abonnement Unibet Coolblue
pi_33960778
People,

Wie heeft er al van gehoord en wie moet er nog van horen?

THE SECRET....

Wat kan het zijn? Waarmee heeft het te maken? Er zijn zoveel vragen die mensen over de hele
wereld zich stellen naar het zien van de traillers en de Clue's op
http://www.what-is-the-secret.com Maar niemand heeft nog duidelijke antwoorden weten te vinden.

Ik kwam zelf een aantal sites tegen met wat meer informatie over "Het Geheim".

Check eens:

http://www.thesecretletters.com
http://www.secret-scrolls.com
http://www.thesecretforum.tv

Er word een verband gelecht tussen "What the bleep do we know?!!" en "The Secret".
Bij mij heeft die film ook veel vragen opgewekt, net zoals "The Secret".

De nieuwe film "What the bleep do we know??!! Down The Rabbit Hole" gaat in America in premiere op 2 Februari. 2 Weeken hierna, dus op 16 Februari word "Het Geheim" Wereldwijt bekent gemaakt.

Omdat er zoveel vragen spelen rondom "Het Geheim" leek me dit een goed onderwerp om eens een topic over te beginnen.

En de grote vraag is: Waar gaat dit over??????
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:10 schreef Starbliss555 het volgende:
A new era has arrived!

Net 300 gezien, steengoede film. Anyways, hier is een linkje met de film the secret:
http://starbliss.files-upload.com/files/165817/thesecret2.rar (download)

Ikzelf vond de film erg goed, allereerst wordt aangekaard dat 1% van de wereld 96% van het geld heeft. Omdat zij meer kennis van het universum hebben en het voor zichzelf hielden.

In de film wordt met heldere voorbeelden duidelijk dat iedereen zijn eigen realiteit ....... (geen spoilers )

good looking.

Online bekijken kan hier: http://www.quietachiever.com/TheSecret/


[ Bericht 28% gewijzigd door NorthernStar op 27-04-2007 16:50:30 ]
pi_33960807
Tis allemaal een grote hoax.
pi_33960878
Misschien past dit beter in Tru
-
pi_33960951
een hoax.. Tsja dat is natuurlijk het eerste wat je hoord. Zo dacht ik er zelf ook over. Maar ben je al op onderzoek uitgegaan en heb je de film What the bleep gezien? Zo jah, wat is je mening erover
pi_33960987
Jah dat zou ook kunnen, zat zelf te twijfellen omdat het veel met wetenschap te maken heeft. Het is namelijk een "project" van Wetenschappers, Filosofen en schrijvers......
pi_33961211
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_33961234
en met welke reden doe je dit met een kloon?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_33961332
Law of Attraction, ook veel over gelezen en het zou er idd mee te maken kunnen hebben.

Bas-beest: met een kloon??
pi_33962019
vage shit
pi_33962705
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef Act_Right_Now het volgende:
Bas-beest: met een kloon??
het lijkt wel verdacht veel op een kloon namelijk

Geregistreerd op: woensdag 11 januari 2006 @ 23:57

gecombineerd met deze zin:

"Omdat er zoveel vragen spelen rondom "Het Geheim" leek me dit een goed onderwerp om eens een topic over te beginnen."

die lijkt nl. afkomstig van een ervaren forum-bezoeker. En je weet iig. voor een eerste post hier heel goed hoe je een redelijk informatieve OP moet maken

Maar misschien heb ik 't wel helemaal mis, want je gebruikt nl. totnutoe geen quotes
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_33969812
Ik ben in ieder geval geen kloon. Ben normaal gesproken niet iemand die zich bezig houd met het posten van topics op forums, maar werk al enige tijd met computers en heb veel vrienden die zich er wel mee bezig houden. Ik lees veel over dergelijke onderwerpen als The Secret, en heb veel documaintaires gezien van Alex Jones enz enz.

Maar in ieder geval bedankt voor je Compliment

En idd, ik weet niet precies hoe een forum in elkaar steekt, dus waneer gebruik je quotes en waneer niet enz. enz.

Maar het lijkt erop dat er niet zoveel intresse is voor "The Secret". Misschien zijn Nederlanders daar ook wel iets te Nuchter voor
pi_33970159
WFL >>> TRU
pi_33970329
Ok. wat jij wil
pi_33977529
Op niburu.nl vindt je een aantal topics hierover met reacties. Uiteraard weet niemand nog wat het precies te betekenen heeft. Hierover wordt druk gespeculeerd. Ik ben erg nieuwsgierig waarover dit gaat.
"Luister naar ieders kritiek, maar behoud uw eigen oordeel." (Shakespeare)
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:46:19 #15
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33978658
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef Act_Right_Now het volgende:
een hoax.. Tsja dat is natuurlijk het eerste wat je hoord. Zo dacht ik er zelf ook over. Maar ben je al op onderzoek uitgegaan en heb je de film What the bleep gezien? Zo jah, wat is je mening erover
What the bleep is een enorm interessante film. Helaas wordt je keihard uit die droom gerukt door de credits (aftiteling) De film is voor een groot deel gemaakt door een sekte en dat vind ik erg jammer.

Voor de rest sta ik zeker open voor wat de docu overbrengt. Ik denk alleen dat we hier spreken over wetenschap die past in het plaatje van hoe de werkelijkheid ervaren wordt en hoe die verder ervaren gaat worden.
¡ Experience Everything !
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:33:57 #16
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_33987645
weer een soort discovery channel erbij?
pi_33992148
Een paar jaar terug is er ook al zoiets op internet geweest, volgens mij was dat toen een release van een nieuwe game, eerst ook heel geheimzinnig met aanwijzingen over een gevonden bril en een foto camera met een half verbrand film rolletje met vage beelden en bloed erop....

En een paar jaar daarvoor een zg journalist die op de vlucht was voor de CIA en elke keer zn verslag deed vanuit en ander deel in america omdat ie zogenaamd iets wist dat de wereld zou schokken.....

Allemaal onzin achteraf..
pi_34001680
Ik weet wat 'The Secret' is:

Helaas hebben we nog geen wetenschappelijke feiten maar voor de Vloed van 12.000 jaar geleden zou er een ver gevorderd volk hebben bestaan. Dit volk bestond uit alle rassen van de mensheid en men sprak 1 taal, een wereldtaal. Er was 1 wereldregering. Religie en mystiek bestonden toen niet. Op wetenschappelijk gebied waren ze erg ver gevorderd.

Dit volk kwam op een gegeven ogenblik achter het feit dat een komeet in de zoveel duizend jaar langs de aarde vloog en daarbij grote rampen veroorzaakte. De rampen waren eerder gebeurd en het zou nogmaals gebeuren. Als de komeet langs de aarde vloog zorgde dit voor grote rampen, zoals omlaag komende meteorieten van de komeet (en de hemel kwam neer), aardbevingen op aarde, magnetische storingen en poolomwisseling als gevolg hiervan. De ramp was niet te vermijden. Naar aanleiding van de vorige rampen kon men de exacte datum vasttellen van dit gebeuren. De komeet kwam 1 keer in de zoveel duizend jaar langs. Omdat het langskomen van de komeet een constante en precieze gebeurtenis was, zouden de sterren aan de hemel de exacte posities weergeven als de komeet nogmaals langskomt.

Omdat het een steeds terugkomende fenomeen was, raakte de mensheid altijd bijna uitgeroeid en de wetenschap en cultuur verloren gegaan. Men kon de ramp niet vermijden maar men kon wel de kennis en wetenschap van de beschaving redden. Men bouwde immense bouwwerken die onverwoestbaar zou zijn tijdens de ramp. En in deze bouwwerken sloeg men alle informatie op. Ook informatie over het tijdstip van de ramp en mocht de mensheid het overleven: het tijdstip van de volgende ramp en hoe men het kon herkennen (standen van de sterren). Helaas heeft de mensheid die na de ramp in primitivisme verviel, alles verdraaid in onwetendheid en zo is de hemelreligies en astrologie ontstaan.

