abonnement Unibet Coolblue
pi_32984459
Dat hij niet echt een zware blessure heeft opgelopen? Da's inderdaad een beetje jammer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984482
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij niet echt een zware blessure heeft opgelopen? Da's inderdaad een beetje jammer.
Gaan fijn flamen in het Den Bosch topic ofzo.
pi_32984512
De Nederlandse grammatica is best lastig kennelijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984537
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Nederlandse grammatica is best lastig kennelijk.
Very old very fast
  zondag 11 december 2005 @ 00:53:28 #155
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_32984587
quote:
Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef pekel het volgende:
We mogen blij zijn dat van Westerop in topvorm verkeerd...
Leuk dat Van Westerop het goed doet. Komt bij mij uit het dorp vandaan en is een goeie gozer. Zijn vader is materiaalman bij AZ.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_32984605
Dan heeft pappie het verder geschopt dan z'n zoontje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 11 december 2005 @ 00:56:01 #157
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_32984633
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan heeft pappie het verder geschopt dan z'n zoontje.
Hij heeft het i.i.g. dichter bij huis gehouden
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_32984652
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:53 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Leuk dat Van Westerop het goed doet. Komt bij mij uit het dorp vandaan en is een goeie gozer. Zijn vader is materiaalman bij AZ.
Goeie keeper idd.

Beter dan die dwijl die momenteel in het doel staat bij Veendam
pi_32984681
Ditewig heb ik altijd al een prutser gevonden. Veendam had toch zo'n keeper die weleens vrouwen van ploegmaten een beurt gaf?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984704
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ditewig heb ik altijd al een prutser gevonden. Veendam had toch zo'n keeper die weleens vrouwen van ploegmaten een beurt gaf?
Geen idee..... sinds lange tijd dat emmen een doelman heeft die weer eens wat vertrouwen uitstraalt!
pi_32984724
Ten Rouwelaar vond ik altijd een goede doelman bij FC Emmen. Af en toe pakte die gast er echt de meest onmogelijke ballen uit tegen ons.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984778
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ten Rouwelaar vond ik altijd een goede doelman bij FC Emmen. Af en toe pakte die gast er echt de meest onmogelijke ballen uit tegen ons.
is wel geteld 1,5 jaar goed geweest. Toen begon hij naast zijn schoenen te lopen en begon te denken dat hij alles kon maken.

Dat heeft hem zijn carriere gekost. En een paar keer zijn lelijk gezicht (Hij is enkele malen flink in elkaar gerost in het uitgaans leven, triest maar waar, was overigens wel zijn eigen schuld)
pi_32984795
Wat is er dan precies in het uitgaansleven gebeurd?

Van Emmen naar PSV is natuurlijk wel een flinke stap. Als je daar niet op de juiste manier mee om kunt gaan, dan gaat het compleet fout.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984886
quote:
Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat is er dan precies in het uitgaansleven gebeurd?
Geen idee.... ik heb het wel gezien, maar de achtergrond weet ik niet!
Ik hou me liever afzijdig van geweld.
quote:
Van Emmen naar PSV is natuurlijk wel een flinke stap. Als je daar niet op de juiste manier mee om kunt gaan, dan gaat het compleet fout.
Dat was niet het probleem. Hij was zo arrogant, dat hij zijn vriendin alles liet opzeggen (ze hadden inmiddels een huis gekocht in E'hoven en een dag voordat ze zouden vertrekken, liet hij haar weten dat ze niet mee hoefde... Dat was het aard van het beestje!
pi_32984952
Raar kereltje dan. Bij Emmen leek het altijd een nuchtere jongen, zoals Robben dat was bij FC Groningen, PSV en nu nog steeds is eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984970
quote:
Op zondag 11 december 2005 01:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Raar kereltje dan. Bij Emmen leek het altijd een nuchtere jongen, zoals Robben dat was bij FC Groningen, PSV en nu nog steeds is eigenlijk.
Robben wordt in toom gehouden door zijn vader. Dat hadden ze wellicht ook moeten doen met hem.

Het was eerst ook een nuchtere, todat hij tekende bij PSV en geld ter beschikking kreeg
pi_33648407
De FC Emmen-selectie + de sponsoren zijn een klein uurtje geleden naar Keulen vertrokken. Van daaruit reizen ze naar Belek in Turkije, trainingskamp tot zondag. .
Hoi.
pi_33648460
Hier gaat men trouwens trainen:
Hoi.
pi_33652634
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:00 schreef pekel het volgende:
De FC Emmen-selectie + de sponsoren zijn een klein uurtje geleden naar Keulen vertrokken. Van daaruit reizen ze naar Belek in Turkije, trainingskamp tot zondag. .
En niet te vergeten de grootste supporter van Emmen, op kosten van de spelers
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:52:42 #170
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33654063
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen idee..... sinds lange tijd dat emmen een doelman heeft die weer eens wat vertrouwen uitstraalt!
Sinds Theo
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33654116
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Sinds Theo
Precies.... die rooie fries ging te snel naast de schoenen lopen!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:09:32 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_33654516
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:02 schreef pekel het volgende:
Hier gaat men trouwens trainen:
[afbeelding]
welke idioot heeft die lijnen getekend ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_33654533
Volgens mij trainde FCDB vorig jaar ook in Belek...
pi_33654750
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij trainde FCDB vorig jaar ook in Belek...
Volgens mij niet..
pi_33654821
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Volgens mij niet..
Waar dan? Die naam Belek komt me ergens bekend van voor...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')