abonnement Unibet Coolblue
pi_31493246
Ergens in de prehistorie werd het topic Icons klaar terwijl u wacht! door TripleM geopend. Een gouden greep, want vele users zijn sindsdien verblijd met een nieuw en/of opgefrist icoontje .

In een niet nader te noemen tijdperk werd echter besloten twee verschillende topic-reeksen te starten voor enerzijds nieuwe en in het andere topic ge-upgrade icoontjes. Veel users zagen het verschil tussen beide topics echter niet en ook voor de creators is het eigenlijk handiger als alles in één topic wordt aangevraagd/aangeboden .

Vandaar is het dus na 17 delen 'Icons klaar terwijl u wacht' en 12 delen 'Upgrade je icoon; klaar terwijl u wacht' werd het wel weer tijd om er één centraal icon-topic (deel 44 alweer dus) van te maken!

De meest recente topics:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #44
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #43
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #42
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #41
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #40

Je kan in dit topic dus een verzoek doen tot upgraden van je icon, maar ook uit eigen beweging van de icoonmakers kan jouw icoon geupgrade worden. Wanneer dat laatste het geval is kun je een berichtje in je Fotoboek verwachten!

Nieuwe icoontjes kunnen dus ook aangevraagd worden, maar geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Met een opmerking als "maak maar es iets!" kunnen we niks, dus even een paar steekwoorden zouden handig zijn!

HANDIG TE WETEN

Sla je plaatje op!
Lang niet alle makers hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte icons de rest van hun leven staan. Sla ze dus zoveel mogelijk op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen), zodat frustraties worden voorkomen.

MSN Icons
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok!-afmetingen (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt kan worden.
De grootte van de MSN Icons is overigens 96x96 pixels.

BMP in plaats van GIF/JPG! HELLUP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (waardoor je af plaatjes alleen als .bmp kan opslaan ipv .gif en/of .jpg), kunnen het beste even het volgende doen:
- Ga naar 'Extra' -> 'Internet Opties'.
- Onder het kopje 'Tijdelijke Internet Bestanden' druk je vervolgens op 'Verwijder bestanden'.
- Klik vervolgens op 'Instellingen' en zet het schuifje (dat bij Slarioux op 250MB staat) naar 40 MB.
- Als je nu je browser restart, kan je het plaatje weer normaal opslaan.


Deze OP kan hier worden gevonden.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:33:22 #2
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31498226
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik zou graag een (lichtjes wapperende) oranje vlag op de achtergrond van deze [afbeelding] hebben

Hopelijk kan iemand hier dat voor me voor elkaar krijgen
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet die url erin blijven? En ook zo knipperend?
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:40 schreef DaMook het volgende:

[..]

Liefst wel
Zou iemand dit kunnen doen of ga ik hem maar gewoon afschrijven
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:23:39 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_31501391
leuk topic

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:33:13 #4
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_31501594
Ik ben toe aan iets nieuws. Avatarmatig dan, hè.

Ik sta voor alles open, maar het zou leuk zijn als mijn nick erin terug kwam. Heb geen echte megahobby's, ik vind Alicia Silverstone en Elisha Cuthbert lekkere wijven en verder boeit het me echt niet

Wie kan hier iets mee?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:24:29 #5
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_31508996
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 00:33 schreef Snarf het volgende:
Ik ben toe aan iets nieuws. Avatarmatig dan, hè.

Ik sta voor alles open, maar het zou leuk zijn als mijn nick erin terug kwam. Heb geen echte megahobby's, ik vind Alicia Silverstone en Elisha Cuthbert lekkere wijven en verder boeit het me echt niet

Wie kan hier iets mee?


is dit iets ?
Mja... dusch...
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:39:56 #6
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_31509238
BRILJANT!

Zou dat "moderator" eraf kunnen? Dat gaat me nl. weer iets te ver Zo belangijk voel ik me ook weer niet op FOK!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_31515498
Wie kan mijn Godfather avatar veranderen in eentje van Sin City, liefst zou ik mijn eigen foto erin laten en dan deze erbij :

http://img172.imageshack.us/img172/2823/sincity28tx.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/7679/marv5gg.jpg

Een ander leuk effect zou ook super zijn .. alvast bedankt
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_31517265
Zou iemand mijn kleurtje wat feller willen maken ?
pi_31517758
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:24 schreef Trance-Force het volgende:

[..]

[afbeelding]

is dit iets ?
Blijf jij het hele jaar met je kerstmannetje rondfokken?
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:52:11 #10
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31536398
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 20:01 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Zou iemand mijn kleurtje wat feller willen maken ?
Alsjeblieft.
Hij is nog kleiner ook. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:53:45 #11
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31536434
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef DaMook het volgende:

[..]


[..]


[..]

Zou iemand dit kunnen doen of ga ik hem maar gewoon afschrijven
Ik was er mee bezig, ik dacht laat ik het eens in 3dsmax proberen, toen ben ik daarin blijven haken toen ik op zoek ging hoe ik het het beste kon doen, en helemaal van het onderwerp afgedreven. . Zal het wel weer proberen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31538212
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

[afbeelding] Alsjeblieft.
Hij is nog kleiner ook. .
Dank je wel voor je moeite,
maar de kleuren zijn juist valer inplaats van feller.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:28:11 #13
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31539670
Ik denk dat op de manier dat jij het wilt het niet gaat lukken, of je moet het per frame inkleuren...donkerder gaat niet lichter maar lichter vaak wel donkerder.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 20 oktober 2005 @ 07:45:20 #14
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31574217
Kan iemand voor mij het volgende maken?

Mijn avatar van AmericanHistoryX wil ik aanpassen. Wat ik heel graag zou willen is dat het stoeprand scene van de film in mijn avatar geplaatst wordt. Dus in combinatie met mijn huidige plaatje. Dus een tijdje stil... stoeprandscene en dan weer stil. En dan alles zwart/wit (in de tinten van mijn huidige avatar)

Bedankt
Friends don't let friends remain beardless...
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 09:16:12 #15
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31574895
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 07:45 schreef Dizer het volgende:
Kan iemand voor mij het volgende maken?

Mijn avatar van AmericanHistoryX wil ik aanpassen. Wat ik heel graag zou willen is dat het stoeprand scene van de film in mijn avatar geplaatst wordt. Dus in combinatie met mijn huidige plaatje. Dus een tijdje stil... stoeprandscene en dan weer stil. En dan alles zwart/wit (in de tinten van mijn huidige avatar)

Bedankt
Zou dat niet tegen de policy zijn, het is nogal een beetje erg grof om een negers hoofd tegen de stoeprand kapot te gaan in je icon te hebben. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:22:37 #16
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31575013
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Zou dat niet tegen de policy zijn, het is nogal een beetje erg grof om een negers hoofd tegen de stoeprand kapot te gaan in je icon te hebben. .
Ik denk dat dat wel meevalt. Er komt wel meer schokkends op Fok!, en als het de admins niet bevalt merkt ie het vanzelf (je wordt heus niet zomaar gebanned ofzo hoor)
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 09:41:00 #17
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31575296
Ok, als iemand mij dat stukje kan leveren(heb de film niet meer op m'n hdd en ga hem niet helemaal ervoor downloaden)dan kan ik hem wel in je icon verwerken.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:48:05 #18
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31587230
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, als iemand mij dat stukje kan leveren(heb de film niet meer op m'n hdd en ga hem niet helemaal ervoor downloaden)dan kan ik hem wel in je icon verwerken.
Ik heb dat helaas niet
Friends don't let friends remain beardless...
pi_31589491
Drie maal is scheepsrecht

Kunnen jullie voor mij ook iets moois maken?
Ik ben gek op aliens, het mag bewegen, het mag eng, mijn naam mag erbij. Als het maar een beetje vrouwelijk is
Uitdaging of onmogelijk?
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 22:21:31 #20
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31590144
Onmogelijk zeker niet, ik zal wel wat gaan brainstormen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31590220
Dat zou geweldig zijn
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 22:32:26 #22
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31590483
Nog een favoriet soort alien ofzo?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31590627
Nee, niet echt........als het maar geen engerd is. Mijn illusie is namelijk dat aliens het beste met ons voor hebben
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 22:43:19 #24
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31590745
Ok, mijn idee is een lief paars of roze alientje en dan iets met je naam erbij. Hartjes ed erbij of is dat weer te girly?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31590839
Hartjes gaan te ver idd, misschien na het lieve aangezicht van het alientje een soort schokeffect?
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')