egwelquote:
hahahahhahaquote:Op donderdag 24 november 2005 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
haal die klomp uit je bek ik versta er niks van domme tukker![]()
dat je hier nog niet op gereageerd hebt, Boquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef M5 het volgende:
[..]
dacht ff dat je de 6 in lijn van Tjabbo bedoelde.. wie heeft hier nog meer een 6 cylinder dan?
Beter lezen Basquote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hahahahhaha![]()
![]()
[..]
dat je hier nog niet op gereageerd hebt, Bo
JA noem het op en ze waren er. Ik zat naast dat wijf uit GTST die in de play boy gestaan heeft, dat jonge grietje. Voor ons zat dat mokkel van kids planet of zo. En wie er achter ons zat weet ik niet eens meerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wlke BB-Bekende Nederlanders dan?Jody Bernal of zo?
@ foto:![]()
![]()
Uit De Gouden Korenaren, Schiep God De Twentenaren, Uit De Drek En De Resten, Alle Mensen Uit Het Westenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
haal die klomp uit je bek ik versta er niks van domme tukker![]()
Dat ben ik nietquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
egwel
je gaat mij niet wijs maken dat er meer mensen zijn met zo'n meubelsmaak in combo met dat behang
wel wel wel wel ben je wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ben ik niet
[..]
nou ten eerste ik ben dat niet. En ten 2de herken ik hier oostenrijk in. Dat behangen en die meubels hebben ze altijd in oostenrijk.
Ik heb stippeltjes behang in mijn kamer. Allemaal verschillende kleuren![]()
Zal ik daarom zo druk zijn?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Uit De Gouden Korenaren, Schiep God De Twentenaren, Uit De Drek En De Resten, Alle Mensen Uit Het Westen
![]()
![]()
niet online volgens mij, wellicht ergens. Hoezo? tis een lelijk kut gebouw en binnen valt er al helemaal geen moer te belevenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef BazzoS het volgende:
BO, heb je ook een foto van "NEMO" ?
Als je 12 bent is het best leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet online volgens mij, wellicht ergens. Hoezo? tis een lelijk kut gebouw en binnen valt er al helemaal geen moer te beleven![]()
ben er met m'n neefje geweest toen hij 12 was, die vond er ook geen flikker aanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Als je 12 bent is het best leuk.
Nee dat is Den Haagquote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
amsterdam IS kut!!!!!!
tis gewoon een grote criminele kutbende daar![]()
Wel neequote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef lipje het volgende:
Alleen als je andere mensen kan pesten/foppen/ ofwatdanook dan doe je dat
en sindsdien kan je niet meer goed slapenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]jullie denken echt dat ik zwaar aan de drank zit he
![]()
moet zeggen dat ik die tijd wel gehad heb ja. Gewoon elke dag aardig aan de drank zitten ja. Maar daar ben ik sinds juli mee gestopt![]()
nee hoor zo erg is het niet gelukkigquote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
en sindsdien kan je niet meer goed slapen
verslaafd![]()
Ik ben weer slaapontwijkend gedrag aan het vertonen jaquote:
Een jaar of 60 geleden zijn er een paar van deze dingen overgevlogen die er idd niet veel van hebben laten staan neequote:
Geweldig ehquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
ik zit nu te kijken naar dat gabber feest hermandeperman. Ik ga kapot man
Mooie vrouwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
met dat gabber man man man ik ga kapot
En er lopen best nog mooie vrouwen rond. Jammer alleen van dat haar
ik moet wel toe geven dat ik toch wel mee zat te bewegen op de muziek
Het blijft toch in je zitten
Je ligt straks op de grond van het lachen als je "Miss LanParty 2005"quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
met die lan party. Is dat al het bier voor die dagen? Uhm ja maar is denk ik net niet genoeg. Oh ga je dan bij halen? Ja dat denk ik wel. Nou dat word bij halen want ik ga mee
Ik zei toch al dat het mijn held isquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
dat wijf. Jij bent uitgeroepen voor miss lan 2005 oh mij god ik ga werkelijk kapot
Die kop man
Oh god man hij is debiel![]()
Bij die buren. Ja kan dat effe stiller sta ik effe te praten
Oh u heeft last? Zeg eens eerlijk bent u niet een ouwe zeikert hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |