Precies.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja maar toch zat ik op K6!!! Ik vind het nog steeds niks hoor dat K gedoe. Voor mij is het gewoon nog steeds M-side
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
V O E T B A L - I S- E E N - T E A M M A N N E N S P O R T
Wordt het niet tijd dat je een Berry Powel puntenindex topic gaat maken, dan hoef je ons er tenminste niet mee lastig te vallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Ik hield hem toch op jouw verzoek bij?
Jij ook al hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef stefan_FCDB het volgende:
robbie, nog meer fotos kunnen vinden van mvv? beetje een flutfoto
Rechts van mij op de tribune bedoel ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik zie ze niet, waar ben je dan?
Een pass heeft hij wel, tenminste ik heb hem bij Excelsior vaak genoeg een goede pass zien geven. Korte balletjes is teveel gevraagd, maar dat heeft meer te maken met spelinzicht en balgevoel. Dat heeft hij niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij hebt er echt verstand van![]()
Als Biekman een goeie pass zou kunnen geven speelde hij allang bij Ajax.
Niks makkelijker dan de bal diep gooien op (een van) de snelste speler van Nederland die een perfecte pass geeft waar de aanvaller zo maar tegen aan hoeft te lopen. Dan zou hij ook geen spelinzicht nodig hebben.
Maar helaas berusten deze beelden niet op werkelijkheid.
Ja, nu ligt het aan het publiek. In Utrecht is het gepruts van Rajcomar natuurlijk altijd met gejuich ontvangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:44 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tsja... en daarom wil Utrecht hem ook alleen maar verhuren.... Als ze hem echt zouden willen dumpen hadden ze hem wel verkocht lijkt me.
Ik ben er van overtuigd dat als hij er eenmaal eentje binnenschiet het allemaal wel goed komt met hem, maar door dat tering publiek weet ik niet of hem dat zal lukken.
Een goeie pass heeft volgens mij ook te maken met balgevoel, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een pass heeft hij wel, tenminste ik heb hem bij Excelsior vaak genoeg een goede pass zien geven. Korte balletjes is teveel gevraagd, maar dat heeft meer te maken met spelinzicht en balgevoel. Dat heeft hij niet.
Ik heb hem bij Excelsior genoeg goede voorzetten zien geven. Een korte steekpass of even balvast zijn is echter weer teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Een goeie pass heeft volgens mij ook te maken met balgevoel, maar ik kan het mis hebben.
Nee van hem uitfluiten gaat hij echt beter voetballen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, nu ligt het aan het publiek. In Utrecht is het gepruts van Rajcomar natuurlijk altijd met gejuich ontvangen.
De 4 daltons met LadyFCDB als leid(st)er?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Rechts van mij op de tribune bedoel ik.
Ik wou net zeggen, dat is het domste wat je kunt doen tegen een jongen die al weinig zelfvertrouwen heeft...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee van hem uitfluiten gaat hij echt beter voetballen.
Ik weet niet of je zelf ooit gevoetbald hebt waar publiek langs de kant stond?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee van hem uitfluiten gaat hij echt beter voetballen.
Ik weet niet of je zelf ooit gevoetbald hebt waar publiek langs de kant stond?
Dat is niet iets waar je mee om kunt gaan, zoiets raakt je tot op het bot.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Meneer Rajcomar is profvoetballer. Theo Bos gaf dat in het interview waar Robbie naar linkte ook al aan. Hij zal er toch mee om moeten leren gaan en moeten inzien dat op deze manier er geen grote carriere voor hem in het verschiet ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |