Het gaat erom dat die auto's in Nederland vaak totaal nutteloos zijn, behoorlijk onoverzichtelijk en ook nog eens ontzettend vervuilend. Mensen met een dergelijke auto laten dan ook zien dat ze het patsen ermee belangrijker vinden dan milieu en verkeersveiligheid..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Waarom is dat achterlijk? Hij kan hem toch ook mooi, of luxe vinden? En alsof een beetje status verachtelijk is....een nogal typische opmerking, het lijkt wel of je vind dat je niet meer mag hebben dan anderen omdat je het je toevallig kunt veroorloven.![]()
mijn vriendin heb ik een ford ka gegevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mijn-vader-heeft-een-hummer-en-wij-zijn-rijk-want-we-hebben-vier-auto's-reply
joh wat zeik je nou, ik rij veilig en heb nog geen enkele boete, maar denk je dat ik me zorgen ga maken over iemands veiligheid? dat doe ik wel op mijn werk niet als ik auto rijquote:Het gaat erom dat die auto's in Nederland vaak totaal nutteloos zijn, behoorlijk onoverzichtelijk en ook nog eens ontzettend vervuilend. Mensen met een dergelijke auto laten dan ook zien dat ze het patsen ermee belangrijker vinden dan milieu en verkeersveiligheid..
Het zou leuk zijn wanneer men een beetje meer verantwoordelijkheid toont hierin; je hoeft echt niet in een Suzuki Alto te gaan rijden, maar hou het wel een beetje normaal denk ik dan.
Hahaha, dat is ook weer waar.quote:
jij draait het verhaal wel ff 360 graden om he... als die pauper gewoon normaal rijdt is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef Woessssj het volgende:
Nog sneuer is het om in de auto van je pa om tijdens het rijden even te kijken of misschien iemand anders verkeerd uitkomt.. Ze zouden jou je rijbewijs af moeten pakken.
Moet je wel 2 goede pakken. Die jeep is de lichte versie die jij post en het was een golf 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeep:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=9&id2=174
Golf
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=196
je moest eens weten waar die klote groenen hier in nijmegen je allemaal op willen zouden kunnen pakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:31 schreef FoXje het volgende:
Echt volkomen onbelangrijk die Pedestrian rating. Als de auto maar veilig is voor de inzittenden! Wie koopt er nou een auto die veilig is voor voetgangers, en onveilig voor zichzelf.
Wat een bullshit .........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef nexhil het volgende:
[..]
jij draait het verhaal wel ff 360 graden om he... als die pauper gewoon normaal rijdt is er niets aan de hand.
Golf 3, Golf 2 was er niet in VR6 (al zijn er wel wat mensen die een motorswap hebben gedaan)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je wel 2 goede pakken. Die jeep is de lichte versie die jij post en het was een golf 2.
Nijmegen is een kutstad voor de autobezitter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef nexhil het volgende:
[..]
je moest eens weten waar die klote groenen hier in nijmegen je allemaal op willen zouden kunnen pakken
Sowiezo een kutstad, Pietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nijmegen is een kutstad voor de autobezitter.
Op de rest ga ik al niet meer op in... dwaalt toch steeds verder af...hopeloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef BobbyB het volgende:
Sportwagens, Terreinwagens... tja, dat ze ergens anders voor worden gebruikt moet je natuurlijk zelf weten. Ik vind het nogal onzin om in zo'n brandstogslurpende bak te rijden terwijl bekend is dat de olie schaars wordt... beetje aso en ego naar mijn idee, zeker wanneer een gemiddeld personen autotje die zuiniger is evengoed volstaat om te doen wat ie moet doen: jou vervoeren.
Niks mis met een Hummer tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mijn-vader-heeft-een-hummer-en-wij-zijn-rijk-want-we-hebben-twee-auto's-reply
Waarom maken we gewoon niet alleen maar korte, platte, smalle, ronde auto's?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:18 schreef nexhil het volgende:
Jeep Cherokee: Pedestrian rating [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer toch nog 1 ster
Op de rest ga je niet in omdat ik daarin gewoon gelijk heb, punt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Op de rest ga ik al niet meer op in... dwaalt toch steeds verder af...hopeloos.
Oke dus uit je laatste verhaal moet ik maar concluderen dat je wilt dat iedereen op de fiets naar zijn/haar werk/school/whatever gaat? Want dat is niet ego toch..., bespaart een hoop olie en is nog gezond ook voor je lichaam...![]()
Die terrein/sport- wagens rijden idd veel minder zuinig, en verbruiken relatief gezien meer olie. Ja en? Dat is een bijkomend nadeel helaas. Nadelen zal je altijd houden. Maar zo ook waar nadelen zijn, zijn ook zat voordelen te zien.
Trouwens, alcohol is ook slechter dan water voor je lichaam is. Denk je dat iemand zich daar zorgen om maakt? Daar maak ik me nou wel weer zorgen om![]()
persoonlijk vindt ik de h1 ook stoerder, maar niet echt comfortabelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Niks mis met een Hummer tochzolang je het kan betalen why not?
![]()
Maar dan zie ik wel liever een H1 dan een H2![]()
again, we kopen wat wij leuk vinden, nou ik kocht een nissan, mijn pa een hummer h2 en mijn moeder een audii TTquote:En wat voor een voordelen heb je dan met een patsbak? Ik zie er geen, ik zie alleen nadelen: niet zuinig en asociaal lomp. Vooral dat eerste is gewoon ego omdat bekend is hoe het met de olie staat in de wereld, dan ga je geen grote bak rijden als dat niet nodig is.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:26 schreef rashudo het volgende:
if (bumperkleving == TRUE){
throttle_release();
}
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:28 schreef nexhil het volgende:
if (bumperkleving == TRUE){
spare tire_release();
}
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |