abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34280585
Laten we dit laatste taboe even met z'n allen doorbreken.

Wij hebben in Nederland (en in de rest van het Westen) de ingebakken gewoonte om onze kont met keurig weeceepapier af te vegen. Op zich niet vervelend want dat voorkomt vieze handen. Toch?

Maar heeft iemand er wel eens over nagedacht wat voor resten er op die manier allemaal achterblijven daar beneden?

In zogenaamde derdewereldlanden (zeg maar van Marokko tot Vietnam) heeft men van Edet nog nooit gehoord. Je hurkt daar gewoon boven een gat en als je klaar bent was je de boel met wat water en je linkerhand. Vandaar dat het in de meeste landen bijzonder ongepast is om met diezelfde linkerhand eten aan te raken, naar mensen te wijzen, of om die hand überhaupt zelfs te gebruiken behalve voor die ene intieme handeling.

Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.

Hoe doen jullie dat?

(1) Nooit aangedacht, ik laat ze altijd zitten. Vies idee eigenlijk, nu ik erover nadenk.
(2) Ik gebruik altijd een washandje, zoals mijn moeder mij heeft geleerd.
(3) Inderdaad, met mijn linkerhand. Gewoon goed poetsen tijdens het douchen, geen vuiltje aan de lucht.

Ik ga zelf voor optie (3).
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34280696
Uhh ja, ik was mijn kont gewoon elke ochtend onder de douche mee?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:03 #3
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34280741
oeps
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:16 #4
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_34280753
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:
...
Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.
...
Tarrels
Zorgen dat er geen haar zit is handig
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_34280789
Ik gebruik altijd washandjes tussen de billen. Rest was ik met de hand.
Maar dat doe ik dus als ik douche. Als ik ben wezen 'zitten' dan krijg ik alles mooi schoon met toiletpapier en een vochtig toiletpapiertje.
Er is zeker nooit sprake van 'klonters'.
pi_34280798
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:35:40 #7
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_34280807
Met de één hand proberen om je bilspleet zo ver mogelijk te openen en met de andere hand de douchekop erop richten. Als je de douchekop op een afstand van ongeveer 10 cm houdt, dan krijg je het beste resultaat.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_34280878
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 15:39:39 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_34280942
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandje gebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Ja man en die was je natuurlijk maar 1x per maand
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34280974
Ik gebruik toiletpapier en vochtig toiletpapier. Verder bij het douchen een washandje.

Bij mij is er dus ook geen sprake van 'klonters'.
pi_34281030
quote:
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.

Je doet net alsof het heel wat is .
pi_34281037
Ik weet niet wat voor motoriek je moet hebben om hele klonten achter te laten...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281042
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
pi_34281082
quote:
Die tekst!

OT: Ik neem m gewoon mee onder de douche, ruk de douchekop eraf en besproei mn anus ermee.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34281086
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
pi_34281095
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef schatje het volgende:
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.

Je doet net alsof het heel wat is .
Ja, washandjes, brr.
pi_34281115
1x per dagen rimmen
We can sing and dance and we don't need pants
pi_34281120
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
pi_34281149
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
We dachten hetzelfde!!! !!!1!!1!
pi_34281167
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_34281189
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.

"Heeft u ook een douchekop met een anuswaswaterstraal?"
pi_34281224
quote:
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:49:05 #23
133143 Weetjewat
Wist ik het maar
pi_34281288
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Mleentje het volgende:
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)
pi_34281306
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:

[..]

Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.
pi_34281311
quote:
Net als in een bidet? Handig.

Ben in Frankrijk wel eens op zo'n bidet gaan zitten, bij wijze van experiment. Gelukkig was ik vantevoren gewaarschuwd dat het NIET een soort van plee was. Toen ik aan het kraantje draaide, spoot er ineens een dikke straal water mijn kontgat in.

Niet echt een lekker gevoel. Maar schoon was het daar wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')