Bij sommige daar twijfel je inderdaad of die ooit sociale vaardigheden hebben ontwikkeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zit ook in het TweakDSL-topic, en 'betaalde nieuwsservers' en dat gaat wel ok. Jammer van sommige users alleen, die denken dat het een dictatuurtje is als zij een OP hebben gemaakt
dat doe ik bij iedere mod en veel tweakers..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij sommige daar twijfel je inderdaad of die ooit sociale vaardigheden hebben ontwikkeld.
Hoe meer topics je hebt geopend , hoe langer je piemel. Waarom denk je dat BlueCurl iets met jump wil/heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
sommige users alleen, die denken dat het een dictatuurtje is als zij een OP hebben gemaakt
Ook de mods op fok?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik bij iedere mod en veel tweakers..
nu weer @ AoE3
En waarom niet met mij dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe meer topics je hebt geopend , hoe langer je piemel. Waarom denk je dat BlueCurl iets met jump wil/heeft
Staat er alquote:
Huh dat met 2003, probeer eens de standaard instellingen, daarmee haal ik 12056 puntenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb het ook eens met die settings geprobeerd. Vrij aardige score.
[[url=http://img478.imageshack.us/img478/1309/naamloos28yr.th.png]afbeelding][/URL]
Maar je hebt toch al zat legale keys?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook legale keys en stukke sletjes.
standaard instelliongen dan heb je geen AA of AF en op maar 1024x768quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:44 schreef Giem het volgende:
[..]
Huh dat met 2003, probeer eens de standaard instellingen, daarmee haal ik 12056 punten
Goede morgen trouwensmijn slet was al aangekomen in ierland en ze waren hem aan het maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |