quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef Netflier het volgende:
-knip-
En dan was er natuurlijk André Hazes. De Bob Dylan van Nederland. Hij doopte de pen in zijn hart en wist zo de ontroerendste teksten te schrijven. Heel jammer dat hij ons is ontgaan en zijn beeldschone sympathieke vrouw als weduwe heeft moeten achterlaten. Maar gelukkig had men uit respect voor Dré een eerbiedwaardig afscheid georganiseerd.
-knip-
Misschien moet je je dan eerst ff in nederlandse hiphop verdiepen, want dit is echt rukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:46 schreef Varr het volgende:
Ik heb het niet zo op nederlandse hiphop en nederlandsemuziek, maar hier zetten ze naar mijn mening toch wel weer een goed nummer neer.
Jan Smit verkoopt in Duitsland als een waanzinnigequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef Netflier het volgende:
Ik ben toch zo blij dat Nederland zo muzikaal is.![]()
![]()
![]()
Vergeleken met wat ze normaal in hun debiele oren geblazen krijgen ("I fucked my bitch in the back of Escalade on piles of Benjamins, while sipping on my crystal and playing with my gat", of de NL tegenhanger "welkom op mijn feestje") is dit behoorlijk intelligente en diepzinnige tekst.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:17 schreef blieblie het volgende:
Die clip is ook zo grappig. Al die simpele figuren in het publiek die met hun vriendin staan te janken om de wonderschone tekst.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vergeleken met wat ze normaal in hun debiele oren geblazen krijgen ("I fucked my bitch in the back of Escalade on piles of Benjamins, while sipping on my crystal and playing with my gat", of de NL tegenhanger "welkom op mijn feestje") is dit behoorlijk intelligente en diepzinnige tekst.
Oja, het moet agressief zijn, dat is pas "dope" manquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef Forno het volgende:
Zum kotsen. Als dit nummer de top40 kan halen anno 2005, dán is het pas diep triest gestelt met Nederland. Waar zijn de tijden gebleven dat rappers copkillers waren? In plaats van deze paupers met hun zoet gevoileerde 'raps'.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Oja, het moet agressief zijn, dat is pas "dope" man![]()
Ik erger me altijd aan urban/rnb/rap/hiphop (boeit me niet hoe het heet, ga me niet in de muziek verdiepen want het is toch mijn muziek niet) vanwege die kansloze "gouden kettingen / bitches / shot you through the head" lyrics en bijbehorende videoclip. Moet er eigenlijk om lachen.
Vind dit nummer wel goedvoor zo lang als het duurt.
En luister dan gelijk ff een half uurtje http://www.wefunkradio.com ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij dit hele topic eens helemaal doorlezen: Mensen die rap-muziek stereotyperen
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij dit hele topic eens helemaal doorlezen: Mensen die rap-muziek stereotyperen
oh "vanwege die kansloze "gouden kettingen / bitches / shot you through the head" lyrics en bijbehorende videoclip"..... geen vooroordelen? okquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ga jij de post die ik gequote heb maar eens doorlezen.
Ik heb toch gezegd dat ik me niet in die muziek ga verdiepen; vind het toch kut.
Er zal vast hiphop met degelijke teksten zijn. Dat heb je in elke muziekstijl wel.
Maar ik reageer op één van de vele posts die mijn vooroordeel bevestigen.
Ik val jou toch niet aan?
Hoe kun je nu in godesnaam een oordeel over muziek geven die je niet kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik me niet in die muziek ga verdiepen; vind het toch kut.
Waar zeg ik dat dat geen vooroordelen zijn? Natuurlijk zijn het dat wel. Alleen het wordt door verscheidene posters - waaronder de door mij gequote - bevestigd. Toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh "vanwege die kansloze "gouden kettingen / bitches / shot you through the head" lyrics en bijbehorende videoclip"..... geen vooroordelen? ok![]()
Misschien moet je mijn post, en de door mij gequote post, nog eens doorlezen en niet zo los een zinnetje eruit pikken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe kun je nu in godesnaam een oordeel over muziek geven die je niet kent
nee, het wordt niet door de persoon die jij quote bevestigd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat geen vooroordelen zijn? Natuurlijk zijn het dat wel. Alleen het wordt door verscheidene posters - waaronder de door mij gequote - bevestigd. Toch?
[..]
Welnee, de meeste mensen in het publiek moesten hard lachen om deze zielige vertoning. Maar die paar mensen die het wel konden waarderen zijn in de clip terechtgekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:17 schreef blieblie het volgende:
Die clip is ook zo grappig. Al die simpele figuren in het publiek die met hun vriendin staan te janken om de wonderschone tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |