Ik heb ook 0,0 3dmax skillsquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuk idee
Ik doe niet mee, maar zal het zeker volgen. Ik heb geen 3Dmax en dus ook geen ervaring daarmee
ben net aan het worstelen met Maya![]()
Afspraken komen in het topic te staan, dit is puur animocheck. Natuurlijk worden er afspraken en regels gemaakt ( ik wou er niet echt een 10 pagina tellend -tweakers style- handboek bij doen though, gewoon heel basic ).quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:01 schreef SolidArt het volgende:
Als je dit wil doen, zal je toch afspraken moeten maken wat wel en wat niet mag.
Je zal geen gebruik kunnen maken van andere renders, materialen, belichting, camera's enz.
Bijvoorbeeld Brazil en Vray materialen en belichting, dat gaat dus niet.
Ook zal iedereen dezelfde max versie moeten gebruiken, anders loopt het in de soep.
Tuurlijk, maar zeg dat men een week (?) heeft om iets toe te voegen. Als jij er een hele scene omheen wilt bouwen dan mag dat natuurlijk, maar de bedoeling is dat je dmv iets kleins het ontwerp een andere richting in stuurt. Het klinkt ingewikkeld maar kan echt heel leuk uitpakken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:48 schreef Googolplexian het volgende:
tvp
ik doe mee ... hoe klein is "iets kleins" en mag dat naar eigen inzicht?
Hele scene aanpassen ben ik denk ik niet goed genoeg voor met Max ... met "iets kleins" dacht ik aan kleine objecten zoals lampen, deurknoppen, kleine gebouwen, etc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zeg dat men een week (?) heeft om iets toe te voegen. Als jij er een hele scene omheen wilt bouwen dan mag dat natuurlijk, maar de bedoeling is dat je dmv iets kleins het ontwerp een andere richting in stuurt. Het klinkt ingewikkeld maar kan echt heel leuk uitpakken.
lol ... nee... als ik meedoe voeg ik complete objecten toe. Geen kinetics of geavanceerde texturing maar ik kan wel relatief creatief modellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef MasterJack het volgende:
als het aan mij zou liggen wel.Naar eigen inzicht dingen toevoegen of aanpassen , maar met verstand.Dus niet zeggen : jah ik heb de 632ste vertex van de deurknop 2 eenheden naar links geschoven
Dit komt natuurlijk in de regels, een max aantal poly's per toevoeging.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:45 schreef Googolplexian het volgende:
een noodzakelijkheid en tevens een leuke uitdaging is om de polygonen wel op een redelijk (zo laag mogelijk is beter gezegd) aantal te houden. Anders heb je die hele week nodig alleen al om de scene te openen
Ik en tweakers style, zie je het voor jequote:
Zoiets ?quote:Je bent gebanned SuperFruitig, permanent.
(interne identificatie: user::check_ipban::banned_forever)
Bij een ban wordt altijd een e-mail verstuurd naar je geregistreerde adres (in jouw geval is dat: zie profiel). Controleer dus even je mail voordat je gaat klagen.
Mocht je vragen hebben dan kan je mailen naar peppie@kokkie.net. Check ook de FAQ omtrent de banrichtlijnen.
wat zou ongeveer een redelijke grootte zijn?Voor de toevoeging die mensen zouden mogen maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:45 schreef Googolplexian het volgende:
een noodzakelijkheid en tevens een leuke uitdaging is om de polygonen wel op een redelijk (zo laag mogelijk is beter gezegd) aantal te houden. Anders heb je die hele week nodig alleen al om de scene te openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |