In het begin ging het bij mij ook moeizaam. Het gaat nu wel steeds beter maar die ambassade wordt zo gigantisch duur. Voor iemand als Jorryt is het nog wel te betalen, maar met mijn inkomsten is er voorlopig nog geen beginnen aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef ZigoSOS het volgende:
Wil niet echt lukken
Met resources beetje mislukt, waardoor ik nu nogal wat klei te kort kom...
Weet niet of bij jullie het begin ook wat moeilijker ging?
Balance is het woord... Verhoog je graan 1 of 2 keer. Dan sparen, 1 keer hout, klei en ijzer... Zoals je ziet kost hout upgraden weinig hout, enz... Zo doe ik het iig, en dat gaat wel aardig. Al heb ik er wel een beetje hulp bij gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef ZigoSOS het volgende:
Wil niet echt lukken
Met resources beetje mislukt, waardoor ik nu nogal wat klei te kort kom...
Weet niet of bij jullie het begin ook wat moeilijker ging?
Toch niet verkeerd voor met 5 manquote:Opbrengst 32 32 32 36
Lijkt mij dat daar gewoon het graanverbruik staat...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Zebbie het volgende:
Dat staat altijd achter dit [afbeelding] tekentje
quote:hangt van het gebouw af denk ik. Ik weet niet hoeveel mensen je krijgt bij een bepaald gebouw, mss staat dat ergens op dat forum van hun.
Het was niet op je vraag bedoeldquote:Op donderdag 10 november 2005 21:35 schreef LostFormat het volgende:
Wat dus allemaal geen hol met m'n vraag te maken heeft.
Die leveren pas van level 6 naar 7 een paar mensen op als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef LostFormat het volgende:
Maar dus niet met het upgraden van resourcefields?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |