abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 december 2008 @ 20:15:27 #176
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63831848
KICK! Heb nog geen idee waar ik heen wil, ben van de zomer 3 weken naar Perugia geweest, helemaal fantastisch. Geen bruut uitgaansleven maar de echte italiaanse stijl Beviel me prima, ga er uiteindelijk studeren dus zal er wel terugkomen. WIl van de zomer met een vriend van me al dan niet met de auto erheen (hij 18, ik 9 juli 19) als hij nog geen auto heeft, dan maar vliegen. Echt groot uitgaansleven hoeft voor mij niet persé zou het wel leuk vinden als er een paar disco's waren waar relaxede house/dance/trance gedraaid zou worden, stel me er niet te veel van voor. Zo te lezen zijn er niet al te veel slechte ervaringen, of ervaringen waar ik niet tegen zou kunnen ben benieuwd....
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64569286
Ik vond de life de leukste club in Rimini. Let wel goed op waar je je hotel boekt. En dan heb ik 't over de locatie van het hotel. Rimini is heel groot en je zit al snel met 't openbaar vervoer 3 kwartier in de bus als je bijv. aan de andere kant van Rimini wordt gedropt door je reisorganisatie. Zorg dus dat je dit checkt.
pi_67547974
Whoopie 4 dagen Rimini van de zomer . Ik en 3 vrienden gaan interrailen maar Rimini kunnen we natuurlijk niet overslaan! Wat zijn de echte aanraders (café's, bars, clubs) in Rimini?
pi_67552422
Carnaby, Life, Blow-up vond ik de beste, die grote discotheek (baja imperial) is zwaar overrated en duur..
Brett Holman
pi_67552982
alles ligt zo ver uit elkaar daar maar life, carnaby EN die tent van gigi d'agostino vonden wij toch wel de leukste!!

maar verder: italianen
...and that's the way the cookie crumbles.
  maandag 30 maart 2009 @ 18:44:59 #181
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67554135
Ik vind het trouwens echt eeuwig zonde dat ik afgelopen zomer niet in Rimini was toen Tiësto daar de ISOS tour deed
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_90497458
ik ben eigenlijk benieuwd naar de minimum leeftijden van de discotheken? mijn vriendinnen en ik zijn aankomende zomer zo 16/17 waar kan je dan allemaal wel en niet in? en hoe zijn de controles?
x
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:32:58 #183
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_90549592
Hier boeken zonder organisatie, http://www.wallyresidence.com/index-nl.asp Op halfuur 3 kwartier op terugweg lopen vanaf Life, sowieso beste discotheek. 2 jacuzzi's 1 zwembad opt dak. Goed pesoneel, luxe kamers prima prijs. Nee ik werk er niet, maar ben er 2 x heen geweest. Kan dit jaar helaas niet naar Rimini ivm andere reis, maar vond het écht fantastisch! Kan niet wachten om er in 2012 heen te gaan :)
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:34:37 #184
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_90549678
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef CypressHigh het volgende:
well ik zit nu in rimini , en ga morgen naar de baia toe ,
ik ben al in heel wat tentjes geweest, zit nu in Shooters, nederlandse lui en internet , wel chill hiero.
lekker veel korting overal met de gogo pas,
heb zelf ook het afstapje in Life ervaren , was goed nat met bier , ben helaas niet volledig onderuit gegleden

De sfeer is hier wel goed, veel jongeren uiteraard,
oja , waarom denkt serieus elke italiaan dat coke legaal is in " ollanda" , gekke lui

nou goed, mijn internet tijd zit erop , ciaaaaaaao
Bedoel je boven in het midden :D ? Ik ging daar zo hard op m'n bek _O-
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_137894087
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!

Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.

Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!

Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?

Alvast bedankt!
pi_137895167
Topictitel change 2008 -> 2014 B-)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 25 april 2014 @ 23:39:16 #187
421180 Karbonkel95
I want to travel the world....
pi_139267181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef skymaster10 het volgende:
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!

Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.

Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!

Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?

Alvast bedankt!
Altro Mundo is leuk! Ik vond the dutch night in club life ook heel erg leuk! Af te raden is de beach party die reisorganisaties aanbieden, echt vreselijk, een flop :')
Ik vond ook een dag naar San Marino leuk! Moet je wel van houden. Man vrouw verhouding weet ik niet meer, wij gingen in de eerste week dus waren er sowieso minder mensen. Gemiddelde leeftijd lag toen rond 19/20 denk ik. Ik was met mijn 17 best jong. Maar dit was in 2012. Echt een top vakantie gehad
pi_139281414
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
  woensdag 30 april 2014 @ 13:23:17 #189
421180 Karbonkel95
I want to travel the world....
pi_139409922
ik ben toen met x-travel geweest, vorig jaar ook, maar toen ging ik naar Siofok. Dit jaar ga ik zelf erop ui, zonder organisatie.
pi_139825371
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:51 schreef TommieAH het volgende:
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
Wij zitten bij gogo!
pi_149822520
Beste fokkers,
Iemand een idee of Rimini nog een beetje leeft of is het vergane glorie als Salou? En zijn er nog nuttige tips betreft uitgaan? Lees de meest recente tips van 2010 en eerder, dus zou graag wat recentere tips krijgen! Danku
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')