abonnement Unibet Coolblue
pi_30653058
Wat mij nog opviel dat de ouders van rikkert er niet waren of heeft hij die al verloren of ruzie?
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:11:05 #152
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_30653080
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef Cynix ® het volgende:



. . .
Helemaal mee eens.

Ben zo blij dat Rikkert eruit is, hoef ik iig niet meer te kijken. Ik echt van Bridget en Ruud, wat een niet relevante, niet originele (aan Joost van Nathalie vragen ze toch ook elke week hetzelfde??), ontzettend irritante vragen stellen ze steeds. Van die vragen waar geen antwoord op te geven is. En dan kijken ze raar als ze geen antwoord krijgen.

Dat nieuwe programma, van zero tot hero ofzo, dat lijkt me wel geinig. Misschien dat ik tegen die tijd nog eens een keer op Talpa kijk. Maar de uitzending van vandaag was echt de druppel...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:12:38 #153
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_30653138
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij nog opviel dat de ouders van rikkert er niet waren of heeft hij die al verloren of ruzie?
Zijn ouders hadden al langer geleden bedacht dat Big Brother niks was. Ze waren er ook niet toen hij erin ging en zijn ook niet bij liveshows geweest...

Verstandige mensen
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_30653277
Nogmaals, ik kan niet wennen aan de combinatie Ruud/Bridget. Op een of andere manier passen die niet bij elkaar, de een zooooooo ongeinterresseerd en de ander zo over het paard getild kijk mij eens bitchy zijn want dat hoort bij deze BB vol met verrassingen
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 00:29:34 #155
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30653658
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef Foeske het volgende:
Van die vragen waar geen antwoord op te geven is. En dan kijken ze raar als ze geen antwoord krijgen.
"Linda, als je er nu uit moest, zou je er dan in willen blijven?"
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 00:30:25 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30653682
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:16 schreef SuperMOM het volgende:
Nogmaals, ik kan niet wennen aan de combinatie Ruud/Bridget. Op een of andere manier passen die niet bij elkaar, de een zooooooo ongeinterresseerd en de ander zo over het paard getild kijk mij eens bitchy zijn want dat hoort bij deze BB vol met verrassingen
Het enige dat ze iig delen is een hersencel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 17 september 2005 @ 00:32:09 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30653728
Bridget kan heeeel goed dingen overtrekken
OO HET IS ZOOOOO SPANNEND!!!



Doen ze bij belspelletjes ook
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 00:38:31 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30653882
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:32 schreef Renesite het volgende:
Doen ze bij belspelletjes ook
Big Brother ís feitelijk een 100 dagen durend belspelletje.

Van Bridget had ik bij voorbaat niks verwacht, dat is gewoon een lege doos. Ze stelt me wat dat betreft iig niet teleur. Voor Ruud vind ik het bijna een beetje sneu. Op de radio doet/deed-ie het helemaal niet zo onaardig, maar dit kán zijn carriere weinig goed doen.

Bij Ruud hád ik een beetje het "Bert Visscher bij Kopspijkers-gevoel": Dat heeft zo'n jongen niet nodig. Gaandeweg kom ik er echter achter dat-ie dit wél nodig heeft. Meer zit er gewoon niet in voor hem.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 17 september 2005 @ 02:15:43 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30655779
Heb de (re)live helaas gemist. Wat stond er nou precies in de brief van Chantal en hoe reageerde ze erop? En ik snap even niet dat Rikkert op Roel gestemd heeft, telt dat mee voor de volgende nominatieronde?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_30656655
is er verder niet genomineerd?
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:24:36 #161
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_30668566
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 02:15 schreef MaJo het volgende:
Heb de (re)live helaas gemist. Wat stond er nou precies in de brief van Chantal en hoe reageerde ze erop? En ik snap even niet dat Rikkert op Roel gestemd heeft, telt dat mee voor de volgende nominatieronde?
Die brief van Chantal hoorde bij een KI doe-het-zelf pakketje omdat Menno had aangeboden te willen helpen Chantal d'r kinderwens in vervulling te brengen, of zoiets...
Het was dus een doos met playboys, zwangerschapstests en nog een hoop onzin. Ontzettend vaag, totaal niet grappig.

Rikkert mocht als laatste idd nog op Roel stemmen en die stem was blijvend, dus Roel zit sowieso op het 'stembankje'. Voor de rest heb ik nog geen nominaties gezien/gehoord...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')