Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen de clit likken is niks aan.
ik lik ook allround en niet allen op de clit, maar vlak na de sex kom ik niet graag mijn eigen productie tegen, dus richt ik de tong meerendeels op de clit..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef erodome het volgende:
Idd, alleen de klit te pakken nemen vind ik ook niets aan, ik heb niet voor niets schaamlippen, liezen en de vagina zelf gekregen ook nog, die willen ook aandacht bij het beffen en als je lief bent doe je ook nog eens aardig tegen mijn kontje
Of vragen of je meisje even in de douche gaat en de boel doorspoelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef dribbel79 het volgende:
Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...
Lekker belangrijk als je wat van jezelf tegenkomtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als hij niks van zichzelf tegen wil komen is dat vlak na de daad de enige optie imo...
Dan mag je het wat mij betrefd laten, of beffen vol overtuiging en genot, of laat maar, als je bang bent van je eigen spul, laat maar dan, dan doen we wel niets, of wat anders...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik lik ook allround en niet allen op de clit, maar vlak na de sex kom ik niet graag mijn eigen productie tegen, dus richt ik de tong meerendeels op de clit..
Maar dat betekent ook dat je dr dan niet meer lekker van achter kan pakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
3 woorden: LIK DE CLIT !
Kom je niets van jezelf tegen als het allemaal anatomisch correct is...
Ken wel veel mannen die vies zijn van zichzelf, bij vrouwen valt het meestal wel mee. Ik ben zeker niet vies van mezelf, integendeel. Je hebt zeker gewoon pech.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:27 schreef MiestOr het volgende:
ben het totaal eens met AR en Erodome (en wat anderen op dat gebied) , je bent toch niet vies van jezelf??
ik in ieder geval niet, mja schijn altijd pech te hebben en altijd beetje preutse meisjes te neuken....
zal wel aan mij liggen ofzo
klaarkomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik concentreer me maar gewoon op 1 ding.
JUIST!!! dames gaan voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je wat van jezelf tegenkomt![]()
En meestal bef ik van te vorendat scheelt
dames gaan idd voor, als je haar echt goed beft wordt ze helemaal wild en dan ben jij aan de beurt want vrouwen stellen `t op prijs als je ze goed verwend daar beneden dan krijg jij ook een goede beurt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |