abonnement Unibet Coolblue
pi_33040520
Deel 1: Nieuwe vriend - naar hoeren geweest, afknapper?

Ik open hierbij deel 2 van dit topic. Ik wil reageren op de stellingname cq. mening dat vrijgezelle mannen die vóór aanvang van een relatie ooit een prostituée ("hoer" ) hebben bezocht, triest en goedkoop zouden zijn. Deze (in mijn ogen kille) mening werd onder meer geventileerd door Fok! huispsychologe Xennia en hierop wil ik bij deze reageren.

Ik vind het persoonlijk een regelrechte afknapper, als mijn vriendin zo kortzichtig zou zijn, dat ze niet kan vatten dat een man in zijn *vrijgezelle* leven ooit naar de hoeren is geweest . De predicaten "triest" en "goedkoop" werden gebruikt om een dergelijke vent mee te bestempelen.
Welnu, ik vind het juist triest en goedkoop om een dergelijke mening te hebben als vrouw zijnde. Ik vind het triest, omdat deze mening getuigt van een gebrek aan empathie en een zekere minachting die absoluut niet gerechtvaardigd hoeft te zijn.
Ik vind het bovendien een goedkope mening. Goedkoop vooral omdat het zo'n makkelijke mening is om te hebben als vrouw zijnde. De implicatie is namelijk, dat mannen die geen prostituées in hun vrijgezelle leven hebben bezocht béter zouden zijn, dan de mannen die wel eens een prostituée hebben bezocht. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat dit een drogredenering van jewelste is.

Mijn mening is dus als volgt. Vrouwen, die een vrijgezelle man afdoen als triest en goedkoop vanwege prostitutiebezoek zijn het in feite zelf in zekere zin. Hoe triest en goedkoop is een ongenuanceerde geest?

[ Bericht 2% gewijzigd door Silencio op 13-12-2005 12:44:31 ]
don't be shy, learn to fly.
pi_33040598
hoe dom ben je dat als je dat ooit hebt gedaan, dat je dat aan je potentiele vriendin gaat
vertellen..

Als je een beetje inzicht hebt hoe vrouwen denken, kun je dr wel van uitgaan dat bijna geen 1 vrouw dat op prijs zou gaan stellen. Welke vrouw kan dr nou trots op zijn dat haar vriendje ooit een vrouw geneukt heeft en haar daarvoor betaalt heeft, denk na

(overigens snap ik best dat vrijgezelle mannen naar de hoeren gaan als ze niet op een normale manier aan sex kunnen komen, dat terzijde )
enjoy life!
pi_33040659
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
hoe dom ben je dat als je dat ooit hebt gedaan, dat je dat aan je potentiele vriendin gaat
vertellen..
Je gaat ook niet gelijk als openingszin zeggen dat je ooit een prostituee hebt bezocht nee (zou wel origineel zijn). Maar in een gezonde relatie kun je eerlijk en open zijn over dit soort zaken me dunkt.
don't be shy, learn to fly.
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:49:14 #4
27929 piere
doe mij maar bier
pi_33040728
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
Als je een beetje inzicht hebt hoe vrouwen denken, kun je dr wel van uitgaan dat bijna geen 1 vrouw dat op prijs zou gaan stellen. Welke vrouw kan dr nou trots op zijn dat haar vriendje ooit een vrouw geneukt heeft en haar daarvoor betaalt heeft, denk na
Hoeveel meisjes/vrouwen laten je wel niet betalen (bv op de 1e date) waarna je ze beurt?
fok you ja!
pi_33040743
vind ik niet, wat heeft het voor nut om hier open over te zijn?
Je krijgt er gegarandeert gezeik mee, over iets wat voor een man gewoon niets voorstelt en waarin vrouwen zich toch niet in kunnen vinden. Dus waarom zou je over zoiets wat destijds weinig betekenis had voor jezelf, een big issue maken?
enjoy life!
pi_33040757
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef piere het volgende:

[..]

Hoeveel meisjes/vrouwen laten je wel niet betalen (bv op de 1e date) waarna je ze beurt?
0, nodig ze altijd thuis uit
enjoy life!
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:57:31 #7
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33040910
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:50 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

0, nodig ze altijd thuis uit
En hoeveel zijn er op komen dagen, ook 0
Zo niet, dan toch...
pi_33041103
dat zijn jouw woorden
enjoy life!
pi_33041224
Wie zegt dat dan ook Hoeren moet je zien als professionele hulpverlening.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:14:56 #10
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33041338
De mannen die naar de hoeren gaan pakken het dan tenminste nog goed aan.
Die betalen voor een echte vrouw... en vrouwen kopen een vibrator... dat is dus duidelijk wie het weer het best voor elkaar hebben

niet dat ik naar de hoeren ga hoor
Zo niet, dan toch...
pi_33041373
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef longinus het volgende:
Wie zegt dat dan ook Hoeren moet je zien als professionele hulpverlening.
Ik zou geen vriendin willen tegen wie ik iets dergelijks *niet* zou kunnen vertellen..
don't be shy, learn to fly.
pi_33041457
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef Silencio het volgende:

[..]

Ik zou geen vriendin willen tegen wie ik iets dergelijks *niet* zou kunnen vertellen..
Ik zou het zeker niet meteen vertellen, laat ze je eerst leren kennen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33041502
ja goed idee, leren kennen als een hoerenloper
enjoy life!
pi_33041511
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef Bemiddelaar het volgende:
vind ik niet, wat heeft het voor nut om hier open over te zijn?
Je krijgt er gegarandeert gezeik mee, over iets wat voor een man gewoon niets voorstelt en waarin vrouwen zich toch niet in kunnen vinden. Dus waarom zou je over zoiets wat destijds weinig betekenis had voor jezelf, een big issue maken?
Precies, in dit geval is niemand gebaat bij eerlijkheid, dus hou je het gewoon voor je.
pi_33041596
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
ja goed idee, leren kennen als een hoerenloper
Mijn punt is juist dat dit stigma ontstaat vanwege bekrompenheid, zie de OP.
don't be shy, learn to fly.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:27:48 #16
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_33041676
Een vrouw die naar de kroeg gaat, een man versiert, puur voor de sex, daar is zeker niets mis mee?

Een vrouw die er een beetje knap uitziet kan zo in de kroeg een vent krijgen puur voor sex, andersom legt dat vaak anders, dus ik zie het punt niet zo eigenlijk.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_33041858
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Punica het volgende:
Een vrouw die naar de kroeg gaat, een man versiert, puur voor de sex, daar is zeker niets mis mee?

Een vrouw die er een beetje knap uitziet kan zo in de kroeg een vent krijgen puur voor sex, andersom legt dat vaak anders, dus ik zie het punt niet zo eigenlijk.
precies!!
Feministische gelul iedere keer!
Als al die kutwijven niet zo verdomde moeilijk deden af en toe was er niks aan de hand geweest!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_33042164
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Punica het volgende:
Een vrouw die naar de kroeg gaat, een man versiert, puur voor de sex, daar is zeker niets mis mee?

Een vrouw die er een beetje knap uitziet kan zo in de kroeg een vent krijgen puur voor sex, andersom legt dat vaak anders, dus ik zie het punt niet zo eigenlijk.
Daar zit nou juist het verschil, een hoer versier je namelijk niet. Ookal is het doel uiteindelijk hetzelfde.
enjoy life!
pi_33042288
Nou, ik zou het helemaal geen probleem vinden als mijn huidige vriend voor mij weleens naar de hoeren zou zijn geweest.
En waarom zou ik ook? Ja, het wordt een ander verhaal als ie dat deed terwijl hij in een relatie zat.
Maar dat geldt ook voor 'gratis' vreemdgaan.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:51:31 #20
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_33042294
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Daar zit nou juist het verschil, een hoer versier je namelijk niet. Ookal is het doel uiteindelijk hetzelfde.
Een vrouw die een man alleen voor de sex wil versieren hoeft net zoveel moeite in de kroeg te doen als een man die een hoer betaald. Het doel heiligt de middelen?
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:53:32 #21
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33042338
Ik denk dat de meeste meisjes/vrouwen het nog erger vinden dat hun vriend in de vorige relatie(s) vreemdgegaan is, dan dat hij toen hij vrijgezel was een keer of een paar keer naar de hoeren is geweest... of zit ik nu fout?
Zo niet, dan toch...
pi_33042414
Er wordt vanuit gegaan dat een man die naar een keer naar een hoer is geweest een loser is die geen vrouw kan versieren en er dus voor moet betalen.
Het kan ook zo zijn dat de man in kwestie gewoon geen zin had in al dat gedoe van versieren, maar wel een keer seks wilde. Nou, waarom dan niet een keer naar een hoer?

Als het gebeurd is voor hij een relatie kreeg met mij en hij vrijgezel was (dat laatste vind ik ook wel belangrijk) maakt het me verder echt helemaal niets uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33042432
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:53 schreef Topmaat het volgende:
Ik denk dat de meeste meisjes/vrouwen het nog erger vinden dat hun vriend in de vorige relatie(s) vreemdgegaan is, dan dat hij toen hij vrijgezel was een keer of een paar keer naar de hoeren is geweest... of zit ik nu fout?
Nee, dat is precies wat ik ook zei.
Natuurlijk zijn er ook klootzakken die naar de hoeren gaan omdat ze een vertekend vrouwbeeld hebben, waardoor 'gewone' meiden hen niet zien staan. Of die erheen gaan om ze te vernederen o.i.d.
Maar ik ga ervanuit dat het gros van de mannen erheen gaat om simpelweg zijn behoefte te bevredigen. Daar is niks mis mee lijkt mij, mits hij dus geen relatie heeft waarin hij dit stiekem doet.
pi_33042690
Of mensen die gewoonweg niets zien in een one-night-stand maar wel eens willen seksen with no strings attached.
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33042724
Mjam... stereotypen.

Een man die naar de hoeren gaat voor de sex = hoerenloper en looser
Een man die geen vrouw heeft maar niet naar de hoeren gaat = ook een looser

Een vrouw die in een cafe iemand oppikt / zich laat oppikken voor sex = slet.
Een vrouw die zich niet laat oppikken voor sex = frigide bitch.


Waar komt het idee vandaan dat je met jouw persoonlijke vooroordelen, op basis van één stukje informatie, direct het karakter van iemand kunt bepalen?

[ Bericht 1% gewijzigd door mgerben op 13-12-2005 15:36:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')