Tarrelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:
...
Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.
...
Ja man en die was je natuurlijk maar 1x per maandquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandjegebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandjegebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Ja, washandjes, brr.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef schatje het volgende:
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.
Je doet net alsof het heel wat is.
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
We dachten hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Mleentje het volgende:
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
Net als in een bidet? Handig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |