abonnement Unibet Coolblue
pi_33799345
Pff.. koop nooit de staalkabels met knijpertjes van IKEA, wat een rotklus om dat ding op te hangen.
pi_33799824
ik heb niet echt een ikea in de buurt, vandaar een wat lastige vraag hier:

ik wil graag de galant bureau's kopen. Zijn die er uberhaupt in de maat 140 cm breed?

Zo niet, dan wil ik er 1 van 120cm breed kopen en 1 van 160cm breed, die zie ik wel op de site staan. Maar nu het probleem. Ik wil ze in een ruimte van 180 cm breed naast elkaar zetten, alleen is er maar 178 cm op de grond beschikbaar (ivm kabelgoten). Zitten de poten gelijk op de rand of zitten ze 1 cm van het blad af naar binnen toe zodat ik op de grond 178 cm breed of minder nodig heb?

Ik moet helaas 150 km of meer rijden naar een ikea om het zelf te zien, dat is niet echt een idee omdat ik ook nog voor die dingen moet sparen. Misschien iemand die hier bij ikea werkt en het antwoord weet?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:45:40 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_33804584
eentje van 120 en eentje van 160 naast elkaar in een ruimte van 180?

volgens mij zitten die poten wel iets van de rand van het blad af, maar hoe ver dat precies is moet ik voor je nakijken
woon je trouwens in Nederland, want 150 km rijden tot de eerste IKEA vestiging is nogal een eindje. als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_33807503
Ikea
pi_33832179
Heeft iemand ervaringen met de Mysinge-bank? Is het wat?



-Edit- Ik zie nu dat er in dit topic al wat ervaringen staan. Heel fijn! Ik heb de bank zelf nog niet uitgeprobeerd, maar alleen op de site zien staan. Zijn bv. kattenharen er makkelijk van te verwijderen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_33852032
Geen antwoord op je vragen, maar ik ben van plan die over een half jaar te kopen
pi_33860028
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Adelante het volgende:

als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
Meen je dat serieus Dat zou wel een hele verbetering zijn, Al is het natuurlijk veel leuker om naar de winkels zelf te gaan. Maar dan ga je gewoon eerst kijken in de winkel en daarna bestellen via internet natuurlijk
da`s toch voor niemand leuk!?
http://awoltering.blogspot.com
pi_33863317
Plundra is weer terug!!!

En een vraagje:



Die wil ik aanschaffen, maar op de website staat naast de afmetingen ook de maximale belasting: 3 kg. Wil dat zeggen dat ik alleen maar tot 3 kg aan spulletjes mag inleggen of die kast weegt maar 3 kg?

[ Bericht 87% gewijzigd door Stratus op 09-01-2006 13:21:32 ]
5 jaar FOK! Weblog
pi_33863345
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Syytön het volgende:
Geen antwoord op je vragen, maar ik ben van plan die over een half jaar te kopen
Heb je hem al getest in de winkel? Wat voor kleur ga je nemen? En ook dezelfde combinatie?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_33863434
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef WebForce het volgende:

[..]

Is opgenomen in Hengelo, daar hebben ze niets anders te doen...
Tis altijd wel druk in Hengelo, veel Duitsers
Hebt u een oorlog in Irak besteld?
Onie da?!
pi_33867929
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:16 schreef Stratus het volgende:
Plundra is weer terug!!!

En een vraagje:

[afbeelding]

Die wil ik aanschaffen, maar op de website staat naast de afmetingen ook de maximale belasting: 3 kg. Wil dat zeggen dat ik alleen maar tot 3 kg aan spulletjes mag inleggen of die kast weegt maar 3 kg?
Die kast weegt echt wel meer dan 3kg.
Wat het betekend, is dat de kast maximaal 3kg kan verdragen naast zijn huidige gewicht.
  maandag 9 januari 2006 @ 15:45:38 #212
62913 Blik
The one and Only!
pi_33868070
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:41 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Die kast weegt echt wel meer dan 3kg.
Wat het betekend, is dat de kast maximaal 3kg kan verdragen naast zijn huidige gewicht.
lijkt mij dat de maximale belasting per plankje ongeveer 3 kilo is, anders kun je er nog niet eens een paar boeken inzetten ofzo
pi_33868241
En als de schroeven die er bij geleverd worden niet meer dan 20kg aankunnen?
Een vitrine is nou ook niet echt iets waar je boeken in zet.
pi_33869064
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je hem al getest in de winkel? Wat voor kleur ga je nemen? En ook dezelfde combinatie?
Ik wil 'm in die combinatie, zoals 'ie in de Ikea catalogus staat, pag. 69.
MYSINGE 2-zitbank met zitelement, 609,- Wasbare bekleding Ingebo donkerbruin en lichtbeige
(zitbank met één armleuding (waarom o waarom mag die duurder zijn dan de versie met twee armleuningen??) & zitelement).



Ik heb er in de winkel op gezeten, ik vind 'm wel goed zitten - het zitelement heb ik overigens niet 'getest'. Ik moet er wel bij zeggen dat een bank met een hogere rugleuning wel veel comfortabeler is. Maar zo is het ook wel te doen, hoop kussentjes


Waar kan je trouwens de Plundra aanbiedingen per vestiging op de site bekijken?

[ Bericht 3% gewijzigd door Syytön op 09-01-2006 16:23:27 ]
pi_33873088
quote:
Waar kan je trouwens de Plundra aanbiedingen per vestiging op de site bekijken?
Ik weet het niet zeker, maar dacht vanaf 11 of 12 januari
5 jaar FOK! Weblog
  maandag 9 januari 2006 @ 18:49:30 #216
38039 Katana
Snoekduiker
pi_33874286
Iemand ervaring met de volgende slaapbank -->

[img] [url=http://www.ikea.com/PIAimages/54319_PE155537_S3.jpg[/img]]http://www.ikea.com/PIAimages/54319_PE155537_S3.jpg[/img][/url]


Slaapbank 2-zits
SOLSTA
¤ 99.00 / stuk


Breedte: 137 cm
Diepte: 78 cm
Hoogte: 72 cm
Zitdiepte: 55 cm
Zithoogte: 39 cm
Bedbreedte: 118 cm
Bedlengte: 205 cm


Ik zie dat de bedbreedte 118 cm is, is dit te doen om met zn 2en in te slapen?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_33874827
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Katana het volgende:

Ik zie dat de bedbreedte 118 cm is, is dit te doen om met zn 2en in te slapen?
118 cm bedbreedte om met z'n tweeën in te slapen, dan moet je die andere persoon wel héél lief vinden 59 cm per persoon is écht niet veel
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33875953
Plus dat het echt een niet-zo-heel-erg comfortabel ding is, niet om te zitten en al helemaal niet om (regelmatig) op te slapen.
pi_33877005
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef Syytön het volgende:

Ik wil 'm in die combinatie, zoals 'ie in de Ikea catalogus staat, pag. 69.
Als ik hem zo zie, dan smelt ik weer. Ik twijfel nog, vooral ook om wat je zegt over de niet zo comfortabele rugleuning. Ik wil (nog) niet een te dure bank, maar ik wil wél lekker kunnen hangen, lezen, slapen. De Ruijtermeubel heeft nu een opruiming waarin een bank die ik ook heel mooi vind (maar zonder chaise longue) afgeprijsd is voor 549 euro. Die lijkt me comfortabeler. Zie http://www.de-ruijtermeubel.nl/media/dRm_01-06_totaal.pdf.
quote:
Waar kan je trouwens de Plundra aanbiedingen per vestiging op de site bekijken?
Dat vroeg ik me ook af. Bij het filiaal in Haarlem stond gister wel een link, maar die deed het niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_33878859
Ik kan je zo wel vertellen dat die bank van Ruijtermeubel comfortabeler zit. Mijn ouders hebben precies zo'n soort bank, zelfde soort bekleding, alleen dan donkerrood. Hele sfeervolle bank en zit heerlijk! Hou er wel rekening mee dat dit wel zo'n 'uitzakbank' zou kunnen zijn > de zitkussens gaan bij intensief hanggebruik naar voren schuiven.
Maarja die Mysingen combinatie, daar ben ik gewoon weg van.
- Bekleding (kleur, wasbare bekleding (vervangbaar?) (handig met mijn kat)
- Sfeervol, heeft meer dan 1 losse tweezitsbank. Sowieso vind ik het model leuker dan 2 losse banken
- Als logeerbed te gebruiken (naar het schijnt dan....)
- Leuk tafeltje eraan

De bank zit op zich prima, vooral met wat kussens erop is het goed te doen. Een hogere bank zoals die van Ruijtermeubel heeft wel meer steun voor je bovenrug (schouderbladen) en heeft een natuurlijker model naar je rug. Het is ook niet echt een onderuitzakbank...Het zitgedeelte is tamelijk hard.
Wat ik verder een nadeel vind, zijn de zijleuningen. Ik vond ze een beetje gammel in de winkel. Ik weet niet of dit voor eigen gebruik minder is, maarik had wel zoiets van "jeetje, een keer je uitrekken terwijl je tegen de zijleunig ligt/zit, en je krakt zo naar achter! ".
Op Marktplaats zag ik trouwens ook een blauwe Mysinge met een beetje lubberige en kreukelige hoes, ik zie dit wel vaker bij de Ikea banken met vervangbare hoes, als dat bij mijn bank gebeurtm breekt de hel los
Wellicht kunnen mensen die de bank in gebruik hebben daar meer over vertellen

Over een half jaar kan ik je er in ieder geval alles over vertellen (eerst sparen (ahum, IB lening opzij zetten) en verhuizen - damnit, ik wil NU!)

Ik zou als ik jou was naar een Ikea filiaal gaan en de Mysinge uittesten, misschien vind je 'm prima zitten!
pi_33884184
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Adelante het volgende:
eentje van 120 en eentje van 160 naast elkaar in een ruimte van 180?

volgens mij zitten die poten wel iets van de rand van het blad af, maar hoe ver dat precies is moet ik voor je nakijken
woon je trouwens in Nederland, want 150 km rijden tot de eerste IKEA vestiging is nogal een eindje. als je trouwens nog even doorspaart, kun je straks ook via internet bestellen en laten bezorgen (homeshopping wordt binnenkort gelanceerd!)....
280 cm bedoel ik
Wanneer komt homeshopping? Ik woon zelf in Harlingen, dus kan naar Amsterdam of Groningen, die 150 km was heen en terug

Zat een beetje te slapen kennelijk. Maar als je meer info over home shopping hebt? Dat is echt precies wat ik nodig heb. En als je er werkt en even wilt kijken, dat zou super zijn!
  maandag 9 januari 2006 @ 23:40:05 #222
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_33888095
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

280 cm bedoel ik
Wanneer komt homeshopping? Ik woon zelf in Harlingen, dus kan naar Amsterdam of Groningen, die 150 km was heen en terug

Zat een beetje te slapen kennelijk. Maar als je meer info over home shopping hebt? Dat is echt precies wat ik nodig heb. En als je er werkt en even wilt kijken, dat zou super zijn!
Binnenkort duurt nog wel een aantal maanden lijkt mij??
  maandag 9 januari 2006 @ 23:41:30 #223
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_33888145
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:20 schreef mindflick het volgende:

[..]

Tis altijd wel druk in Hengelo, veel Duitsers
In week 52 en 1 wel misschien, maar dat zijn de drukste dagen van het jaar, voor de rest van het jaar is er echt, in verelijking met andere stores, niets te doen
  maandag 9 januari 2006 @ 23:42:41 #224
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_33888181
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik hem zo zie, dan smelt ik weer. Ik twijfel nog, vooral ook om wat je zegt over de niet zo comfortabele rugleuning. Ik wil (nog) niet een te dure bank, maar ik wil wél lekker kunnen hangen, lezen, slapen. De Ruijtermeubel heeft nu een opruiming waarin een bank die ik ook heel mooi vind (maar zonder chaise longue) afgeprijsd is voor 549 euro. Die lijkt me comfortabeler. Zie http://www.de-ruijtermeubel.nl/media/dRm_01-06_totaal.pdf.
[..]

Dat vroeg ik me ook af. Bij het filiaal in Haarlem stond gister wel een link, maar die deed het niet.
Nooit alle aanbiedingen staan op de site of in een folder, je zou dus echt langs een winkel moeten, is toch geen ramp?
pi_33888610
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Syytön het volgende:
Ik zou als ik jou was naar een Ikea filiaal gaan en de Mysinge uittesten, misschien vind je 'm prima zitten!
Fijn dat je zoveel moeite neemt om me te informeren. Het wordt gewaardeerd! Ik vind een bank het belangrijkste stuk meubilair in een huis, maar ik ben er niet aan toe een heel dure bank te kopen. Ik heb het nog niet zo breed (eveneens student, zij het niet lang meer) en ik ben bang voor de gedragingen van mijn kat. Ze is niet zo voorspelbaar wat het bijwerken van haar nagels betreft. Ik zal de Mysinge zeker in de winkel uitproberen, en ik zal ook bij De Ruijtermeubel langsgaan. Binnen een paar maanden komt er hoe dan ook een nieuwe bank in huis, dus ik laat je mijn ervaringen nog weten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')