abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 november 2005 @ 09:19:11 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32251581
quote:
op maandag 14 november 2005 09:15 schreef alicey het volgende:

[..]

dat zal niet altijd te doen zijn. ik heb tot nu toe echter nog niet gezien dat een sterfgeval "een grapje" is.
gezien de ontwikkeling zegt dat niets.
quote:
ik denk ook wel dat er in dat geval een grens wordt overschreden
en bij andere 'grapjes' dus niet. hetgeen zeer verwarrend werkt. je kan dus nooit zeker zijn of iets een 'grapje' is of niet.
quote:
en hoewel niet iedereen de grens op hetzelfde punt legt, denk ik wel dat er een 'harde grens' is die iedereen respecteert.
veronderstellingen en aannames. ik neem maar geen risico. kortom, ik vraag het de ts wel of z'n kat wel echt leukamie heeft .
  maandag 14 november 2005 @ 09:22:55 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32251614
quote:
op maandag 14 november 2005 09:19 schreef swetsenegger het volgende:

[..]

gezien de ontwikkeling zegt dat niets.
waarmee je bedoelt?
quote:
en bij andere 'grapjes' dus niet. hetgeen zeer verwarrend werkt. je kan dus nooit zeker zijn of iets een 'grapje' is of niet.
je kunt dat nooit 100% zeker weten. er lopen meerdere topics die ik zelf twijfelachtig vind.
quote:
veronderstellingen en aannames. ik neem maar geen risico. kortom, ik vraag het de ts wel of z'n kat wel echt leukamie heeft .
wat reageer je gevat, swets.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 november 2005 @ 09:24:58 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32251639
quote:
op maandag 14 november 2005 09:22 schreef alicey het volgende:

[..]

waarmee je bedoelt?
dat een topic over een sterfgeval ook een ziek grapje kan zijn.
quote:
je kunt dat nooit 100% zeker weten. er lopen meerdere topics die ik zelf twijfelachtig vind.
nog meer handvaten dat ik vooral moet vragen of ts wel serieus is [14.gif]
quote:
wat reageer je gevat, swets.
wat reageer je niet ter zake doend alicey.
  maandag 14 november 2005 @ 09:26:03 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32251653
quote:
op maandag 14 november 2005 09:24 schreef swetsenegger het volgende:

dat een topic over een sterfgeval ook een ziek grapje kan zijn.
dat kan altijd. hoe wilde je garanderen dat dat niet het geval is?
quote:
nog meer handvaten dat ik vooral moet vragen of ts wel serieus is [14.gif]
wat is precies de relevantie van de vraag of ts serieus is of niet?
quote:
wat reageer je niet ter zake doend alicey.
en jij overdrijft.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 november 2005 @ 09:29:27 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32251691
quote:
op maandag 14 november 2005 09:26 schreef alicey het volgende:

[..]

dat kan altijd. hoe wilde je garanderen dat dat niet het geval is?
dat is niet te granaderen, maar wanneer je als user het gevoel hebt dat er adequaat opgetreden wordt tegen misplaatste 'grapjes' is het risico dat je je voor lul zet door meelevend te reageren op een cry for help in ieder geval minder aanwezig, niet waar?
quote:
wat is precies de relevantie van de vraag of ts serieus is of niet?
dat ik niet van plan ben een serieuze reply te tikken op een stompzinnig geintje.
quote:
en jij overdrijft.
kwestie van interpretatie. ik ben van mening dat een zeer serieus onderdeel naar de klote gaat wanneer dit soort 'grapjes' getolereerd worden en langzaam zal verzanden in een tweede bagger forum.
  maandag 14 november 2005 @ 09:35:42 #131
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32251756
quote:
op maandag 14 november 2005 09:29 schreef swetsenegger het volgende:

dat is niet te granaderen, maar wanneer je als user het gevoel hebt dat er adequaat opgetreden wordt tegen misplaatste 'grapjes' is het risico dat je je voor lul zet door meelevend te reageren op een cry for help in ieder geval minder aanwezig, niet waar?

[..]
dat ik niet van plan ben een serieuze reply te tikken op een stompzinnig geintje.
ik zie niet in hoe je jezelf voor lul kan zetten met een serieuze reactie. ik ben met je eens dat er ergens een grens getrokken moet worden. ik ben echter niet met je eens dat er een eenvoudige tweedeling serieus en bagger is. er komen ook wel eens topics voor waar het er dik bovenop ligt dat het fake is, maar die door de reacties alsnog constructief zijn. de topic waar het hier over gaat geldt dat laatste overigens imo niet voor.
quote:
kwestie van interpretatie. ik ben van mening dat een zeer serieus onderdeel naar de klote gaat wanneer dit soort 'grapjes' getolereerd worden en langzaam zal verzanden in een tweede bagger forum.
ik denk zelf dat het niet zo'n vaart zal lopen. het gebeurt trouwens wel vaker dat er grappige topics worden geopend. met name 's nachts gebeurt dit veelvuldig. is het verschil misschien dat het er in die gevallen dik bovenop ligt, en dat het in dit geval niet zo was?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 november 2005 @ 09:40:24 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32251815
quote:
op maandag 14 november 2005 09:35 schreef alicey het volgende:

[..]

ik zie niet in hoe je jezelf voor lul kan zetten met een serieuze reactie. ik ben met je eens dat er ergens een grens getrokken moet worden. ik ben echter niet met je eens dat er een eenvoudige tweedeling serieus en bagger is. er komen ook wel eens topics voor waar het er dik bovenop ligt dat het fake is, maar die door de reacties alsnog constructief zijn. de topic waar het hier over gaat geldt dat laatste overigens imo niet voor.
[..]

ik denk zelf dat het niet zo'n vaart zal lopen. het gebeurt trouwens wel vaker dat er grappige topics worden geopend. met name 's nachts gebeurt dit veelvuldig. is het verschil misschien dat het er in die gevallen dik bovenop ligt, en dat het in dit geval niet zo was?
het gaat erom dat je er gewoon op voorhand zeer serieus rekening mee moet houden dat een topic niet serieus is. immers wordt er niet echt opgetreden tegen dat soort geintjes, dus is de verleiding voor sommige mensen groot omdat soort onzin hier neer te pleuren.

dat jij het constructief vind om met z'n allen te bomen over een op welke niet waar is, moet jij weten ik vind dat niet prettig, en er zullen er meer zijn welke daar niet van gediend zijn. ergo, er zullen minder serieuse reacties verschijnen en meer onzin.

maar goed, het is duidelijk dat er vanuit de crew niet de intentie bestaat om daar wat aan te doen. dus ik blijf hier niet uitleggen waarom het funest is
  maandag 14 november 2005 @ 09:47:56 #133
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32251913
quote:
op maandag 14 november 2005 09:40 schreef swetsenegger het volgende:

[..]

het gaat erom dat je er gewoon op voorhand zeer serieus rekening mee moet houden dat een topic niet serieus is. immers wordt er niet echt opgetreden tegen dat soort geintjes, dus is de verleiding voor sommige mensen groot omdat soort onzin hier neer te pleuren.
m.i. moet je dat hoe dan ook als dat je heilig is. wat ik hier een interessante vraag vind : waar ligt voor jou de grens tussen serieus en grap? mag er helemaal geen humor meer voorkomen? mag het wel zolang het niet in de op is? mag het zolang het duidelijk is dat het een grap is? mag het zolang er niemand mee beschadigd wordt?
quote:
dat jij het constructief vind om met z'n allen te bomen over een op welke niet waar is
het 'geboom' kan soms interessante inzichten geven.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 november 2005 @ 09:58:57 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32252062
quote:
op maandag 14 november 2005 09:47 schreef alicey het volgende:

[..]

m.i. moet je dat hoe dan ook als dat je heilig is. wat ik hier een interessante vraag vind : waar ligt voor jou de grens tussen serieus en grap? mag er helemaal geen humor meer voorkomen? mag het wel zolang het niet in de op is? mag het zolang het duidelijk is dat het een grap is? mag het zolang er niemand mee beschadigd wordt?
het topic moet serieus zijn. het probleem aangekaart in de op moet waar zijn.

dat is het hele fundament onder r&p. ik blijf het niet uitleggen.
dat er in dat topic hier en daar een geintje gemaakt wordt, prima. maar een basis voorwaarde van een gevoelig forum als r&p is dat je er vanuit mag gaan dat een topic serieus is. en niet dat het gehele topic een 'grap' is om reacties uit te lokken.

laatse post hierover. de crew denkt er anders over, prima. ik geef aan dus voortaan als ik al de neiging heb om te reageren ik eerst check of het uberhaupt wel waar is. overigens is die neiging nav eerdere 'grapjes' al niet zo groot
  maandag 14 november 2005 @ 10:01:00 #135
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32252088
quote:
op maandag 14 november 2005 09:58 schreef swetsenegger het volgende:

[..]

het topic moet serieus zijn. het probleem aangekaart in de op moet waar zijn.

dat is het hele fundament onder r&p. ik blijf het niet uitleggen.
dat er in dat topic hier en daar een geintje gemaakt wordt, prima. maar een basis voorwaarde van een gevoelig forum als r&p is dat je er vanuit mag gaan dat een topic serieus is. en niet dat het gehele topic een 'grap' is om reacties uit te lokken.
bedankt voor je toelichting.
pi_32253915
waarschijnlijk vind je het niet leuk om dit te lezen alicey, maar voor het eerst in mijn leven ( denk ik) ben ik het wel eens met swets. r&p is een serieus topic, waar veel al serieuze topics worden geopend. een grapje tussendoor kan best, maar bij het gewraakte topic was het mij in eerste instantie ook niet duidelijk. omdat jij er wel in mee ging toen je wist dat het een fake topic was, geeft de nodige reacties inderdaad.

ik vind dat fake topics in r&p niet op zijn plaats zijn. juist omdat wanneer een andere ts een topic opent die ruikt naar een fake topic maar niet zo blijkt te zijn, tot aan zijn veters zal worden afgebrand en weg gehoond. dat zal andere fok!kers tegen houden om iets labiels te posten, waardoor r&p een tweede onz forum gaat worden. en dat lijkt me niet de bedoeling.

mee gaan in een grapje is prima, en gelukkig gebeurt het ook hier. maar op deze manier gaat je geloofwaardigheid er aan..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 14 november 2005 @ 11:35:20 #137
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32254008
quote:
op maandag 14 november 2005 11:31 schreef zwaaibaai het volgende:
waarschijnlijk vind je het niet leuk om dit te lezen alicey
met een eerlijke reactie zoals de jouwe heb ik geen problemen hoor.
quote:
, maar voor het eerst in mijn leven ( denk ik) ben ik het wel eens met swets. r&p is een serieus topic, waar veel al serieuze topics worden geopend. een grapje tussendoor kan best, maar bij het gewraakte topic was het mij in eerste instantie ook niet duidelijk. omdat jij er wel in mee ging toen je wist dat het een fake topic was, geeft de nodige reacties inderdaad.
mij is het ook pas naderhand volledig duidelijk geworden. al zou je dan natuurlijk alsnog kunnen zeggen dat ik op dat moment de topic had moeten sluiten.
quote:
ik vind dat fake topics in r&p niet op zijn plaats zijn. juist omdat wanneer een andere ts een topic opent die ruikt naar een fake topic maar niet zo blijkt te zijn
ik denk dat dit op zich een moeilijk punt is. van veel topics wordt niet duidelijk of ze fake zijn of echt. in veel gevallen maakt dat ook eigenlijk niet eens zo heel erg veel uit (naar mijn mening)..
quote:
, tot aan zijn veters zal worden afgebrand en weg gehoond. dat zal andere fok!kers tegen houden om iets labiels te posten, waardoor r&p een tweede onz forum gaat worden. en dat lijkt me niet de bedoeling.
die tendens heb je denk ik wel gelijk in. vooral omdat afbranden bij sommigen populair is, en er op die manier natuurlijk wel een legitimatie voor kan ontstaan..
quote:
mee gaan in een grapje is prima, en gelukkig gebeurt het ook hier. maar op deze manier gaat je geloofwaardigheid er aan..
je vind dus min of meer dat hiermee een grens is overtreden?
  maandag 14 november 2005 @ 11:38:38 #138
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32254087
mijn vriendin laat niks meer horen

ik snap niet waarom mijn post geedit is

vind jij maar eens 'de gezegende pet' !!!!!!!!!!!!!!!!

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 14 november 2005 @ 11:39:13 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32254098
onzin is een paar deuren verderop, joey!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 november 2005 @ 11:39:43 #140
91306 GF
Kingwood
pi_32254112
quote:
op maandag 14 november 2005 11:38 schreef joeyt het volgende:
mijn vriendin laat niks meer horen

ik snap niet waarom mijn post geedit is

vind jij maar eens 'de gezegende pet' !!!!!!!!!!!!!!!!

