Mee eens.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Blind is absoluut niet te handhaven. Hij teert nu compleet op de klasse van Klaas Jan Huntelaar. Had Ajax Huntelaar niet gehad, dan stonden ze nu in het rechterrijtje.
Ik niet, maar na z'n start kreeg 'ie het voordeel van de twijfel. Ik baal nog steeds verschrikkelijk dat er rond de zomer 2004 zo'n kutzooitje van is gemaakt door vrijwel iedereen bij Ajax, waardoor alle goede (niet goede, maar IDEALE) trainers die zich binnen de club bevonden zijn vertrokken.quote:
Zelfs als ik m'n anti neuzen bril afzet om serieus te reageren denk ik dat je hierin gewoon keihard gelijk hebt, zonder KL-H zouden ze nu uitgebekerd zijn en spelen voor de intertoto.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Blind is absoluut niet te handhaven. Hij teert nu compleet op de klasse van Klaas Jan Huntelaar. Had Ajax Huntelaar niet gehad, dan stonden ze nu in het rechterrijtje.
Druk van het publiek is wellicht nodig om hem weg te krijgen, maar met een beetje creativiteit kan dat ook op een beschaafde manier. Andere krachttermen in dit topic als "Blind moet oprotten" zijn werkelijk ongepast en getuigen van weinig respect.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er genoeg respect is voor Danny, anders had hij er allang uit gelegen. Geen druk vanuit het publiek betekent tot het einde van het seizoen geen ontslag of andere functie.
quote:"Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?"
RKC inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:23 schreef the_hunter het volgende:
Kippenvel dat plaatje Trancelocator. Twee échte Ajacieden! Wat een mooi afscheid was dat toen na de wedstrijd tegen (ik dacht) rkc. Kan me nog herinneren dat Shota die bal toen voor leeg doel op zij legde voor Jari. Prachtig!!!
Het een sluit het ander niet uit. Je gaat een incompetente trainer toch niet aanhouden, alleen omdat het een echte ajacied is (wat inderdaad buiten kijf staat)?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:24 schreef the_hunter het volgende:
Als ik hier lees, weg met die krullenkop, vraag ik me af hoe oud je bent. Weet men niet wat Danny Blind allemaal voor de club betekend heeft? Tuurlijk, als trainer valt hij door de mand en is hij niet goed genoeg. Ook ik zie hem liever vandaag dan morgen terugkeren als hoofd jeugdopleiding. Maar ik zal wel altijd respect blijven houden voor ras-Ajacied Danny!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |