bronquote:De actie is geldig van dinsdag 6 september t/m 17 september 2005
Het kaartje is alleen geldig op een zaterdag of een zondag vanaf
10 september t/m 30 oktober 2005*
yup dat wel maar in deze periode tot 30-10 heb ik best wel zin om even ergens goedkoop heen te gaanquote:
zeker een doos die hier heen had gemoetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:27 schreef Koewam het volgende:
Ik heb er 2 gekocht... Ze hadden hier nog dozen.
Ze willen vast voorkomen dat die noorderlingen naar de beschaafde gebieden van Nederland treinen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:46 schreef AlwaysConnected het volgende:
we moeten onderzoeken waar ze liggen
hier in het noorden in iedergeval niet
Wat krijg ik ervoor?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:21 schreef saban het volgende:
muisje1986 wil je er ook 1 voor mij kopen en langs brengen bij foreestweg?
Mankeer je wat aan je poten ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:21 schreef saban het volgende:
muisje1986 wil je er ook 1 voor mij kopen en langs brengen bij foreestweg?
Aan mn linkervoet ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je poten ofzo?
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef muisje1986 het volgende:
Mmm.. nee geen tijd
Een riemquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef saban het volgende:
Op een riem gesprongen..
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar de naam van het Kruidvat verkeerd te typen...terwijl het PLAATJE er 2 millimeter onder staat. Sterker nog: je hebt het plaatje van de sitequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
het Kruitvat heeft een treinkaartje in de aanbieding voor 9.95 euro het hele land door
[afbeelding]
Nu ben ik er Donderdag middag geweest, hadden ze niets meer verkoopster meld morgen ochtend hebben we ze weer, dus ik vrijdag om 9.30 daar heen(onder werk tijd:P) vraag ik daar
nee nog niet ze komen met de post.
Dus ik om 12uur daar weer heen, nee ze zijn niet gekomen, eind van middag komt er iets
dus ik er om 17.30 weer heen, is toch redelijk eind van de middag
Weer niets, nu word het morgen vroeg.
Nu vraag ik me af hebben ze ze uberhaput wel , heeft iemand em al ?
Hij zal wel woord blind zijn. Of disleksy.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar de naam van het Kruidvat verkeerd te typen...terwijl het PLAATJE er 2 millimeter onder staat. Sterker nog: je hebt het plaatje van de site
Ja je weet wel, geval wat je om je broek heen doet.quote:
M'n reet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij zal wel woord blind zijn. Of disleksy.
Groetjes,
Veldjezus
Life...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Natalie het volgende:
Live is just that kind.
Ik weet niet waar ik precies op kwam, maar in ieder geval wel een lelijke wond waar ik niet op kan staan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef speedfreakssj het volgende:
weet niet hoor saban maar dan moet je ergens op de punt ghaan staan die in dat gaatje moet want anders ben je wel een erge slapeling
*Heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
het Kruidvat heeft een treinkaartje in de aanbieding voor 9.95 euro het hele land door
[afbeelding]
Nu ben ik er Donderdag middag geweest, hadden ze niets meer verkoopster meld morgen ochtend hebben we ze weer, dus ik vrijdag om 9.30 daar heen(onder werk tijd:P) vraag ik daar
nee nog niet ze komen met de post.
Dus ik om 12uur daar weer heen, nee ze zijn niet gekomen, eind van middag komt er iets
dus ik er om 17.30 weer heen, is toch redelijk eind van de middag
Weer niets, nu word het morgen vroeg.
Nu vraag ik me af hebben ze ze uberhaput wel , heeft iemand em al ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |