 april 2006 @ 00:03:19 #103
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36874583
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:35 schreef Repeat het volgende:
in san diego heb ik alleen maar het winkelcentrum gezien
San Diego is een mooie stad, ik kom er altijd graag!

Als je van marineschepen houdt is het ook erg mooi, als je geluk hebt ligt er een vliegdekschip in de baai, en die dingen zijn echt enorm groot!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36874670
Hoogseizoen staat vast, maar bedankt voor je tip., ik zal het eens uitzoeken.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 12 april 2006 @ 00:15:07 #105
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36874977
wauw.. Tof topic!

Ik heb een paar vraagjes over California.

Waar ligt California? Is dat de westkust van Amerika?

"Maritime Lane" Wat houdt dat in? is dat een maritime trainings-gebied ofzo?

Ik hoor dat amrikaanse persoonsgegevens zomaar op het internet en/of vrij toeganklijk
zijn. Is dat zo?
Bv. als je een kenteken hebt kun je op internet gemakkelijk de eigenaar ervan
terrugvinden+adres (?)

Dank
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
  woensdag 12 april 2006 @ 01:33:55 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36876612
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef STAIRWARES het volgende:
k heb een paar vraagjes over California.

Waar ligt California? Is dat de westkust van Amerika?


Voor de duidelijkheid, het is de groen gekleurde staat.
quote:
"Maritime Lane" Wat houdt dat in? is dat een maritime trainings-gebied ofzo?
Geen idee... heeft volgens mij niet specifiek met California te maken. Volgens mij hebben ze het dan over een bepaald gebied waar veel haven en/of marine activiteit is, wellicht dat havensteden zo'n gebied hebben dat wel eens "Maritine Lane" word genoemd. De eerste hit op Google gaat over Edingburgh, Schotland.
quote:
Ik hoor dat amrikaanse persoonsgegevens zomaar op het internet en/of vrij toeganklijk
zijn. Is dat zo?
Bv. als je een kenteken hebt kun je op internet gemakkelijk de eigenaar ervan
terrugvinden+adres (?)
Onzin. De authoriteiten kunnen dat inderdaad, net als in Nederland. Maar het gewone volk heeft geen toegang tot de prive gegevens van een ander, of althans niet legal en/of wat je zelf op internet zet natuurlijk.

Waar "hoor" je dat soort onzin eigenlijk?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36876985
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:27 schreef Pat-man het volgende:
HOEEEERRRRAAAA.... ik ga voor 5 maandjes naar Newport Beach!!!!

Eindelijk na een maandenlange zoektocht een stage-adres gevonden in Newport Beach. Niet echt de ideale plek om rond te kunnen komen maar krijg gelukkig een kleine vergoeding.

Maartena en Vampier en alle andere USA fokkers die hier in dit forum zitten, hebben jullie misschien tips waar ik goedkoop een kamer kan vinden?
Denk dat appartement niet mogelijk is aangezien ze nogal moeilijk schijnen te doen over je betaalverleden enzo en dat heb ik natuurlijk niet in de VS. Plus dat kamer ook wel iets cheaper is.

En zit ook misschien te denken om een auto a.k.a. rijdend stuk ijzer te kopen voor zo min mogelijk, weten jullie stel goedkope dealers te zitten bij jullie in de buurt? Heb toen wel gezien dat langs Harbor Blvd heel veel dealers zitten maar dat was volgens mij alleen maar nieuwe/dure auto's.
Of heeft een van jullie nog een auto die het vanaf september nog zo'n 5 maandjes volhoud voor zo'n 1000 euri???

Nu eerst maar eens m'n visum regelen en de hele papieren klotezooi...
Met euro's kom je hier niet ver

coolies als ik kan kiezen waar ik hier in de OC kan wonen dan is het oftewel Irvine, Costa Mesa of Newport beach. Costa Mesa is inderdaad beter te doen dan New Port Beach... NPB is nogal in trek en daarom weinig aanbod dus een hoge prijs.

Ik woon zelf in Anaheim net achter het convention centrum.... redelijke buurt en erg stil voor de omgeving. En de toch naar NPB is goed te doen (een commute van +- 30 mijl (retour) is goed te doen hier) ik heb er vandaag alweer 90 mijl opzitten (naar Pasadena)

Als je hier bent neem contact met me op of met Maarten... kunnen we een keer gaan poolen met zun 3-en
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 12 april 2006 @ 12:21:48 #108
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_36883209
quote:
Op woensdag 12 april 2006 02:39 schreef Vampier het volgende:

[..]

Met euro's kom je hier niet ver

coolies als ik kan kiezen waar ik hier in de OC kan wonen dan is het oftewel Irvine, Costa Mesa of Newport beach. Costa Mesa is inderdaad beter te doen dan New Port Beach... NPB is nogal in trek en daarom weinig aanbod dus een hoge prijs.

Ik woon zelf in Anaheim net achter het convention centrum.... redelijke buurt en erg stil voor de omgeving. En de toch naar NPB is goed te doen (een commute van +- 30 mijl (retour) is goed te doen hier) ik heb er vandaag alweer 90 mijl opzitten (naar Pasadena)

Als je hier bent neem contact met me op of met Maarten... kunnen we een keer gaan poolen met zun 3-en
okok, 1000 bucks dan...

Het maakt mij niet zo heel veel uit waar ik kom te zitten eigenlijk. Denk dat voor 5 maanden een auto zowiezo makkelijker is. Kan ook wel iets in de buurt zoeken en dan fietsje kopen ofzo, maar ja dan kom je verder ook nergens meer.
Voor 1000 dollar heb je toch wel een beetje auto die het 5 maandjes vol houdt? En wat betaal je zo ongeveer aan verzekering e.d.? Zit er misschien aan te denken om familie in de VS die auto te laten kopen en verzekeren en dat ik dan de kosten gewoon aan hun betaal.

Dat de comute 30 mile is maakt me niet zoveel uit, maar hoelang doe je er in de spits over? Denk dat het wel iets langer uitpakt of niet? De 5 en 405 zitten zowiezo dicht heb ik 2 jaar terug ervaren en ook de binnenwegen zijn behoorlijk drukjes rond die tijd. Hier in NL doe ik tijdens de spits ook iets van een uur over om thuis te komen uit school, terwijl ik het normaal in 25 minuten rijd.

Zijn er trouwens nog wijken/plaatsen waar ik absoluut niet wil wonen? Toen ik 2 jaar geleden een maandje in Costa Mesa zat, waren we een keer de hele Harbor Blvd afgereden naar Disney toe, maar dan rij je echt van een goede woonwijk opeens een puur mexicaanse woonwijk in. En ik weet niet hoor, maar ik heb die mensjes niet echt als heel aardig ervaren en voelde me ook niet heel erg op m'n gemak met hun om me heen.
Costa Mesa is volgens mij over het algemeen wel goed te doen, maar is natuurlijk nog wel redelijk prijzig. Zelfs als ik alleen al kijk op Roommate.com betaal ik al 600 dollar p/m voor een kamer alsof het niks is. Hebben jullie ook nog andere tips om op te kijken?

pfoe, zit terug te kijken wat ik allemaal heb getypt... wordt weer lekkere post Alvast bedankt voor reacties!

Lijkt me trouwens tof om x met z'n 3en te gaan poolen!
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_36885817
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef maartena het volgende:

[..]

San Diego is een mooie stad, ik kom er altijd graag!

Als je van marineschepen houdt is het ook erg mooi, als je geluk hebt ligt er een vliegdekschip in de baai, en die dingen zijn echt enorm groot!
die heb ik ook gezien. Was in de buurt van een of ander themadorpje met winkels ofzo...
  woensdag 12 april 2006 @ 17:52:14 #110
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36893788
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Repeat het volgende:
die heb ik ook gezien. Was in de buurt van een of ander themadorpje met winkels ofzo...
Sea Port Village. Leuke tourist trap inderdaad.

Je kunt ook naar de andere kant, over de brug. (Coronado) Er zijn een paar plekken waar je langs kan rijden waar je iets dichterbij bij de schepen kunt, maar echt heel dichtbij kun je om veiligheidsredenen natuurlijk niet komen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 12 april 2006 @ 19:22:32 #111
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36896344
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:18 schreef Vampier het volgende:
Ik zit nu naar pursuit te kijken.... een of andere joekel die een standoff heeft

http://www.abclocal.go.com/kabc/front

[afbeelding]
Amerikaanse autos zijn'BIG' ! And I don;t mean 'Big Mac'.
Bij mij hier in de straat (holland) is er iemand met een hele grote chevy sport-back
Hij heeft een garage, maar parkeert dat ding gewoon in de tuin.
Dat ding past gewoon niet in eendoorsnee hollandse garage man!
Mijne god. Ik liep er gisternacht ff langs. Die motorkap alleen al is Laaaaaaaaaaaaaaarg-e !

Alles in Amerika is groter. En niet alleen in de lengte
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
pi_36910793
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:21 schreef Pat-man het volgende:

[..]

okok, 1000 bucks dan...

Het maakt mij niet zo heel veel uit waar ik kom te zitten eigenlijk. Denk dat voor 5 maanden een auto zowiezo makkelijker is. Kan ook wel iets in de buurt zoeken en dan fietsje kopen ofzo, maar ja dan kom je verder ook nergens meer.
Voor 1000 dollar heb je toch wel een beetje auto die het 5 maandjes vol houdt? En wat betaal je zo ongeveer aan verzekering e.d.? Zit er misschien aan te denken om familie in de VS die auto te laten kopen en verzekeren en dat ik dan de kosten gewoon aan hun betaal.

Dat de comute 30 mile is maakt me niet zoveel uit, maar hoelang doe je er in de spits over? Denk dat het wel iets langer uitpakt of niet? De 5 en 405 zitten zowiezo dicht heb ik 2 jaar terug ervaren en ook de binnenwegen zijn behoorlijk drukjes rond die tijd. Hier in NL doe ik tijdens de spits ook iets van een uur over om thuis te komen uit school, terwijl ik het normaal in 25 minuten rijd.

Zijn er trouwens nog wijken/plaatsen waar ik absoluut niet wil wonen? Toen ik 2 jaar geleden een maandje in Costa Mesa zat, waren we een keer de hele Harbor Blvd afgereden naar Disney toe, maar dan rij je echt van een goede woonwijk opeens een puur mexicaanse woonwijk in. En ik weet niet hoor, maar ik heb die mensjes niet echt als heel aardig ervaren en voelde me ook niet heel erg op m'n gemak met hun om me heen.
Costa Mesa is volgens mij over het algemeen wel goed te doen, maar is natuurlijk nog wel redelijk prijzig. Zelfs als ik alleen al kijk op Roommate.com betaal ik al 600 dollar p/m voor een kamer alsof het niks is. Hebben jullie ook nog andere tips om op te kijken?

pfoe, zit terug te kijken wat ik allemaal heb getypt... wordt weer lekkere post Alvast bedankt voor reacties!

Lijkt me trouwens tof om x met z'n 3en te gaan poolen!
Fiets?!?! Bad idea....

Verzekering.... duur... je bent een first time driver... tenzij je gelukt hebt en de verzekering je accepteerd als een ervaren driver.

Wijken waar ik niet wil wonen... soms verschilt her per straat. Costa

Harbor is de dichstbijzijnde grote straat van mij huis uit. Harbor en Katella zijn mijn grootste cross streets.

Ik betaal hier $1400 huur per maand.. maar de prijzen gaan binnenkort erg stijgen schijnt.

btw voeg me maar toe op msn messenger
Free people own guns! Slaves do not!
pi_36912026
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:22 schreef STAIRWARES het volgende:

[..]

Amerikaanse autos zijn'BIG' ! And I don;t mean 'Big Mac'.
Bij mij hier in de straat (holland) is er iemand met een hele grote chevy sport-back
Hij heeft een garage, maar parkeert dat ding gewoon in de tuin.
Dat ding past gewoon niet in eendoorsnee hollandse garage man!
Mijne god. Ik liep er gisternacht ff langs. Die motorkap alleen al is Laaaaaaaaaaaaaaarg-e !

Alles in Amerika is groter. En niet alleen in de lengte
Foto?
pi_36914953
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:52 schreef maartena het volgende:

[..]

Sea Port Village. Leuke tourist trap inderdaad.

Je kunt ook naar de andere kant, over de brug. (Coronado) Er zijn een paar plekken waar je langs kan rijden waar je iets dichterbij bij de schepen kunt, maar echt heel dichtbij kun je om veiligheidsredenen natuurlijk niet komen.
ach, een 300mm op een camera met 1,6x cropfactor doet het ook
pi_36914997
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:22 schreef STAIRWARES het volgende:

[..]

Amerikaanse autos zijn'BIG' ! And I don;t mean 'Big Mac'.
Bij mij hier in de straat (holland) is er iemand met een hele grote chevy sport-back
Hij heeft een garage, maar parkeert dat ding gewoon in de tuin.
Dat ding past gewoon niet in eendoorsnee hollandse garage man!
Mijne god. Ik liep er gisternacht ff langs. Die motorkap alleen al is Laaaaaaaaaaaaaaarg-e !

Alles in Amerika is groter. En niet alleen in de lengte
dat soort auto's zijn misschien wel groot, maar ook erg slecht. Escalade's/Navigators, groot, iedereen in de VS geilt erop, maar ze zijn zo slecht in vergelijking met een dikke Europeaan...
pi_36998035
quote:
Op maandag 10 april 2006 23:27 schreef Pat-man het volgende:
HOEEEERRRRAAAA.... ik ga voor 5 maandjes naar Newport Beach!!!!

Eindelijk na een maandenlange zoektocht een stage-adres gevonden in Newport Beach. Niet echt de ideale plek om rond te kunnen komen maar krijg gelukkig een kleine vergoeding.

Maartena en Vampier en alle andere USA fokkers die hier in dit forum zitten, hebben jullie misschien tips waar ik goedkoop een kamer kan vinden?
Denk dat appartement niet mogelijk is aangezien ze nogal moeilijk schijnen te doen over je betaalverleden enzo en dat heb ik natuurlijk niet in de VS. Plus dat kamer ook wel iets cheaper is.

En zit ook misschien te denken om een auto a.k.a. rijdend stuk ijzer te kopen voor zo min mogelijk, weten jullie stel goedkope dealers te zitten bij jullie in de buurt? Heb toen wel gezien dat langs Harbor Blvd heel veel dealers zitten maar dat was volgens mij alleen maar nieuwe/dure auto's.
Of heeft een van jullie nog een auto die het vanaf september nog zo'n 5 maandjes volhoud voor zo'n 1000 euri???

Nu eerst maar eens m'n visum regelen en de hele papieren klotezooi...
Hee ik zoek nog eventueel in de toekomst een room-mate, als je daar intresse in hebt.. een beetje apartement kost al gauw 2000 per maand , zit nu zelf in Costa Mesa.


Dan nog even een oproep!

Zit nu in Costa Mesa, CA (30 min van LA vandaan) en aangezien ik hier nog een maand blijf (en van plan ben hier te gaan wonen) leek het me wel leuk om wat nederlanders uit de buurt te leren kennen Dussss woon / ben je hier in de buurt voeg me dan toe op msn!
  maandag 17 april 2006 @ 00:59:56 #117
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_37022578
quote:
Op zondag 16 april 2006 04:50 schreef jeroen2497 het volgende:

[..]

Hee ik zoek nog eventueel in de toekomst een room-mate, als je daar intresse in hebt.. een beetje apartement kost al gauw 2000 per maand , zit nu zelf in Costa Mesa.


Dan nog even een oproep!

Zit nu in Costa Mesa, CA (30 min van LA vandaan) en aangezien ik hier nog een maand blijf (en van plan ben hier te gaan wonen) leek het me wel leuk om wat nederlanders uit de buurt te leren kennen Dussss woon / ben je hier in de buurt voeg me dan toe op msn!
Wanneer ga je er dan wonen? Red je denk niet voor 1 sept. toch of wel?

Wat heb je gedaan in Costa Mesa? Vakantie? Studie?
En waar zit je in Costa Mesa? Je kan trouwens wel wat goedkopers vinden hoor. $1200 heb je al aardig app.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  maandag 17 april 2006 @ 01:25:54 #118
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_37022988
quote:
Op donderdag 13 april 2006 05:24 schreef Vampier het volgende:

[..]

Fiets?!?! Bad idea....

Verzekering.... duur... je bent een first time driver... tenzij je gelukt hebt en de verzekering je accepteerd als een ervaren driver.

Wijken waar ik niet wil wonen... soms verschilt her per straat. Costa

Harbor is de dichstbijzijnde grote straat van mij huis uit. Harbor en Katella zijn mijn grootste cross streets.

Ik betaal hier $1400 huur per maand.. maar de prijzen gaan binnenkort erg stijgen schijnt.

btw voeg me maar toe op msn messenger
Hoezo fiets bad idea? Als ik een kamer om de hoek kan vinden dan kan ik er toch prima naartoe fietsen. Gewoon beetje over stoep fietsen enzo moet lukken. Zeker als auto niet gaat lukken.
Ga dan gewoon paar weekenden auto huren ofzow voor boodschappen en shit.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  dinsdag 18 april 2006 @ 07:02:47 #119
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_37053124
America is groter dan nederland... in alles... supermarkten zitten soms 4 km verderop
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:50:08 #120
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_37057222
Weet ik, been there done that...

Heb zelf maandje in Costa Mesa gezeten en daar zit alles wel redelijk in de buurt. Zowiezo is er altijd wel tankstation of minimart in de buurt en ik zat toen op Anacapa drive en daar zit alles zelfs op loopafstand. En vanaf daar is het ook goed te doen om naar het bedrijf te fietsen. De baas daar gaf dat zelfs als tip aangezien heel veel stagiaires dat deden.
Voor de weekenden kan ik dan altijd ff dagje auto huren om boodschappen te doen, enige nadeel is dat het me 25 dollar extra kost p/d omdat ik dan nog 24 ben

Maar wat betaal jij aan verzekering voor je auto, hoorde namelijk dat dat heel duur is en daarom neem ik liever geen auto, anders kan ik hem wel op naam van familie zetten.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:02:17 #121
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_37057564
Ik wil ook naar Amerika verkassen. scheiss.

ff wat datingsites bezoken aldaar
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
pi_37057918
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:02 schreef STAIRWARES het volgende:
Ik wil ook naar Amerika verkassen. scheiss.

ff wat datingsites bezoken aldaar
Date-A-Palooza!!
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_37425759
Ik ben nog opzoek naar een hotel in LA.
Iemand tips. Liefst een beetje in het centrum of vlak bij het strand.
Niet al te duur....
  zondag 30 april 2006 @ 14:14:24 #124
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37425814
Ik vond het Ramada Plaza El Segundo wel een goede. Dicht bij het vliegveld en je was snel op de grote wegen naar de bekende attracties.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 30 april 2006 @ 14:17:51 #125
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_37425896
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:11 schreef forzaola het volgende:
Ik ben nog opzoek naar een hotel in LA.
Iemand tips. Liefst een beetje in het centrum of vlak bij het strand.
Niet al te duur....
LA heeft niet echt een centrum. Wij zaten in Santa Monica in de Ocean Lodge, was wel prima, 85 dollar per nacht. Prijzen zijn ook heel erg afhankelijk van het seizoen, en de dag in de week; zondag en door de week is bv goedkoper dan vrijdag en zaterdag. Tip: pik bij een tankstation of supermarkt even een gratis reisfoldertje op, zitten vaak coupons in voor aanbiedingen van motels overal in California. En een beetje afdingen mag altijd. 'Is this the best deal you can offer?'
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')