Unspoken words were understood
  maandag 14 november 2005 @ 11:41:26 #141
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32254140
quote:
op maandag 14 november 2005 11:39 schreef copycat het volgende:
onzin is een paar deuren verderop, joey!
grapje op zn tijd moet kunnen, en wie weet had gf wel deze zeer gewilde pet... dan was t leven voor mij iig een stuk prettiger geweest

maar ik hou op
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 14 november 2005 @ 11:45:02 #142
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32254230
quote:
op maandag 14 november 2005 11:41 schreef joeyt het volgende:

[..]

grapje op zn tijd moet kunnen, en wie weet had gf wel deze zeer gewilde pet... dan was t leven voor mij iig een stuk prettiger geweest

maar ik hou op
whehehehehehehe
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 14 november 2005 @ 11:48:27 #143
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32254318
quote:
op maandag 14 november 2005 11:45 schreef qu63 het volgende:

[..]

whehehehehehehe
zie je... zelfs zij vindt t leuk...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32254444
quote:
op maandag 14 november 2005 11:39 schreef copycat het volgende:
onzin is een paar deuren verderop, joey!
en slowchat ook
♥ K, N, R en F ♥
pi_32254465
quote:
op maandag 14 november 2005 11:35 schreef alicey het volgende:
mij is het ook pas naderhand volledig duidelijk geworden. al zou je dan natuurlijk alsnog kunnen zeggen dat ik op dat moment de topic had moeten sluiten.
ik las inderdaad in je antwoorden dat je twijfelde aan het fake gehalte. zolang je twijfelt houd je hem open, dat snap ik ook wel.
quote:
ik denk dat dit op zich een moeilijk punt is. van veel topics wordt niet duidelijk of ze fake zijn of echt. in veel gevallen maakt dat ook eigenlijk niet eens zo heel erg veel uit (naar mijn mening)..
klopt, het blijft moeilijk een beoordeling te geven.
quote:
die tendens heb je denk ik wel gelijk in. vooral omdat afbranden bij sommigen populair is, en er op die manier natuurlijk wel een legitimatie voor kan ontstaan..
juist daarom. en vooral in r&p lijkt me dat alles behalve handig. hier kan je gewoon labiel zijn zonder dat je adviezen krijgt over hoe laat de trein vertrekt zodat je al vast op de rails kan gaan liggen.
quote:
je vind dus min of meer dat hiermee een grens is overtreden?
ja. hoe je het went of keert, je geeft hiermee een vrijbrief om te baggeren en te rellen. want als live dingus er mee weg kan komen, kan ik het ook. vooral omdat het ondersteunt wordt door een mod van het forum, die vrolijk mee gaat doen.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 14 november 2005 @ 11:55:16 #146
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32254475
quote:
op maandag 14 november 2005 11:53 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

en slowchat ook
edit
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 14 november 2005 @ 11:55:33 #147
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32254482
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Alicey op 14-11-2005 11:58:35 (Geen SC) ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32254499
quote:
op maandag 14 november 2005 11:55 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik ga wel ff naar vraag en aanbod...

joey mist t singles topic
gewoon naar je stemmen in je labiele hoofd luisteren joeyt.... hou eens op..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 14 november 2005 @ 12:01:12 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32254616
quote:
op maandag 14 november 2005 11:54 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

ik las inderdaad in je antwoorden dat je twijfelde aan het fake gehalte. zolang je twijfelt houd je hem open, dat snap ik ook wel.
[..]

klopt, het blijft moeilijk een beoordeling te geven.
tot zover zijn we het kennelijk eens.
quote:
juist daarom. en vooral in r&p lijkt me dat alles behalve handig. hier kan je gewoon labiel zijn zonder dat je adviezen krijgt over hoe laat de trein vertrekt zodat je al vast op de rails kan gaan liggen.

ja. hoe je het went of keert, je geeft hiermee een vrijbrief om te baggeren en te rellen. want als live dingus er mee weg kan komen, kan ik het ook. vooral omdat het ondersteunt wordt door een mod van het forum, die vrolijk mee gaat doen.
je hebt hier denk ik wel gelijk in. niet zo zeer met het feit op zichzelf, maar het kan natuurlijk wel steeds een stapje verder gaan, met een verwijzing 'maar toen mocht het ook'. ik zal eens over deze zienswijze nadenken.
  maandag 14 november 2005 @ 12:04:44 #150
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32254708
quote:
op maandag 14 november 2005 11:48 schreef joeyt het volgende:

[..]

zie je... zelfs zij vindt t leuk...
lees de rest van feedback ff dorr. dan zul je lezen dat grapjes in r&p not-done zijn

en jij
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')