Er is iets misgegaan en de mensheid is grotendeels verwoest. De overlevenden hebben daarna nieuwe culturen gesticht, maar op ten duur is de kennis en wetenschap van voor de ramp in vergetelheid geraakt en is de mensheid terug naar af gegaan. Slechts een kleine groep wist nog van de oude kennis en probeerde veelvuldig in de geschiedenis een en ander te bewerkstelligen maar helaas met veel problemen en mislukkingen.

Veel kennis en wetenschap uit die oude tijd is teruggevonden. Deze kennis, wetenschap, mythologie is door de primitieve mensen verkeerd geïnterpreteerd en daarom zijn de religies ontstaan. De religies zijn gebaseerd op feitelijke verhalen, wetenschap en cultuur van de beschaving van voor de ramp. De primitieve mensen, kinderen die alles waren vergeten, feiten verdraait in mystiek en religie. Op ten duur is de hele wereld in de ban gekomen van religie. De feitelijke kennis van voor de ramp, waar verteld werd dat door de blindheid van de beschaving de ramp niet tijdig kon worden voorspeld werd verdraaid in 'door god gestraft'.

Na millennia van teruggang en primitivisme hebben een groep van mensen die de echte kennis van voor de ramp hadden een briljant idee. De mensheid terugbrengen op het niveau van voor de ramp. Zoals ik net schreef, werd dit vaak geprobeerd maar helaas zonder succes. De mensheid ging na millennia slechte voeding, levenswijze, gebruiken, genetisch, lichamelijk en psychisch sterk achteruit. Men moest eerst de mensheid op alle gebied ontwikkelen. Deze groep mensen wisten namelijk dat kennis en instinct genetisch werd doorgegeven van mens op mens.

Omdat er veel mislukkingen waren heeft men een briljant idee bedacht: Als men het niveau van de mensheid van voor de ramp wil bereiken, dan laat men de mens na de ramp, de geschiedenis van de mens van voor de ramp nogmaals beleven. Is er een grote wereldoorlog geweest voor de ramp? Dan moet er een wereldoorlog gebeuren na de ramp om exact hetzelfde te bereiken.

Men had de geschiedenis van de menselijke beschaving van voor de ramp in handen. Erg gedetailleerd. Dus de mensheid moest van begin af aan deze geschiedenis nogmaals beleven om zowel op psychisch en lichamelijk gebied hetzelfde punt te bereiken. Daarom was de geschiedenis van de komende duizenden jaren BEKEND. Het is immers al eerder geweest. Slechts ingewijde kleine groep mensen die extreem machtig en rijk zijn de geschiedenis van de komende eeuwen gevormd. Nauwkeurig gepland zoals de geschiedenis van voor de ramp. Dat is de reden dat enkele individuen (zoals Nostradamus?) de toekomst konden voorspellen omdat het al eerder is gebeurd en gepland is..

De Secret is dus de kennis van wat er gaat gebeuren in de toekomst omdat het al eerder is gebeurd.
pi_34001804
Ja maar als dadelijk iedereen de Secret weet gaat toch niemand er meer naar handelen? Bovendien zeg jij nu dat de stad van de technologie en de grootte van wereldbevolking nu ongeveer gelijk was aan toen.. (wanneer precies?) Nu vinden we daar niks meer van terug, wat natuurlijk helemaal niet kan. Allemaal onzin dus..

Dat ik hier serieus op in ga zeg..
pi_34002433
Ah, het zal eens tijd worden
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_34017655
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:03 schreef logisnack het volgende:
vage shit
Dat wel ja.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:48:54 #22
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34042590
tvp
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34055525
Ik plaats ook ff een tvp

Het idee dat men kennis heeft over de toekomst en dat men daardoor succesvol is, lijkt mij wat onwaarschijnlijk. Het law of attraction idee of the master key, dat klinkt iig waarschijnlijker Maja, we zien het wel in Februari
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:06:45 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34056429
The secret is the mysterie. En het mysterie is het leven.

Ga je teveel denken over het mysterie dan wordt het geen mysterie meer, wonderen gebeuren wanneer je het minst voorbereidt bent erop.

Het is een kwestie van leven zonder te beseffen dat je leeft. Je moet niet teveel nadenken tijdens het leven. Denk je niet na tijdens het leven, dan is het leven een droom.

Ik snap ook niet meer zo goed dat mensen alles willen verklaren. Een mysterie of geheim valt niet te verklaren. Mocht er een geheim of mysterie bestaan, dan komt dat vanzelf naar voren of naar boven. Een mysterie of geheim laat zichzelf niet verklappen. Die neemt zijn tijd vanzelf wel.

En er zijn vooral geen wetten of regels aan verbonden. En niemand kan gelijk hebben als het gaat om mysteries of geheimen of wat dan ook.

Tot dusverre mijn inbreng over geheimen en mysteries.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34081933
oops foutje, naja dan maar tvp

[ Bericht 61% gewijzigd door arnout109 op 15-01-2006 14:04:39 ]
  zondag 15 januari 2006 @ 14:22:33 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34082901
Het geheim is het spel.

Het spel tot voltooiing.

Het spel om te spelen. De uitdaging aangaan van het leven. Durven te leven.

Zien, luisteren, horen, voelen in het leven. Je zintuigen goed gebruiken zoveel mogelijk. Je 6e zintuig wil ik niet eens zeggen.

Zelf-ontplooiing. Voltooiing. En misschien is dat een ketting-reactie. Misschien stroomt het allemaal wel, dat mensen elkaar aanvoeren. Dat in Japan een gesprek gaande is over pep-talk, en dat die pep-talk invloed heeft op het geheel. Dat ieder mens misschien energie kan halen uit het geheel, zonder moeite. Dus het is niet eens halen, het is krijgen. Zoals ik vandaag ervaar. Zomaar ging een wereld open, hoewel het ook weer kan terugzakken, maar dat is het spel. Je wint punten en verliest punten, zolang je maar altijd voor staat.

Als ik me dus goed voel, dan komt dat goede gevoel niet echt van mezelf maar ligt dat goede gevoel boven me. Ik krijg het goede gevoel aangereikt als het ware. Het ideale goede gevoel is ook iets dat hoger is, daar buiten in de kosmos misschien. Daar waar ik me 1 voel met het universum maar toch afzonderlijk een element vorm van.

We zijn misschien allemaal verbonden aan het geheel, en het spel wordt gespeeld. Continu altijd, door en door en door.

We're in the middle of a chain reaction. We're gonna get some satisfaction

Maar ik ervaar het dus zo. Mijn goede gevoel is nogmaals iets dat buiten mezelf afspeeld. Ik verkeer ook niet in mijn hoofd tijdens deze stemming. Het gevoel ligt elders en nergens. En het voelt als groots aan ook.

En nee, ik gebruik geen drugs
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:27:55 #27
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34085617
Ik weet wat het geheim is.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34086597
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef soulsurvivor het volgende:
Ik weet wat het geheim is.
vertel...
  zondag 15 januari 2006 @ 16:54:15 #29
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34089114
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef arnout109 het volgende:

[..]

vertel...
in februari
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34089496
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

in februari
de 15e zeker?
pi_34117290
Dit is niet meer dan een reclamestunt/promotie voor een nieuwe film *GAAP*
  maandag 16 januari 2006 @ 12:40:16 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34117464
Wel intressant... ben benieuwd.
The truth was in here.
pi_34117542
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Bastard het volgende:
Wel intressant... ben benieuwd.
Gezien de namen in Clue #1 gaat dit de welbekende kant op....

Er is een nieuwe markt geopend in Hollywood: Conspiracy Movies
Wel leuk en zal een hoop publiek trekken denk ik, want die willen allemaal 'The Secret' weten

[ Bericht 18% gewijzigd door DonGorgon op 16-01-2006 12:47:12 ]
pi_34118313
Kijk hier ook eens. Belooft zeker wat!

http://thesecret.powerful(...)/topic.htm?pKey=5526
  maandag 16 januari 2006 @ 13:15:10 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34118589
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef DonGorgon het volgende:
Kijk hier ook eens. Belooft zeker wat!

http://thesecret.powerful(...)/topic.htm?pKey=5526
Hmm meer wat voor het tv fora dan
The truth was in here.
pi_34125284
'k heb nog niet gehoord/gevonden of ze het op Internet zullen plaatsen/streamen - als het worldwide wordt uitgezonden (ofzo) maar op een Amerikaans tijdstip dan heb je er nog niks aan
pi_34127335
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:29 schreef fallrite het volgende:
'k heb nog niet gehoord/gevonden of ze het op Internet zullen plaatsen/streamen - als het worldwide wordt uitgezonden (ofzo) maar op een Amerikaans tijdstip dan heb je er nog niks aan
het wordt de 15e van februari in een tijdperiode van 24 uur over de hele wereld uitgezonden. Beginnend in Australie.
Het is een soort van What the Bleep do we know -achtige documentaire van +- 8 uren lang.
Ik denk dat we aardig wat dingen naar ons hoofd gesmeten krijgen van Prime Time Productions.

Mijn vermoedens beginnen bij het Evangelie van Thomas (Nag Hammad 1945), waar inmiddels al delen van bekend waren. Ik denk dat ze de rest gaan openbaren. Als 2e denk ik gelijk aan de piramides in Egypte. Nog een optie zou kunnen zijn is dat het iets is uit de oersoep van de Sacrale Geometrie zou kunnen zijn. Wellicht de TOE (Theory Of Everything).

Maargoed, dit is maar wat ik denk/wil dat het is. Straks gaat het om een nieuw supermarkt-keten dat wereldwijd geopend wordt....

Nog even afwachten dus!
  maandag 16 januari 2006 @ 18:14:16 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34128744
Ik dacht dat er een mysterie was dat aan het daglicht zou komen

Dacht al aan apparatuur om het eeuwige leven te bewerkstelligen, ik dacht al aan wonderen en nog meer.

Krijg je een reclame-spot op je request

Over the secret. Je hebt de sleutel nodig om het the secret open te maken. En de sleutel heeft iedereen in de hand als het goed is. Een denkbeeldige sleutel.

The key, the secret.

The first, the last. Eternity en ga zo door.

Voor mij staat het geheim voor puzzelstukken nogmaals. En daar blijf ik bij. En dan zullen de Gothics zelfs verlicht worden hier op aarde Ook bij die mensen valt alles op de juiste plek. Want je kunt me niet wijsmaken dat daar geen schroefje los zit. Dan zullen alle schroeven worden vastgedraaid en dan is het gewoon een gezonde wereld misschien. En dat is een proces dat vanzelf gaat gebeuren. Tijd voor ellende en tijd voor gezondheid.

En dan geloof ik in spontane gezondheid. Misschien komt Christus wel terug als dat mogelijk is. Ik geloof niet sterk maar neem alle mogelijkheden aan.

Maar a.u.b geen reclamespot van bijvoorbeeld Albert Heyn die de carvan cevitan 10 cent afprijst

Kan klinken dat ik met het hoofd in de wolken leef, maar ik kan nogmaals niets anders geloven dan in wonderen. Geloof ik niet in wonderen dan....tja. wat dan. Ik vestig er mijn hoop op.

En toch geniet ik in het nu. Omdat ik gezonder ben. Alleen nog de rest van het zooitje. En dan mogen ze me meteen de longen zuiveren, want die nicotine aanslag wil ik weghebben. Dan lost die aanslag vanzelf wel op.

12 jaar roken zonder consequenties. Alles wordt schoongemaakt alsof het schoon moet zijn. Met de bezem erdoor heen en ga zo door
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34128843
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

het wordt de 15e van februari in een tijdperiode van 24 uur over de hele wereld uitgezonden. Beginnend in Australie.
Het is een soort van What the Bleep do we know -achtige documentaire van +- 8 uren lang.
Ik denk dat we aardig wat dingen naar ons hoofd gesmeten krijgen van Prime Time Productions.

Mijn vermoedens beginnen bij het Evangelie van Thomas (Nag Hammad 1945), waar inmiddels al delen van bekend waren. Ik denk dat ze de rest gaan openbaren. Als 2e denk ik gelijk aan de piramides in Egypte. Nog een optie zou kunnen zijn is dat het iets is uit de oersoep van de Sacrale Geometrie zou kunnen zijn. Wellicht de TOE (Theory Of Everything).

Maargoed, dit is maar wat ik denk/wil dat het is. Straks gaat het om een nieuw supermarkt-keten dat wereldwijd geopend wordt....

Nog even afwachten dus!
Hmm, de 15e is een woensdag.. ik blijf toch maar ff hopen op een downloadbare file mocht ik niet kunnen kjken

Het zou interessant zijn als ze iets dergeljks openbaarden maar aan de andere kant, de wens is de vader van de gedachte. De meeste pagina's op het Internet hebben het over de meest onwaarschijnlijke dingen en toch de meer waarschijnlijkere dingen zijn de al genoemde law of attraction, the master key of varianten daarop. Mede omdat de nadruk wordt gelegd op de succesvolle personen in de clues lijkt een universele manier tot succes voor de hand liggend. Een natuurkundige theorie of andere kennis over het universum kan ook, ook al leg ik dan iets minder snel de link met succeshebben, tenzij het bijvoorbeeld een in-de-toekomst-kijken iets is (waardoor je dus idd de goede keuzes kan maken ).
  maandag 16 januari 2006 @ 18:19:56 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34128958
Ik ga het in de gaten houden

Ben nieuwsgierig. Maar ik verwacht een kleine teleurstelling. Omdat ik teveel verlang. Ik verlang niet teveel. Maar toch. Mijn verlangens zijn normaal gedoseerd.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34137896
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga het in de gaten houden

Ben nieuwsgierig. Maar ik verwacht een kleine teleurstelling. Omdat ik teveel verlang. Ik verlang niet teveel. Maar toch. Mijn verlangens zijn normaal gedoseerd.
..make up your mind... niet, wel, veel, niet veel, normaal? What!?
pi_34138638
Even een update.

Dit is een interview die ik vond op een forum die ook The Secret als onderwerp heeft :
quote:
The Secret is a worldwide television event that will play around the world in 24 hours in February 2006. The Secret is firstly a 2 hour premiere and it’s a whole new genre of television that's never been done before. Basically The Secret is knowledge - knowledge that has been known by the greatest leaders, the greatest discoverers, the greatest philosophers - the greatest men and women in history. The Secret has to do with everybody's life so this premiere has been made for the person sitting there and as they watch it, they'll feel as though it's about their own life. With the knowledge from The Secret there is not anything any human cannot be, do or have...not a single thing. No limits whatsoever. It doesn't matter where anybody is now - it doesn't matter if they're sleeping in a park if they're totally broke, it doesn't matter if they're not well, it doesn't matter if their relationships are a mess. It doesn't matter where they are, when they gain this knowledge and when they apply and use The Secret in their life, their lives will totally change.
Meer hier
pi_34139411
Ben benieuwd, ziet er wel leuk uit.
pi_34140844
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:54 schreef DonGorgon het volgende:
Even een update.

Dit is een interview die ik vond op een forum die ook The Secret als onderwerp heeft :
[..]

Meer hier
Interessant stukje ook al laat het niet veel essentieels los Maja, dat zou ik ook niet doen als ik zo'n zogezegd wereldwijd event aan het voorbereiden was
pi_34141443
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn twijvels begin te krijgen.
In Nederland wordt The Secret NIET uitgezonden.

Tevens lijkt dit sterk op voer van ene autheur Charles F. Haanel die The Master Key Systeem heeft geschreven...

Beetje dubieus nog dus...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:29:13 #46
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34157300
Ik heb me aangemeld op Thesecretletters.com, maar je moet een dag wachten op de eerste brief, en dan nog eens 5 dagen tot de volgende. Is er niet iemand die er al een paar heeft en ze kan posten?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_34160147
Lijkt me wel een actie voor Sony, nieuwe Playstation.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_34254211
Heb intussen via mail al 2 "clues" ontvangen.
pi_34256484
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef Refragmental het volgende:
Heb intussen via mail al 2 "clues" ontvangen.
Laat me raden

Video 1
en
Video 2

?
pi_34258959
Volgens mij krijg je via de e-mail geen bit meer informatie behalve wat er ook al op de website staat (ik ben er niet aangemeld maar dat gok ik ) - 't enige is dat ze nu ook je inbox kunnen gebruiken om regelmatig The Secret onder je aandacht te brengen zodat je zeker 15 februari niet vergeet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')