abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:16:03 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_31538043
In de states is het verboden en en India ook en ik vind het eigenlijk wel een goede zaak.

Terugkijkende op de zomer.....ouwe wijfe (50 +) en soms jonger met vetkwabben en hangende tieten tot op hun knie-en zijn gewoon schokkend en onsmakelijk om te zien.


Wie is er ook voor zo'n verbod.

Nog een voordeel is dat er minder verkrachtingen zullen voorkomen want vrouwen kunnen mannen zo minder opgeilen.
En ja ik heb bewijs voor die stelling....kijk maar naar moslim-landen, daar is het verkrachtingsgehalte haast 0, omdat vrouwen daar niet met hun lichaam te koop lopen zoals hier.

Daarom, blote tieten op het strand verbieden. En ook strings.

mvg.
pi_31538171
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef dvdk het volgende:
En ja ik heb bewijs voor die stelling....kijk maar naar moslim-landen, daar is het verkrachtingsgehalte haast 0, omdat vrouwen daar niet met hun lichaam te koop lopen zoals hier.
In moslimlanden is het begrip verkrachting iets minder strict gedefinieerd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:24:21 #3
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31538240
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef dvdk het volgende:
In de states is het verboden en en India ook en ik vind het eigenlijk wel een goede zaak.

Terugkijkende op de zomer.....ouwe wijfe (50 +) en soms jonger met vetkwabben en hangende tieten tot op hun knie-en zijn gewoon schokkend en onsmakelijk om te zien.


Wie is er ook voor zo'n verbod.

Nog een voordeel is dat er minder verkrachtingen zullen voorkomen want vrouwen kunnen mannen zo minder opgeilen.
En ja ik heb bewijs voor die stelling....kijk maar naar moslim-landen, daar is het verkrachtingsgehalte haast 0, omdat vrouwen daar niet met hun lichaam te koop lopen zoals hier.

Daarom, blote tieten op het strand verbieden. En ook strings.

mvg.
Vadsige oude wijfe die mannen opgeilen moeten hun topje aandoen omdat ze onaantrekkelijk zijn en derhalve niet geil gevonden worden. Aldusch...

Waar baseer je je bewering op dat de oorzaak van verkrachtingen te vinden is in de kledingstijl van vrouwen en niet in een rare kronkel tussen de verkrachter zijn oren die niks te maken heeft met de kledij van zijn slachtoffer?

Welke moslimlanden heb je het over en wat is je bron voor wat betreft het verkrachtingscijfer in die landen? Als je refereert naar landen waar de shairia wordt gehanteerd, is het dan niet logisch dat vrouwen geen aangifte doen? De consequenties zijn in die landen voor het slachtoffer ook niet mals namelijk.

Graag je reactie.
Say your prayers
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:26:45 #4
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_31538278
ik ben niet voor zo'n verbod.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_31538291
Je wilt het verbieden omdat je je ergers aan 50+ tieten, en haalt als reden aan dat er minder verkrachtingen zullen zijn?

Vinden de meeste verkrachtingen dan op het strand plaats? In Utrecht is er een vent die in de winter nog dik aangekleedde meisjes de bosjes insleept. Dus in de VS zijn er ook geen verkrachtingen meer? (En tijdens Mardi Gras? )
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:28:20 #6
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_31538317
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:24 schreef Sickie het volgende:

[..]

Vadsige oude wijfe die mannen opgeilen moeten hun topje aandoen omdat ze onaantrekkelijk zijn en derhalve niet geil gevonden worden. Aldusch...

Waar baseer je je bewering op dat de oorzaak van verkrachtingen te vinden is in de kledingstijl van vrouwen en niet in een rare kronkel tussen de verkrachter zijn oren die niks te maken heeft met de kledij van zijn slachtoffer?

Welke moslimlanden heb je het over en wat is je bron voor wat betreft het verkrachtingscijfer in die landen? Als je refereert naar landen waar de shairia wordt gehanteerd, is het dan niet logisch dat vrouwen geen aangifte doen? De consequenties zijn in die landen voor het slachtoffer ook niet mals namelijk.

Graag je reactie.
over kleren: omdat mannen zo denken:

Iemand met burka aan: "goh iemand met een burka, leuk"

iemand met strak topje, en strakke hotpants waarin je haar kontspleet ziet

"hhmm lekker geil wijf die wil ik wel effe neuken...."

en dan daar mischien nog bij: "hm effe naar huis volgen, mischien maak ik een kans..." etc.


En daarom maken kleren het verschil.


Bron voor verkachtingscijfer heb ik niet maar dat heb ik gewoon via logische redenatie gedaan.


En die redenatie is: Burka niet interessant.... Wijf met topje waar de tieten bijna uit springen, wel interessant.

mvg.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:33:59 #7
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:38:32 #8
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31538547
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:28 schreef dvdk het volgende:

[..]

over kleren: omdat mannen zo denken:

Iemand met burka aan: "goh iemand met een burka, leuk"

iemand met strak topje, en strakke hotpants waarin je haar kontspleet ziet

"hhmm lekker geil wijf die wil ik wel effe neuken...."

en dan daar mischien nog bij: "hm effe naar huis volgen, mischien maak ik een kans..." etc.


En daarom maken kleren het verschil.


Bron voor verkachtingscijfer heb ik niet maar dat heb ik gewoon via logische redenatie gedaan.


En die redenatie is: Burka niet interessant.... Wijf met topje waar de tieten bijna uit springen, wel interessant.

mvg.
Aha, de befaamde kontspleettheorie. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik jouw gedachtengang bijzonder vreemd en eng vind. Ik kom, zeker in de zomer, te pas en te onpas vrouwen tegen die erg uitdagend en sexy gekleed zijn. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dan ook wel eens denk "hallo" . Dit neemt echt niet weg dat ik ze naar huis zou volgen om te kijken of ik een kans maak. Iets te stalkerig naar mijn smaak. Ik zou het sowieso niet in mijn hoofd halen om handtastelijk te worden of wat dan ook tegen de wil van de kontspleetdraagster in. Ben ik dan raar of is er toch een fundamenteel verschil tussen een verkracher en ik, en is dat verschil niet een stuk belangrijker dan het feit een vrouw d'r waren laat zien?

Trouwens, denk jij dat verkrachters hun zwans aan de wilgen gaan hangen als we alle vrouwen een burqa laten dragen of zullen ze naar verloop van tijd toch maar eens onder het kleedje kijken om te kijken wat er te halen valt?

Ben zeer benieuwd naar je reactie.
Say your prayers
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:41:52 #9
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31538623
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef Sickie het volgende:
"hallo"
Hallo!

Dit doet me denken aan die priester die niet meer wilde dat kinderen met blote armpjes buiten speelden, omdat dit pedofiele gevoelens op zou kunnen wekken.

Wat zegt dat over die man?
pi_31538644
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:26 schreef timmeeeh het volgende:
ik ben niet voor zo'n verbod.
vrouwen onder de 30 moeten vrijstelling van dat verbod krijgen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_31538721
wat een kwaliteitstopic
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:46:46 #12
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31538733
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hallo!

Dit doet me denken aan die priester die niet meer wilde dat kinderen met blote armpjes buiten speelden, omdat dit pedofiele gevoelens op zou kunnen wekken.

Wat zegt dat over die man?
Hey hoi

Nou dat zegt in mijn belevingswereld dat die man waarschijnlijk een ontzettende stijve tampeloeres krijgt van blote kinderarmpjes. De vraag die hier op volgt is vanzelfsprekend; wat zegt dit over de TS?

Say your prayers
pi_31538810
Het lijkt me een goed idee als de politie het genetisch profiel van de TS vergelijkt met het bewijsmateriaal in onopgeloste sexuele misdrijven.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:50:50 #14
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31538811
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

vrouwen onder de 30 moeten vrijstelling van dat verbod krijgen.
Jij moet terug naar kanslozerukkers.nl.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:53:00 #15
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31538867
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij moet terug naar kanslozerukkers.nl.
Ah nee he. We waren daar net van hem af!

Oeps..........


Say your prayers
pi_31538932
Gelukkig zijn er landen waar als je een vrouw verkracht, zij de dader is. En dit zijn meestal landen waar topless verboden is.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31538939
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef Sickie het volgende:
Aha, de befaamde kontspleettheorie.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:57:54 #18
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31538975
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

In moslimlanden is het begrip verkrachting iets minder strict gedefinieerd.
en wordt de schuld vaak aan het slachtoffer gegeven..
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_31538985
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij moet terug naar kanslozerukkers.nl.
Jij vind het prettig om bejaarde dames van rond de 70 in een string, topless op het strand rond te zien lopen?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:59:24 #20
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31539002
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Jij vind het prettig om bejaarde dames van rond de 70 in een string, topless op het strand rond te zien lopen?
Beh. Ik heb ook mensen gewassen als bijbaantje.
Je hoeft toch niet gelijk een stijve te krijgen van alles dat je ziet?
pi_31539122
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Beh. Ik heb ook mensen gewassen als bijbaantje.
Je hoeft toch niet gelijk een stijve te krijgen van alles dat je ziet?
Aparte manier van lezen en posten heb jij. Ik heb nooit beweerd dat ik een harde plasser hoef te krijgen van alles wat ik om mij heen zie. Als ik de keus heb zou ik echter liever geen vrouwen topless zien waar de zwaartekracht en ouderdom dusdanig greep op heeft gekregen dat ik spontaan kotsneigingen krijg.
Je mag het daarover met me oneens zijn, maar om me tot kansloze rukker te bestempelen vind ik niet helemaal terecht.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:08:56 #22
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31539203
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Aparte manier van lezen en posten heb jij. Ik heb nooit beweerd dat ik een harde plasser hoef te krijgen van alles wat ik om mij heen zie. Als ik de keus heb zou ik echter liever geen vrouwen topless zien waar de zwaartekracht en ouderdom dusdanig greep op heeft gekregen dat ik spontaan kotsneigingen krijg.
Je mag het daarover met me oneens zijn, maar om me tot kansloze rukker te benoemen vind ik niet helemaal terecht.
Dat is sneu, want je bent het wél.
Ik lees ook liever geen stukjes van mensen bij wie de wietdampen en niet opletten op school tot een maatschappijvisie als de jouwe hebben geleid. Daar krijg ik nou spontaan kotsneigingen van.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:13:25 #23
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_31539325
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef Sickie het volgende:

[..]

Aha, de befaamde kontspleettheorie. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik jouw gedachtengang bijzonder vreemd en eng vind. Ik kom, zeker in de zomer, te pas en te onpas vrouwen tegen die erg uitdagend en sexy gekleed zijn. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dan ook wel eens denk "hallo" . Dit neemt echt niet weg dat ik ze naar huis zou volgen om te kijken of ik een kans maak. Iets te stalkerig naar mijn smaak. Ik zou het sowieso niet in mijn hoofd halen om handtastelijk te worden of wat dan ook tegen de wil van de kontspleetdraagster in. Ben ik dan raar of is er toch een fundamenteel verschil tussen een verkracher en ik, en is dat verschil niet een stuk belangrijker dan het feit een vrouw d'r waren laat zien?

Trouwens, denk jij dat verkrachters hun zwans aan de wilgen gaan hangen als we alle vrouwen een burqa laten dragen of zullen ze naar verloop van tijd toch maar eens onder het kleedje kijken om te kijken wat er te halen valt?

Ben zeer benieuwd naar je reactie.
dat van die kans maken, bedoel ik mee dat verkrachters gaan volgen..tot ze langs een donker rustig stuk komen op de weg naar huis.....


Als elke vrouw een burka draagt kan je mannelijke agenten under cover laten rondlopen en zo verkrachters op heterdaad betrappen. Het zou dus de pakkans van verkachters nog meer vergroten
pi_31539373
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is sneu, want je bent het wél.
Ik lees ook liever geen stukjes van mensen bij wie de wietdampen en niet opletten op school tot een maatschappijvisie als de jouwe hebben geleid. Daar krijg ik nou spontaan kotsneigingen van.
je klinkt nogal verbitterd. Om je op te vrolijken wil ik je daarom graag feliciteren met je ongekende talent om mijn vermeende drugsgebruik, opleidingsniveau en maatschappelijke visie te kunnen distilleren uit een tweetal forumposts.

veel plezier met je vooroordelen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_31539462
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef dvdk het volgende:
In de states is het verboden en en India ook en ik vind het eigenlijk wel een goede zaak.

Terugkijkende op de zomer.....ouwe wijfe (50 +) en soms jonger met vetkwabben en hangende tieten tot op hun knie-en zijn gewoon schokkend en onsmakelijk om te zien.


Wie is er ook voor zo'n verbod.

Nog een voordeel is dat er minder verkrachtingen zullen voorkomen want vrouwen kunnen mannen zo minder opgeilen.
En ja ik heb bewijs voor die stelling....kijk maar naar moslim-landen, daar is het verkrachtingsgehalte haast 0, omdat vrouwen daar niet met hun lichaam te koop lopen zoals hier.

Daarom, blote tieten op het strand verbieden. En ook strings.

mvg.
Je hebt een punt maar ik vind ook dat mannen een shirt aanmoeten op het strand,
anders worden we zo geil van ze en we kunnen ons al zo moeilijk beheersen.
Wij vrouwen van het zwakke geslacht moeten beschermd worden tegen onze vunzige gedachten en neigingen!
Stel dat we mannen gaan aanranden en verkrachten alleen maar omdat ze met hun lebberende hangbuiken en stoere borstharen ons ophitsen.
En oke als we dan onze gang gaan hebben ze het wel zelf uitgelokt natuurlijk, maar ik vind wel dat mannen zich wel wat gekleder op het strand moeten bewegen..
Red ons toch!!!!!!!
*kreet*
help ons vrouwen toch...van onze dirty thoughts
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')