Hoe duur is de één, en d'ander?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[ http://xs71.xs.to/pics/06105/lacoste1.jpg ]
Wel nice, maar vind de mijne toch mooier:
[afbeelding]
Wie heeft het erover dat ik kakker ben.quote:
Deze wil ik nog graag in het beige hebben, ook volledig leer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die effen worden niet meer gemaakt, ze hebben nu wel andere maar die zijn meer van de 'tenniscollectie'. Van het najaar komen er weer nieuwe.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:07 schreef AFCA-ML het volgende:
Weet iemand of ze alweer petjes hebben in lacoste shop in amsterdam?
klopt een nette winkel laatst even binnen gewandeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef schatje het volgende:
Ik zag dat ze in Utrecht nu ook een Lacoste winkel hebben. In de voormalige Didl winkel aan de Lijnmarkt, op die hoek.
jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Waar in Amsterdam zit die Lacoste Shop? In de P.C. Hooftstraat?
Nog altijd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Waar in Amsterdam zit die Lacoste Shop? In de P.C. Hooftstraat?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha...dan mag ik voortaan wel even beter uit mijn doppen kijken, ben er dan al vaak langs gelopen, het zal wel komen doordat ik toen steeds meer gefixeerd was op andere winkels in die straat.quote:
Als je vanaf rijksmuseum/leidscheplein kant komt is het vrijwel direct aan je rechterhand.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Haha...dan mag ik voortaan wel even beter uit mijn doppen kijken, ben er dan al vaak langs gelopen, het zal wel komen doordat ik toen steeds meer gefixeerd was op andere winkels in die straat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |