Bedoel je boven in het middenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef CypressHigh het volgende:
well ik zit nu in rimini , en ga morgen naar de baia toe ,
ik ben al in heel wat tentjes geweest, zit nu in Shooters, nederlandse lui en internet , wel chill hiero.
lekker veel korting overal met de gogo pas,
heb zelf ook het afstapje in Life ervaren , was goed nat met bier , ben helaas niet volledig onderuit gegleden
De sfeer is hier wel goed, veel jongeren uiteraard,
oja , waarom denkt serieus elke italiaan dat coke legaal is in " ollanda" , gekke lui
nou goed, mijn internet tijd zit erop , ciaaaaaaao
Altro Mundo is leuk! Ik vond the dutch night in club life ook heel erg leuk! Af te raden is de beach party die reisorganisaties aanbieden, echt vreselijk, een flopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef skymaster10 het volgende:
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!
Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.
Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!
Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?
Alvast bedankt!
Wij zitten bij gogo!quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:51 schreef TommieAH het volgende:
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |