abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:52:47 #226
104963 ETA
European Travel Author
pi_31087512
Stukke oud werk:

Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:06:39 #227
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31113375
Na ''slechts'' 8 uur renderen:



Reacties zijn welkom
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_31115358
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:06 schreef STORMSEEKER het volgende:
Na ''slechts'' 8 uur renderen:

[[url=http://img116.imageshack.us/img116/59/gebouwvoorkantfinal4xp.th.jpg]afbeelding][/URL]

Reacties zijn welkom
Mooi
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:04:29 #229
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_31116894
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:06 schreef STORMSEEKER het volgende:
Na ''slechts'' 8 uur renderen:

[[url=http://img116.imageshack.us/img116/59/gebouwvoorkantfinal4xp.th.jpg]afbeelding][/URL]

Reacties zijn welkom
Mooi, maar ik vind de randen van zowat alle vierkante objecten iets té vierkant.
Kan je ze Chamferen (3DS)? Als je daar toch mee bezig bent is het wel een idee om de oppervlakten (naast de bump map) een beetje onregelmatigheid te geven. Gewoon wat polygons en vertices naar binnen en naar buiten trekken.

Verder: mooie texture op de vazen strak! De deur glimt iets teveel imo, maar dat kan met opzet gedaan zijn en dus smaak
Calm down, please!
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:12:16 #230
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31121954
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
Mooi, maar ik vind de randen van zowat alle vierkante objecten iets té vierkant.
Daar zit wel wat in Ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen.
quote:
Kan je ze Chamferen (3DS)? Als je daar toch mee bezig bent is het wel een idee om de oppervlakten (naast de bump map) een beetje onregelmatigheid te geven. Gewoon wat polygons en vertices naar binnen en naar buiten trekken.
Euhm.. Het is geen 3DsMax, sterker nog, geen 1 object hier komt uit 3Ds, maar alle zijn gemaakt in Vue. Ik kan dan ook niet geheel volgen wat je bedoelt met: ''de oppervlakten naast de bump map''.
(ik gok dat het typisch iets van 3Ds is. )
quote:
Verder: mooie texture op de vazen strak! De deur glimt iets teveel imo, maar dat kan met opzet gedaan zijn en dus smaak
Haha bedankt Het was hout, maar ik heb er een egale kleur doorheen gemixt met wat extra effecten enzo.

Dat die deur glimt zie ik eigenlijk nu pas, maar het hout heeft niet echt een hoge highlight, dus ik denk dat het gewoon komt door de lamp ernaast.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_31139968
Hier nog een kleine animatie update van de vuurtoren scene

flash 8 video
pi_31140680
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:06 schreef STORMSEEKER het volgende:
Na ''slechts'' 8 uur renderen:

[[url=http://img116.imageshack.us/img116/59/gebouwvoorkantfinal4xp.th.jpg]afbeelding][/URL]

Reacties zijn welkom
8 uur ??! omfg welke render gebruik je dan?
en de textures zijn wel erg standaard he :p
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:19:27 #233
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31141413
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef SolidArt het volgende:
8 uur ??! omfg welke render gebruik je dan?
en de textures zijn wel erg standaard he :p
Ja? Zijn ze erg standaard? kan best hoor, ik heb er een aantal van internet en zo.
8 Uur valt nog mee. Ik render met Vue (heeft niets met 3DS te maken) en het gekste tot nu toe was 52 uur (!!). Gelukkig kan ik de render opslaan en op een ander moment verder renderen, dus als ik even niets te doen heb zet ik hem op renderen.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_31143539
Ik spam m ff hier:

[3d Max] Tunneling Project! [AnimoCheck]

Doet allen mee
pi_31144878
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:06 schreef STORMSEEKER het volgende:
Na ''slechts'' 8 uur renderen:

[[url=http://img116.imageshack.us/img116/59/gebouwvoorkantfinal4xp.th.jpg]afbeelding][/URL]

Reacties zijn welkom
8 uur is idd wel erg veel voor zoiets. Je zou zelfs de standaard max scanline render kunnen gebruiken met een skylight of de gratis plugin e-light
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:35:59 #236
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31144924
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:33 schreef menesis het volgende:

8 uur is idd wel erg veel voor zoiets. Je zou zelfs de standaard max scanline render kunnen gebruiken met een skylight of de gratis plugin e-light
Zoals reeds opgemerkt is dit geen 3dsMax scene en ik kan het ook niet exporteren naar 3DS. Dus kan ik het er ook niet in renderen en dus heb ik niets aan plug-ins.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_31145072
ok, te snel gelezen
pi_31146141
menesis, jou plaatje doet me heel erg denken aan een kinderboek dat ik heb: Victor bouwt een brug.
Daar woonde ook een knakker op zo'n eilandje, in zijn eentje (tot 'ie een brug bouwt dus).
pi_31147363
haha cool! Het komt wel uit een ander kinderboek! (zie onderaan pag 3) uit ong. 1977, getekend en bedacht door Jan Lööf (en daarna vertaald naar Nederlands )
pi_31423914
maar weer eens begonnen met 3ds max architectuur.. nu ik toch Bouwkunde 1e jaar doe . maar (3ds max doe ik gewoon als hobby, niet voor school)

WIP versie 1


dit wordt een fictief hoogste gebouw van de wereld, ruim 900 meter hoog (nog wat hoger als de in aanbouw zijne Burj Dubai).

linksonder staat een winkelcentrum met een hotel erbovenop. rechts kantoren. Graag tips over verdere invulling van dit gebiedje dat grasveld bijvoorbeeld is veel te gigantisch groot .
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:23:37 #241
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_31433160
Strak ontwerp, alleen zijn de onderste 4 niveau's dan weer iets te scherp gehoekt naar mijn smaak.

Ik zou van een deel van het grasveld een park maken. Je weet wel. Boompjes, vijviers, picknick, plekken enzovoorts.

Is het grote blauwgrijze vlak eromheen water? Zo ja, jachthaven toevoegen (wel een hoop werk).

Op het grote plein rechtsonder zou ik een dikke fontein plaatsen.

Zomaar wat hersenscheten van mij hoor. Je moet het uiteindelijk toch naar eigen smaak inrichten.
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:21:48 #242
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_31595257
Zo mijn aller eerste 3D creatie, 100% procent van eigen bodem en in night-setting.
Het dekbed is het enige dat ik irl niet heb (dus een met het MaxiTitan logo erop)...


Hij is nog niet af (of eerder, ik ben nog niet tevreden), ik ben van plan om net als mstx mijn hele kamer na te modellen. Ik heb de smaak tepakken , maar eerst even slapen in de echte.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:12:21 #243
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_31598484
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef MaxiTitan het volgende:
Zo mijn aller eerste 3D creatie, 100% procent van eigen bodem en in night-setting.
Het dekbed is het enige dat ik irl niet heb (dus een met het MaxiTitan logo erop)...
[afbeelding
Mooi gedaan, al heb ik het idee dat je kussen nogal plat is, maar dat kan natuurlijk ook echt zo zijn.
quote:
Hij is nog niet af (of eerder, ik ben nog niet tevreden), ik ben van plan om net als mstx mijn hele kamer na te modellen. Ik heb de smaak tepakken , maar eerst even slapen in de echte.
Dat ben ik ook van plan ja. Aangezien mijn kamer ooit eens ergens verbouwd gaat worden is dit wel handig experimenteren met kleuren en indelingen enzo, dat scheelt een hoop verf en tijd .

Alhoewel er natuurlijk best wel tijd in het modelen gaat zitten.. Nou ja, dan doe ik het in ieder geval voor de lol .
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:46:14 #244
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31641180


Tempel in een bos, je weet wel, the usual.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:54:25 #245
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31641502
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_31688466
Mijn huidige WIP, ben een tutorial aan het volgen en dit is het resultaat van een uurtje of 10 werk. Comment en critics welkom overigens.
pi_31688944
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef STORMSEEKER het volgende:
[[url=http://img464.imageshack.us/img464/740/templeruins8ow.th.jpg]afbeelding][/URL]

Tempel in een bos, je weet wel, the usual.
Hmm, ik heb anders nooit een tempel in een bos gemaakt

maar hoe koom je aan al die flora en founa? zelf gemodelleerd?
pi_31701370
Het zal wel een Vue productie zijn.
Dat pakket beschikt over een groot aantal prefabs, waaronder veel planten en bomen.
pi_31701968
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef SHeqel het volgende:
maar weer eens begonnen met 3ds max architectuur.. nu ik toch Bouwkunde 1e jaar doe . maar (3ds max doe ik gewoon als hobby, niet voor school)

WIP versie 1
[[url=http://img340.imageshack.us/img340/9002/skyscraper128xt.th.jpg]afbeelding][/URL]

dit wordt een fictief hoogste gebouw van de wereld, ruim 900 meter hoog (nog wat hoger als de in aanbouw zijne Burj Dubai).

linksonder staat een winkelcentrum met een hotel erbovenop. rechts kantoren. Graag tips over verdere invulling van dit gebiedje dat grasveld bijvoorbeeld is veel te gigantisch groot .
Ik zou de bomen niet OP het pad zetten, maar er naast
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:21:27 #250
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_31825852
Doe maar wat commentaar hoor,...als je het kan missen..



-|-|- Peace Through Power -|-|-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')