abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:42:39 #1
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30052937
quote:
UK researchers are asking for your help to find out exactly what is behind out-of-body experiences (OBEs).
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4177912.stm

Onderzoekers aan de Manchester Universiteit gaan onderzoek doen naar Out of Body Experiences. Of te wel Astraal Reizen. Ze zijn op zoek naar mensen om een handje te helpen. Er is ook een Survey op www.freeresponse.org/muobe2005
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:08:13 #2
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30054430
Gaaf!

Michael Roll zal tevens verheugd zijn.

THE SCIENTIFIC PROOF OF SURVIVAL AFTER DEATH

Hij is al een tijdje bezig om hier aandacht voor te krijgen, om wetenschappers en overheden te stimuleren om hier eens wat tijd en geld aan te besteden, hopelijk zijn we daar nu weer een stapje dichterbij gekomen.

Volgens hem zijn er genoeg mind-blowing hints voor, alleen pakt niemand deze op om het zaakje verder uit te werken.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30054558
Goed! Aleen houd ik mijn hart vast bij de methode en bij de eerlijkheid van de onderzoekers.

Sten
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:17:18 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30057638
zoek op , the physics of concienceness engineering

ook alle delen te lezen op CARPATHUM (zie link @ onderaan)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_30081456
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef Stenny het volgende:
Goed! Aleen houd ik mijn hart vast bij de methode en bij de eerlijkheid van de onderzoekers.

Sten
Ik vraag me sowieso af hoe zoiets wetenschappelijk te bewijzen is?! Ten eerste zijn er zoveel tegenstrijdige verhalen/ervaringen van mensen die beweeren OOBEs te hebben gehad dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien bij wijze van spreken. Ten tweede, het hienamaals is niet tastbaar en meetbaar en dus niet wetenschappelijk vast te stellen, lijkt mij.

Voor de duidelijkheid, ik geloof wel in een leven na de dood maar ik denk alleen dat dit project zonde van de tijd is en alleen maar voedingsbodem voor de traditonele 'de-aarde-is-plat-en-het-middelpunt-van-het-heelal'-wetenschapper.
pi_30081821
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef Plotinus het volgende:

[..]

Ik vraag me sowieso af hoe zoiets wetenschappelijk te bewijzen is?! Ten eerste zijn er zoveel tegenstrijdige verhalen/ervaringen van mensen die beweeren OOBEs te hebben gehad dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien bij wijze van spreken. Ten tweede, het hienamaals is niet tastbaar en meetbaar en dus niet wetenschappelijk vast te stellen, lijkt mij.

Voor de duidelijkheid, ik geloof wel in een leven na de dood maar ik denk alleen dat dit project zonde van de tijd is en alleen maar voedingsbodem voor de traditonele 'de-aarde-is-plat-en-het-middelpunt-van-het-heelal'-wetenschapper.
Ik juich het toe dat ze zich ermee bezig houden, veel mensen ervaren het, en dit mag een big item wat mij betreft worden en ik doe daar dan ook alles aan. De geest is immers het ultieme van onszelf, en het is te gek dat ze nu pas wat grootschaliger onderzoek naar uittredingen gaan doen.
pi_30081927

[ Bericht 41% gewijzigd door Stenny op 30-08-2005 08:44:19 ]
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:58:07 #8
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30083178
Ik durf te wedden dat Stenny dat ding boven haar bed heeft hangen.

De foto bedoel ik dan he.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30087387
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:58 schreef Hallulama het volgende:
Ik durf te wedden dat Stenny dat ding boven haar bed heeft hangen.

De foto bedoel ik dan he.
Nee, wat moeten mijn nachtelijke astrale bezoekers daar wel niet van denken.
pi_30087459
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:45 schreef Stenny het volgende:
Nee, wat moeten mijn nachtelijke astrale bezoekers daar wel niet van denken.
Tenzij die er ook zo uitzien
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_30087604
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tenzij die er ook zo uitzien
Sommigen willen zich inderdaad nog wel eens erg maskulien presenteren.
pi_30160746
ik weet niet op welke zender ik het zag, maar een blinde vrouw claimde zichzelf te hebben gezien.
Misschien met die nieuwe reeks afleveringen van disc/ngc
pi_30171351
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef DarkY.NL het volgende:
ik weet niet op welke zender ik het zag, maar een blinde vrouw claimde zichzelf te hebben gezien.
Misschien met die nieuwe reeks afleveringen van disc/ngc
Het klopt, dat kan, ik ben zelf ook sterk bijziend (beide ogen -7), maar tijdens uittredingen, als ik de aardse sfeer verlaat, kan ik weer geheel scherp zien zonder zachte lenzen. De blindheid of in mijn geval bijziendheid is dus echt beperkt tot het specifieke aardse lichaam, in het astrale laat je dat achter je, dat is toch geweldig!
pi_30276391
Hier nog een vergelijkbare studie van de University of Virginia die wat verder is gevorderd:
quote:
The Division of Personality Studies (DOPS) is a unit of the Department of Psychiatric Medicine at the University of Virginia. Utilizing scientific methods, we investigate apparent paranormal phenomena, especially:

* Children Who Claim to Remember Previous Lives (reincarnation)
* Near-Death Experiences
* Out of Body Experiences
* Apparitions and After-Death Communications
* Deathbed Visions
http://www.healthsystem.virginia.edu/internet/personalitystudies/

Van het past-lives onderzoek weet ik dat ze honderden kinderen hebben geinterviewed en in veel gevallen hebben ze de familieleden gevonden die de kinderen beschreven. Deze kinderen konden allemaal unieke details geven van deze mensen, de kinderen herkenden deze personen ook meteen, en de oude famileden herkenden vaak de trekjes van de overleden persoon in het nieuwgeboren kind. Opmerkelijke 'birth marks' zaten heel vaak op precies die plek waar een kind in een vorig leven was geraakt door mes, kogel, of ander object en daardoor was overleden. Er zijn heel wat meer studies als dit en maakt duidelijk dat de meest logische theorie is dat reïncarnatie werkelijkheid is. En dat is toch wat wetenschap is ... de beste theorie vooruit zetten?
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')