abonnement Unibet Coolblue
pi_34196233
Mijn arts staat helemaal achter mij! Heb hem net gesproken.
Mijn Kalium was niet meer zo gevaarlijk laag! Was voor niets bang gemaakt!
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:56:22 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34196664
In welke zin staat je arts achter je dan? Ga je het ziekenhuis aanklagen of zo dan?
Ik snap wel dat je de details hier niet kwijt wil, maar ik vroeg het me af.
***
pi_34199180
Hij staat achter mij dat ik naar huis ben gegaan. En dat ik een brief naar de directie ga schrijven. Klacht wil ik nu "nog" niet doen. Dat ligt eraan hoe het ziekenhuis hierop gaat reageren. Of iig de afdeling. Normaal krijg je papieren altijd mee, maar omdat ik nu zelf op ontslag ging had ik nergens recht op. Maar heb zelfs dit keer geen enquetteformulier gehad.

Het gaat hier wel om elke keer onbeschoft gedrag. Zoniet ehm belerend? Je als 4 jarige bahandelen en niet als 35 jarige. Ik weet de juiste woorden niet. Er zijn ook continu communicatie fouten gemaakt. Ik mag een brief van mij wel eens na laten kijken op fouten door iemand.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:04:47 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34199285
Klinkt als een hele nare ervaring Funnie!
Laten we hopen dat je er iig lichamelijk uiteindelijk dat uit kan halen wat de bedoeling was!

Rewimo is heel goed in brieven en teksten nakijken.
***
pi_34200884
Wat goed dat de arts iig achter je staat Funnie!!
en als je gewoon ff wil kletsen, dan weet je me te vinden he?
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 14:51:17 #56
43556 miss_dynastie
pi_34201273
Jemig fun, ik krijg er een beetje een raar gevoel bij... heel veel sterkte met je herstel, rustig aan
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:09:19 #57
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34207197
Wow zeg Funnie, jij maakt echt absurde dingen mee in het ziekenhuis

Ik vind het sowieso schandalig dat je niet precies is uitgelegd wat voor operatie er is
uitgevoerd en wat je ervan verwachten kunt. Hoop dat je met de rest ook je verhaal kunt halen!

Stel wel jezelf en je gezondheid alsjeblieft als prioriteit nr.1, als het je teveel wordt neem
dan wel je rust hoor. Die heb je helemaal nu dubbel en dwars nodig. Sterkte
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34208402
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef Funnie het volgende:
Het gaat hier wel om elke keer onbeschoft gedrag. Zoniet ehm belerend? Je als 4 jarige bahandelen en niet als 35 jarige. Ik weet de juiste woorden niet. Er zijn ook continu communicatie fouten gemaakt. Ik mag een brief van mij wel eens na laten kijken op fouten door iemand.
Ach, dat heb ik op zoveel afdelingen meegemaakt in het ziekenhuis dat ik er niet eens van opkijk. Vooral dat als een kind behandelen komt me heel bekend voor. Als je eenmaal in een ziekenhuis bent lijkt het vaak wel of je al je zelfstandigheid maar even moet opgeven.

Maar heel erg vervelend voor je dat je zo'n nare ervaring hebt meegemaakt. Zo te lezen ging het vanaf het begin al niet prettig en als er steeds weer een ergenis bovenop komt dan snap ik dat je op een gegeven moment gewoon denkt "bekijk het maar, ik ga naar huis". Kop op, meis En als je die brief wilt na laten kijken dan help ik je graag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 20:20:32 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34214436
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo is heel goed in brieven en teksten nakijken.
Ja hoor, wil ik met alle plezier voor je doen, Funnie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34215204
maar het is zo enorm veel om even op te schrijven op die manier dat het begrijpbaar voor een andere persoon die hier buiten staat. ik vind jullie aanbod wel erg lief trowens. Maar ik geef wel een gil als ik toch nog hulp nodig heb bij iets.

Oh ja Isa, 3,5 voor kalium? Dat is goed genoeg om zonder speciale medicijnen door te gaan. Maaar wel even wat meer sappen (bessen) sappen te gaan drinken? Ik droom momenteel zo heftig, nog niet eens over ziekenhuis hoor.Maar eten staat vrij centraal en veel rotzooi wat opgeruimt moet worden. En ik droom terwijl ik weet dat ik wakker ben! Ik heb mijzelf bij deze voor gek verklaart

Rewimo, ik had je vorige week toegevoegt op msn uit je profiel maar heb je niet online gezien.

Faatje, hij kon het mij niet duidelijk zeggen, omdat door de verklevingen tijdens de operatie, dingen anders heeft moeten oplossen. Alleen lijkt het nu allemaal te strak te staan. Dus vast voedsel zit er voorlopig niet in voor mij. Maar mag het wel heel langzaam uitproberen. Maar ben erg snel vol van paar hapjes vla en heb net een speculaasje in de koffie gedompeld. En dat was ook genoeg trouwens. Ik begin me meer weer met als de band te voelen, maar nu op de goede manier. Maar dat is natuuurlijk allemaal afwachten.

Gelukkig is mijn vertrouwen in mijn arts dan ook niet weg, maar wel in het ziekenhuis op zich. Dus dat gaat nog wel een probleem worden. Dus hij gaat mij echt op pen en papier laten zien wat en hoe hij het gedaan heeft. Maar ik heb het gevoel dat het tussen de scopinaro en GBP inzit zeg maar?
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:45:35 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_34215550
Ikke Funnie toevoegen op msn, had ik per ongeluk hotmail getypt Zit ik een heel verhaal te typen tegen iemand die Funnie niet is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 20:45:51 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34215563
Ik heb jou even toegevoegd, Funnie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34218573
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef Funnie het volgende:
Oh ja Isa, 3,5 voor kalium? Dat is goed genoeg om zonder speciale medicijnen door te gaan. Maaar wel even wat meer sappen (bessen) sappen te gaan drinken? Ik droom momenteel zo heftig, nog niet eens over ziekenhuis hoor.Maar eten staat vrij centraal en veel rotzooi wat opgeruimt moet worden. En ik droom terwijl ik weet dat ik wakker ben! Ik heb mijzelf bij deze voor gek verklaart
Tsja, je hebt het pas over een kaliumtekort als je kalium onder de 3,5 komt, maar dat is ook maar een arbitraire grens. Je zit gewoon op het randje, maar een kaliumtekort noemen we dit niet. Symptomen van een kaliumtekort zijn o.a moeheid en spierzwakte, maar ik denk dat je je sowieso moe en slapjes voelt van al het gedoe en de stress. Je klinkt ook gewoon moe en gestresst. Heb je tijd voor jezelf? En dan bedoel ik echt voor jezelf. Gewoon dingen doen die jij prettig vindt, waar je je bij kan ontspannen, want dat lijkt je heel hard nodig te hebben. Er is zoveel gebeurd in het afgelopen jaar en je hebt zoveel tegenslag gehad. Ik vind het echt vreselijk voor je, maar neem in godsnaam rust en tijd voor jezelf. Je mag er wezen en als ik iets voor je kan doen dan gil je maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:41:34 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_34218747
Isabeau, weet jij trouwens toevallig hier meer over?

Autistische stoornissen en erfelijkheid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34219054
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef Troel het volgende:
Isabeau, weet jij trouwens toevallig hier meer over?

Autistische stoornissen en erfelijkheid
Ik antwoord liever even hier. Het enige wat ik heb geleerd heeft te maken met het zuurstoftekort in de hersenen of een infectie bij bijvoorbeeld een geboorte of tijdens verblijf in de baarmoeder. Daar kan je als moeder niets aan doen en is helaas vaak ook niet te voorkomen. Over erfelijkheid weet ik helaas niets, maar ik kan wel voor je kijken of ik iets concreets kan vinden waar je iets aan hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:53:18 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_34219407
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik antwoord liever even hier. Het enige wat ik heb geleerd heeft te maken met het zuurstoftekort in de hersenen of een infectie bij bijvoorbeeld een geboorte of tijdens verblijf in de baarmoeder. Daar kan je als moeder niets aan doen en is helaas vaak ook niet te voorkomen. Over erfelijkheid weet ik helaas niets, maar ik kan wel voor je kijken of ik iets concreets kan vinden waar je iets aan hebt.
Als je zou willen heel graag.
Ik vind zelf het zuurstofgebrek dus een erg raar iets, want veel mensen in mijn familie hebben het, maar bij geen van allen waren er complicaties bij de geboorte of de zwangerschap ofzo )
Maar alles wat je kan vinden, graag!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34220381
Even heel erg offtopic.

Ik heb momenteel geen toegang tot de medische tijdschriften (wachtwoord laten verlopen ), anders had ik al direct veel informatie kunnen vinden via een artikel in The American Journal of Psychiatry van november 2005. Dat artikel heet met een mondvol "Confirmation of association between autism and the mitochondrial aspartate/glutamate carrier SLC25A12 gene on chromosome 2q31." Daar kan je uit deduceren dat er een genetische compontent is bij autisme. In het uittreksel wat ik wel kan lezen staat in ieder geval "Autism is a neurodevelopmental disorder with childhood onset and a known major genetic component". Als je dat beweert moet je dat onderbouwen met literatuurreferenties, maar die kan ik nu dus niet lezen, sorry. En dan nog vraag ik me af of het überhaupt bekend is wat de kans op een autistisch kind nu eigenlijk is. Het onderzoek betreffende erfelijkheid lijkt in een erg vroeg stadium te zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34222548
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef Troel het volgende:
Ikke Funnie toevoegen op msn, had ik per ongeluk hotmail getypt Zit ik een heel verhaal te typen tegen iemand die Funnie niet is.
pi_34223730
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, je hebt het pas over een kaliumtekort als je kalium onder de 3,5 komt, maar dat is ook maar een arbitraire grens. Je zit gewoon op het randje, maar een kaliumtekort noemen we dit niet. Symptomen van een kaliumtekort zijn o.a moeheid en spierzwakte, maar ik denk dat je je sowieso moe en slapjes voelt van al het gedoe en de stress. Je klinkt ook gewoon moe en gestresst. Heb je tijd voor jezelf? En dan bedoel ik echt voor jezelf. Gewoon dingen doen die jij prettig vindt, waar je je bij kan ontspannen, want dat lijkt je heel hard nodig te hebben. Er is zoveel gebeurd in het afgelopen jaar en je hebt zoveel tegenslag gehad. Ik vind het echt vreselijk voor je, maar neem in godsnaam rust en tijd voor jezelf. Je mag er wezen en als ik iets voor je kan doen dan gil je maar.
Dank je
Mijn kalium tekort is gekomen tijdens de bloeding van mijn milt en hij verwijdert was., en was nu weeer wat bloed verloren en heb tijdens ok 2 zakjes gehad en na de OK nog 4 zakjes. Ik heb idd ontspanning nodig, die zoeken we dan ook regelmatig in Tsjechíë. Spierzwakte is nu voor het eerts waarneembaar. Maaar dat komt puur door de operatie volgens mij. Maar zo erg dat ik bijna de trap nietop kwam had ik nog niet gehad. Ik neem nu heel goed de tijd voor mijzelf hoor! rust rust rust. Laptoppie bank tv bed en wc..Zijn mijn dingen die ik het meest doe nu. Moet er alleen aan denken mijn pijn medicatie in te nemen. Daar kom ik elke keer e laat achter. Mijn kalium is dan idd oke, en ga gewoon mijn reformhuis tabletten innemen voor onderhoudt. Omdat ik het te weining nu momeneteel uit de sappen en eten enzo kan halen.

Je hebt heel erg gelijk hoor met al die andere dingen. Daarom ga ik dit keer er ook werk van maken. In de hoop mocht het een keer misgaan en ik echt terug moet naar het ziekenhuis daar, dat ik dan met geruster gevoel heen kan. Of niet. En dan moeten mijn arts en ik een andere ziekenhuis voor mij gaan zoeken. Maar daar zal ik niet blij mee zijn! Maar hier ook niet meer. Ik heb net in chat met rewimo en troel wel het 1 en ander neergelegt. Dat ik zo weg ben gegaan heeft een enorm indruk op mij gemaakt. Weet niet meer wie het zei: maar inderdaad . Tot en niet meer verder was het denk ik wel. Verder zorg ik nu goed voor mijzelf en probeer deze eerste 2 weken maar eens door te komen.Rusten vanmiddag had erg goed gedaan. Heb een leuke chat gehad vanavond. En heb heerlijk zitten lachen! Dat doet wel ff weeer goed!

Jullie horen weer van mij Allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 07:04:43 #70
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34230173
Goed zo Funnie, je klopt maar aan hoor, als je wat kwijt wilt. Of als je nog ff lekker wilt lachen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 09:08:22 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34231099
Heb vanmorgen een schep nesquickachtig spul (leve de Lidl) door mijn muesli met eiwitpoeder gemikt. Zo was het redelijk eetbaar Zo kom ik in elk geval aan 1 schep eiwit per dag extra.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34232097
Ok hier lees ik dat het goed gaat.
Bij 1 persoon dan niet zo. Sterkte, en ik hoop dat het goed komt

Verder toppie Rewimo en Troel
Ga zo door.
pi_34232797
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef Funnie het volgende:
Of niet. En dan moeten mijn arts en ik een andere ziekenhuis voor mij gaan zoeken. Maar daar zal ik niet blij mee zijn!
Ik hoop het ook niet voor je, maar mocht dat nodig zijn dan raad ik je Almelo af. (dat is nogal in de buurt, dus vandaar dat ik het zeg)

Ik ben blij dat je gisteren lol hebt gehad en super dat je de rust neemt die je nodig hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34233796
Ja, Almelo ken ik dus helaas ook al. Is ook niet mijn keuze. Hengelo zou een optie kunnen zijn wat mij betreft. Maar dat is aan mijn arts ook en ons gesprek hoe we dit gaan oplossen. Misschien dat hij ook nog in een ander ziekenhuis werkt? Ik weet het nog ff niet. Maar dat is ook nu op dit moment niet een punt waar ik me druk om moet gaan maken denk ik. Dat is volgende week een zorg moet de 25ste terug komen. Waarschijnlijk ook dezelfde middag bij de dieetiste. Dat heb ik gewoon wel even nodig. He baart mij wel zorgen dat mijn arts zag dat het een beetje te strak nog was van binnen. Ik hoop dat het natuurlijk verloop zorgt dat het wat wijder weer wordt. dmv zwellingen die weg gaan ofzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 januari 2006 @ 11:16:08 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34234155
Klopt Funnie, in het begin is alles nog gezwollen, dat maakt eten moeilijker. Na een week of 4 moet dat zo'n beetje weg zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')