abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 november 2005 @ 09:28:59 #101
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_32445859
waar had waterman last van en hoelang istie der nou uit?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_32445899
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:28 schreef MaxPower het volgende:
Beide. Het zegt dat er diverse clubs zijn met keepers in het doel die slechter zijn dan Brian, en het zegt dat Brian een goede eredivisiekeeper is.
Vooralsnog moet hij dat toch nog wel even bewijzen. Ik hoop dat Boy snel weer is hersteld en dat Brian ons geen punten gaat kosten, zeker niet in Europa. Jammer dat het net nu moet gebeuren met Marseille voor de deur.
pi_32445969
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef SCH het volgende:

Vooralsnog moet hij dat toch nog wel even bewijzen.
Vorig seizoen bijna een heel seizoen...?
quote:
Ik hoop dat Boy snel weer is hersteld en dat Brian ons geen punten gaat kosten, zeker niet in Europa. Jammer dat het net nu moet gebeuren met Marseille voor de deur.
De timing is slecht inderdaad. Het is wat met die (ex)Ajaxkeepers, beetje blessuregevoelig lijkt het.
pi_32445986
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:36 schreef MaxPower het volgende:
Vorig seizoen bijna een heel seizoen...?
Ik vond hem niet het hele seizoen zo heel sterk keepen hoor.

Maar ik hoop dat hij blijft, hij is een prima tweede keeper

Is Kissi ook erg gewond?
pi_32638298
En we staan weer gewoon 5e
pi_32638553
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond hem niet het hele seizoen zo heel sterk keepen hoor.

Maar ik hoop dat hij blijft, hij is een prima tweede keeper
pi_32638738
De blessure van Waterman lijkt ernstiger dan verwacht, Boy vreest zijn kniebanden te hebben gescheurd. Als dat zo is dan is hij een half jaar out.
That's all folks!
pi_32638917
Dat liet Verbeek gisteren doorschemeren, wel erg sneu en jammer voor het team.

Vandenbussches enorme blunder van donderdag toont wel aan dat hij er niet klaar voor is.
pi_32639115
Boy was net lekker onderweg vond ik..


[offtopic]
Verdomde koud gister op de tribune trouwens
[/offtopic]
Trots van het Noorden!
pi_32640047
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Vandenbussches enorme blunder van donderdag toont wel aan dat hij er niet klaar voor is.
Excusez-moi? Blunder? Ten eerste was het geen penalty en ten tweede stond VDB een goede partij te keepen! Die van richting veranderde vrije trap was bijvoorbeeld een wereldredding.

In L'Equipe van vrijdag kreeg hij als enige speler van de 22 een ruime voldoende, een 7. De rest kreeg een 6 of minder, met vele onvoldoendes. Tevens werd hij als excellente gardien omschreven.
pi_32641148
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:59 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Excusez-moi? Blunder? Ten eerste was het geen penalty en ten tweede stond VDB een goede partij te keepen! Die van richting veranderde vrije trap was bijvoorbeeld een wereldredding.

In L'Equipe van vrijdag kreeg hij als enige speler van de 22 een ruime voldoende, een 7. De rest kreeg een 6 of minder, met vele onvoldoendes. Tevens werd hij als excellente gardien omschreven.
Kom op man, Vandenbussche heeft ons drie punten gekost. Ik had je wel eens willen horen als Waterman dit had gedaan.

Het was een blunder van jewelste - hij had daar niks te zoeken, er stond een speler en als dat geen penalty was dan weet ik het niet meer. Het was niet fijn maar het was een glaszuivere pingel Max, echt 100 procent. De bal was weg en hij trok de benen onder die man vandaan. Volstrekt onnodig en het maakte dat de rest van zijn optreden in het niet vel. Zo'n blunder in de 88e minuut waarmee je waarschijnlijk het Europese vervolg vernaggelt, is volstrekt niet goed te praten.

Als Franse krant zou ik hem ook een voldoende geven ja
pi_32641419
Als de penalty bij de actie van Hansson was gegeven, had Hansson ons dan drie punten gekost? Ik weiger zo te denken.
pi_32641464
Overigens had ik exact hetzelfde gezegd als Waterman in de goal had gestaan, want ik ben inmiddels om wat betreft de kwaliteiten van Boy... wordt een hele grote (als hij fit blijft).
pi_32641568
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:01 schreef MaxPower het volgende:
Als de penalty bij de actie van Hansson was gegeven, had Hansson ons dan drie punten gekost? Ik weiger zo te denken.
Over het algemeen ben ik het met je eens maar In dit geval valt er toch wel wat voor te zeggen omdat het in de 88e minuut was en er een bevochten en verrassend gelijkspel mogelijk was en dan is het nemen van zoveel risico toch wel raar - het was echt volstrekt onnodig wat Brian deed.
pi_32641574
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef MaxPower het volgende:
Overigens had ik exact hetzelfde gezegd als Waterman in de goal had gestaan, want ik ben inmiddels om wat betreft de kwaliteiten van Boy... wordt een hele grote (als hij fit blijft).
pi_32641698
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Over het algemeen ben ik het met je eens maar In dit geval valt er toch wel wat voor te zeggen omdat het in de 88e minuut was en er een bevochten en verrassend gelijkspel mogelijk was en dan is het nemen van zoveel risico toch wel raar - het was echt volstrekt onnodig wat Brian deed.
Op tv was het idd misschien niet nodig. Maar in het stadion leek het alsof Niang zo door kon lopen, als hij dan was blijven staan had ie de hoek voor het uitkiezen. Maar idd het was een inschattingsfoutje.

Ik blijf overigens van mening dat Niang zich liet vallen. De arm van VDB lag plat op de grond, Niang liet gewoon zijn benen staan en ik betwijfel of VDB hem uberhaupt wel geraakt heeft.
pi_32641752
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:15 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Op tv was het idd misschien niet nodig. Maar in het stadion leek het alsof Niang zo door kon lopen, als hij dan was blijven staan had ie de hoek voor het uitkiezen. Maar idd het was een inschattingsfoutje.

Ik blijf overigens van mening dat Niang zich liet vallen. De arm van VDB lag plat op de grond, Niang liet gewoon zijn benen staan en ik betwijfel of VDB hem uberhaupt wel geraakt heeft.
Op tv leek het echt een 110 procent penalty, hoe hard ik ook geroepen heb dat hij onterecht was
pi_32641800
Was dat de algemene opinie of een gevolg van jouw bijziendheid?
pi_32641815
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Was dat de algemene opinie of een gevolg van jouw bijziendheid?
Ik heb niemand gehoord die vond dat de penalty onterecht was, iedereen vond het wel zielig voor me.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:18:58 #120
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32971668
quote:
Conflict tussen Seip en Verbeek
10 december 2005, 12:00
Door: Jelmer Geerds
Heerenveen-verdediger Marcel Seip maakt geen deel uit van de selectie voor het duel met Willem II. De 23-jarige mandekker is niet geblesseerd of geschorst, maar kreeg een conflict met trainer Gertjan Verbeek.
De verdediger ontbrak vrijdag op de training. Zijn plaats als rechtsback zal tegen Willem II worden ingevuld door Henrico Drost. De Leeuwarder Courant hoorde het verhaal aan van zowel Verbeek als Seip.

Seip werd voor de vrijdagtraining verteld dat hij tegen Willem II niet zou starten: "Natuurlijk vond ik het verrassend, omdat ik de laatste tijd goed heb gespeeld. Kijk naar de resultaten: we hebben weinig goals tegen gekregen en alleen van AZ en Marseille verloren. Het stond als een huis." Verbeek deelde die lezing niet: "Ik ben niet zo tevreden over Marcel en vond hem ook tegen AZ niet sterk. Ik heb hem gezegd dat hij genoeg kansen heeft gekregen en dat ik het nu tijd vind om wat anders te proberen."

"We kregen woorden en ik werd kwaad, want ik blijf erbij dat ik gelijk heb. Dan kan de trainer een leuk verhaaltje ophangen, maar dat is me te makkelijk. Dat verhaal over dat ik niet goed ben in de opbouw en problemen heb met een snelle buitenspeler ken ik onderhand al honderd jaar. Na dit seizoen loopt mijn contract af, dat kan een rol spelen. De trainer zegt van niet, maar zo kan het in de voetballerij wel werken", gaat de Winschoter verder.
Seip Verbeek

Seip zou op zich beter moeten weten dan in de pers te praten over ongenoegens die hij heeft over de beslissingen van Verbeek. Dat heeft het bij Heerenveen nog nooit goed gedaan. Heb zelf te weinig van de afgelopen wedstrijden gezien om er echt een eigen mening over te vormen. Alhoewel ik wel denk dat Verbeek het tot nu toe prima doet.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32973875
Seip moet toch eigenlijk blij zijn dat ie mee mag doen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32973916
Einde seizoen van Seip denk ik.

Niet al te slimme uitspraken. Als je iets voor de honderdste keer hoort, zou het dan niet een heel klein beetje waar kunnen zijn, Marcel?
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:58:10 #123
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32975456
Ik vraag me af of Seip nog gaat zeiken op Der Marco. Seip hoort op het WK thuis natuurlijk.
Hup, aan het werk!
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:04:15 #124
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32975579
Snap sowieso niet dat ie ermee naar de pers gaat. Als er één club is waar dat niet bevorderlijk voor je carriere is dan is het Heerenveen wel...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32975724
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Seip moet toch eigenlijk blij zijn dat ie mee mag doen?
Lijkt me wel, als er wel iemand erg vervangbaar is dan is hij het wel. Overigens denk ik dat hoewel GJ erg rechtlijnig is dat het nog wel goed komt. Zo niet, dan gaat Marcel het in het Championship proberen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')