abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33042234
Zoals we allemaal hebben kunnen zien in de uitzending van Peter R de Vries, had de AIVD plannen om millieugroepen te infiltreren.

We hebben ook allemaal kunnen zien hoe duidelijk werd dat er bij de AIVD een select groepje is dat beslissingen kan nemen met vérstrekkende gevolgen voor betrokkenen.
Denk even aan het bevorderen van medestanders, en het op "non-actief zetten"van tegenstanders.

Als je die twee gegevens even losmaakt van de inhoudelijke feiten kom je uit op de volgende conclusie:

Er bestaat een select groepje binnen de AIVD dat beslissingen neemt met vérstrekende gevolgen voor de betrokkenen.

Er bestaat infiltratie binnen de millieu-activisten.
Volkert was een millieu activist.

Vele stemmen in nederland vonden destijds de opkomst van Pim een bedrieging voor de gevestigde orde.
PIM stierf

Is het dan niet logisch om de concluderen dat de volgende mogelijkheid waarschijnlijker is dan tot nu toe bewezen:

Volkert was een infiltrant van de AIVD!

◢◤
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:53:28 #2
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_33042337
Als dat al zo was dan heeft hij zich wel erg gemakkelijk laten pakken. Hoe hij op de vlucht ging was bijzonder amateuristisch.

verder geloof ik er geen drol van.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_33042388
Dan zou ik ook in de stijl van de moord op kennedy Volkert hebben laten vermoorden, en daar de moordenaar van ook, gewoon om het wat spannender en moeilijker te maken...
pi_33042407
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Als dat al zo was dan heeft hij zich wel erg gemakkelijk laten pakken. Hoe hij op de vlucht ging was bijzonder amateuristisch.
en dat was niet de bedoeling volgens jou?
quote:
verder geloof ik er geen drol van.
want?
◢◤
pi_33042441
Volgens mij waren ze al geinfiltreerd in milieuactiegroepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoudeVrouw op 13-12-2005 13:59:51 (Ah, dit geef je zelf ook al aan) ]
JJ72 - Heat
pi_33042481
Volkert is enkel een gedrogeerde cover-up voor de echte daders.
En we weten allemaal wie dat zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_33042491
JK.
JJ72 - Heat
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:01:12 #8
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_33042511
Theo wist ook wie het waren
Poęle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_33042515
KV.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:13:25 #10
27538 Kunstgebit666
I have no profit...
pi_33042771
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volkert is enkel een gedrogeerde cover-up voor de echte daders.
En we weten allemaal wie dat zijn.
Mr. Fortuijn zijn minderjarige Marokaanse homo vriendjes??
Because the devil doesn't have a toothbrush!!
pi_33042799
Goeie kruising tussen TRU en ONZ dit maar het zou kunnen ja
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:14:47 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33042809
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Oversight het volgende:
Zoals we allemaal hebben kunnen zien in de uitzending van Peter R de Vries, had de AIVD plannen om millieugroepen te infiltreren.

We hebben ook allemaal kunnen zien hoe duidelijk werd dat er bij de AIVD een select groepje is dat beslissingen kan nemen met vérstrekkende gevolgen voor betrokkenen.
Denk even aan het bevorderen van medestanders, en het op "non-actief zetten"van tegenstanders.

Als je die twee gegevens even losmaakt van de inhoudelijke feiten kom je uit op de volgende conclusie:

Er bestaat een select groepje binnen de AIVD dat beslissingen neemt met vérstrekende gevolgen voor de betrokkenen.

Er bestaat infiltratie binnen de millieu-activisten.
Volkert was een millieu activist.

Vele stemmen in nederland vonden destijds de opkomst van Pim een bedrieging voor de gevestigde orde.
PIM stierf

Is het dan niet logisch om de concluderen dat de volgende mogelijkheid waarschijnlijker is dan tot nu toe bewezen:

Volkert was een infiltrant van de AIVD!

beetje rare assosiatie heb jij met de AIVD. als volkert echt bij de AIVD hoorde zou hij niet gepakt zijn. mocht de AIVD ooit mensen uit de weg ruimen doen ze dit echt niet door een een milieu activist een pistool te geven en te zeggen "jongen hier is de trekker... doe je best" dat soort mensen zouden een opleiding krijgen en getraint worden tot en met! Volkert was hoogsten een informant. maar infiltrant ... nee
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33042822
MUS wist ook wie het waren.
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:17:08 #14
19194 Oversight
◢◤
pi_33042871
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef Kunstgebit666 het volgende:

[..]

Mr. Fortuijn zijn minderjarige Marokaanse homo vriendjes??
bron ?
◢◤
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:18:38 #15
27538 Kunstgebit666
I have no profit...
pi_33042916
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef Oversight het volgende:

[..]

bron ?
Als jij mij de bron stuurt van het feit dat Volkert een AIVD infiltrant was.
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:20:46 #16
19194 Oversight
◢◤
pi_33042968
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:18 schreef Kunstgebit666 het volgende:

[..]

Als jij mij de bron stuurt van het feit dat Volkert een AIVD infiltrant was.
Zie OP
◢◤
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:21:34 #17
27538 Kunstgebit666
I have no profit...
pi_33042984
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:20 schreef Oversight het volgende:

[..]

Zie OP
Zie vertrouwelijke rapport van de AIVD
pi_33043008
Als je dan toch naar aanleiding van die diskette's aan paranoia conspiracy theorieen gaat denken, kun je het beter doen ...

Volgens LN-vice-voorrzitter Broos Schertz zou Matt Herben in november 2001 tegen hem hebben opgemerkt bewijzen te hebben die Fortuyn in verband met drugsgebruik en sexuele uitspattingen schade kunnen aandoen, precies wat er nu beweert wordt...
Schertz deed die opmerking al in juni 2002. Waarschijnlijk zat Jan Nagel ook bij dat gesprek (Jan Nagel is natuurlijk het mastermind achter de opkomst van PRDV nu)

Ook bv Theo van Gogh heeft wel eens opgemerkt dat Matt Herben een infiltrant van de AIVD was, die gericht en in opdracht Fortuyn's beweging moest 'binnendringen', onder meer vanwege 'defensie-belangen' zoals het JSF-project waar Fortuyn tegen was en Herben voor.
Nav Theo van Gogh's uitspraken hierover werd deze ontslagen als columnist bij he programma van Harry Mens.

Het zou interssant zijn om je af te vragen of de genoemde informatie op de diskette's dezelfde geruchten zijn als waar Matt Herben aan refereerde bij dat LN-gesprek ..
En mocht dat zo zijn, hoe kwam Matt herben dan in godsnaam aan die informatie?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:24:00 #19
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_33043047
Waar is Volkert nu dan?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:24:06 #20
19194 Oversight
◢◤
pi_33043050
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef RM-rf het volgende:
Als je dan toch naar aanleiding van die diskette's aan paranoia conspiracy theorieen gaat denken, kun je het beter doen ...

Volgens LN-vice-voorrzitter Broos Schertz zou Matt Herben in november 2001 tegen hem hebben opgemerkt bewijzen te hebben die Fortuyn in verband met drugsgebruik en sexuele uitspattingen schade kunnen aandoen, precies wat er nu beweert wordt...
Schertz deed die opmerking al in juni 2002. Waarschijnlijk zat Jan Nagel ook bij dat gesprek (Jan Nagel is natuurlijk het mastermind achter de opkomst van PRDV nu)

Ook bv Theo van Gogh heeft wel eens opgemerkt dat Matt Herben een infiltrant van de AIVD was, die gericht en in opdracht Fortuyn's beweging moest 'binnendringen', onder meer vanwege 'defensie-belangen' zoals het JSF-project waar Fortuyn tegen was en Herben voor.
Nav Theo van Gogh's uitspraken hierover werd deze ontslagen als columnist bij he programma van Harry Mens.

Het zou interssant zijn om je af te vragen of de genoemde informatie op de diskette's dezelfde geruchten zijn als waar Matt Herben aan refereerde bij dat LN-gesprek ..
En mocht dat zo zijn, hoe kwam Matt herben dan in godsnaam aan die informatie?
goede vraag, ga ik me even in verdiepen.
◢◤
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:35:41 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33043317
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Oversight het volgende:
Oversight als het bewijs dat volkert van der Graaf een AIVD infiltrant is dan heb je wel een hele zwakke theorie

ze hadden plannen (staat dus nergens bij dat het gebeurt is) om milieugroepen te infiltreren.
infiltreren is heel wat anders als een huurmoordenaar van iemand maken.

De AIVD opereerd in NL dat wil ook niet zeggen dat jij een hitmen bent van de AIVD Oversight.....teminste denk ik
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33045941
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Kan toch ook zijn dat dat heel opzichtig moest, om te voorkomen dat er burgerrellen uitbraken als het een moslim was geweest.
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:16:14 #23
19194 Oversight
◢◤
pi_33047699
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Oversight als het bewijs dat volkert van der Graaf een AIVD infiltrant is dan heb je wel een hele zwakke theorie
uit verband gerukt,... pfff
quote:
ze hadden plannen (staat dus nergens bij dat het gebeurt is) om milieugroepen te infiltreren.
infiltreren is heel wat anders als een huurmoordenaar van iemand maken.
dús ?
quote:
De AIVD opereerd in NL dat wil ook niet zeggen dat jij een hitmen bent van de AIVD Oversight.....teminste denk ik
Slaap lekker vanavond.
◢◤
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:17:02 #24
19194 Oversight
◢◤
pi_33047715
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:10 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Kan toch ook zijn dat dat heel opzichtig moest, om te voorkomen dat er burgerrellen uitbraken als het een moslim was geweest.
..om maar even een reden te noemen, ..en zo zijn er vást nog een boel te bedenken.
◢◤
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:18:55 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33047756
oud nieuws

stond ook in nws , maar werd door een aap gesloten
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')