abonnement Unibet Coolblue
pi_53128670
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef Ixnay het volgende:
De zanger is slecht bij concerten, daarom is het live minder.
De rest van de band is goed.
Welk optreden van hun heb je gezien waarbij de zang slecht is?
Persoonlijk vind ik Shadows live dus echt wel goed zingen. (Shadows = zanger).
  woensdag 12 september 2007 @ 23:31:03 #52
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53135011
Ik vind de zang live niet goed, op de CD vind ik het erg mooi, maar live lijkt het (als je het mij vraagt) nergens op
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 13 september 2007 @ 22:01:10 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_53157418
Op cd is hij goed ja, live is het gewoon geen zanger.
Bijvoorbeeld dat schreeuwen in het begin van Unholy Confessions kan hij live niet. Moet je maar eens een filmpje van ze zoeken.
  donderdag 13 september 2007 @ 22:02:58 #54
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_53157472
quote:
Op woensdag 12 september 2007 03:12 schreef OFfSprngr het volgende:
MTV band.
Ik weet niet wat MTV bands zijn, ik kijk namelijk nooit muziekzenders.

Jij wel, anders kon je niet weten of A7X een MTV band is.
  donderdag 13 september 2007 @ 22:07:27 #55
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53157657
Ik kijk geen MTV maar het is wel een radio-vriendelijk populair mallcore bandje dus de kans is groot dat MTV2 hun zooi de halve dag draait.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 13 september 2007 @ 22:19:16 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_53158031
Ik wist niet eens dat MTV2 bestond.

Jij wel.
  donderdag 13 september 2007 @ 23:20:21 #57
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53159849
Ik kijk niet eens meer (muziek)tv, toch alleen maar troep
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53160446
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kijk geen MTV maar het is wel een radio-vriendelijk populair mallcore bandje dus de kans is groot dat MTV2 hun zooi de halve dag draait.
Kom op OFfSprngr, je weet er veel meer van dan je toe durft te geven
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53168850
ik heb een clip gevonden op Youtube waar hij nog schreewt!!! hahah die zijn echt zeldzaam dat ie schreeuwt.

http://www.youtube.com/watch?v=lNcZT6oOjPU
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:49:20 #60
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53172756
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:44 schreef vingerplant het volgende:
Kom op OFfSprngr, je weet er veel meer van dan je toe durft te geven
Ik heb ze een keer op myspace geluisterd omdat iedereen er zo over loopt te praten en het is eerste klas Amerikaanse bagger zoals de hordes bands die nu uit Amerika komen met compleet niets zeggende muziek, waaris de NYHC en de Florida Death Metal gebleven want nu hebben we allemaal klote "Metalcore" bandjes die iedereen helemaal geweldig vind maar geen muziekale reet voorstellen.

Over MTV2, daar hoor je ook heel veel mensen over "goh, ja, ik wil MTV2 hebben dat is ten minste behoorlijke muziek!!11", BULLSHIT, mn ouders hier hebben een schotel en daar zit het op en je krijgt allemaal "Indie" troep en Avril Lavigne, zelfs fucking _BEHOORLIJKE_ bands (Slayer, Type O) op Roadrunner (of all labels) zie je er niet eens op.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:49:54 #61
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53172768
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Ixnay het volgende:
Ik wist niet eens dat MTV2 bestond.

Jij wel.
Pennywanker.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_53178781
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:49 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik heb ze een keer op myspace geluisterd omdat iedereen er zo over loopt te praten en het is eerste klas Amerikaanse bagger zoals de hordes bands die nu uit Amerika komen met compleet niets zeggende muziek, waaris de NYHC en de Florida Death Metal gebleven want nu hebben we allemaal klote "Metalcore" bandjes die iedereen helemaal geweldig vind maar geen muziekale reet voorstellen.

Over MTV2, daar hoor je ook heel veel mensen over "goh, ja, ik wil MTV2 hebben dat is ten minste behoorlijke muziek!!11", BULLSHIT, mn ouders hier hebben een schotel en daar zit het op en je krijgt allemaal "Indie" troep en Avril Lavigne, zelfs fucking _BEHOORLIJKE_ bands (Slayer, Type O) op Roadrunner (of all labels) zie je er niet eens op.
Dat jij de muziek van MTV2 klote vindt kan best, en voor een groot gedeelte ben ik het gewoon met je eens. Je kunt echter niet ontkennen dat de muziek die ze er draaien in ieder geval beter (of minder slecht) is dan op de andere 'muziek'zenders. En Avril Lavigne heb ik er nooit op gezien, Slayer wel

Ik wil je overigens aanraden de CD Sounding The Seventh Trumpet van Avenged te luisteren. Die is en blijft gewoon heel erg goed! De rest kun je dan wel laten zitten.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:53:51 #63
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53185255
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:07 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dat jij de muziek van MTV2 klote vindt kan best, en voor een groot gedeelte ben ik het gewoon met je eens. Je kunt echter niet ontkennen dat de muziek die ze er draaien in ieder geval beter (of minder slecht) is dan op de andere 'muziek'zenders. En Avril Lavigne heb ik er nooit op gezien, Slayer wel

Ik wil je overigens aanraden de CD Sounding The Seventh Trumpet van Avenged te luisteren. Die is en blijft gewoon heel erg goed! De rest kun je dan wel laten zitten.
Dat vind ik dan weer net de slechtste cd
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53238122
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer net de slechtste cd
daar is het allemaal mee begonnen. Dat is hun style!

Wat ze nu maken is totaal anders! Dat vind ik persoonlijk jammer. Die grunts doet hij helemaal niet meer en de nummers van de 1e plaat spelen ze live niet. Nummers van de 2e plaat spelen ze wel en de grunts die ze daar op cd doen die zingt hij live.

Live is het rommelig en niet strak en ronduit kut.

ik blijf het zeggen > sounding the seventh trumpeth en waking the fallen zijn favoriet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:49:57 #65
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53382149
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:28 schreef Kletz het volgende:

[..]

daar is het allemaal mee begonnen. Dat is hun style!

Wat ze nu maken is totaal anders! Dat vind ik persoonlijk jammer. Die grunts doet hij helemaal niet meer en de nummers van de 1e plaat spelen ze live niet. Nummers van de 2e plaat spelen ze wel en de grunts die ze daar op cd doen die zingt hij live.

Live is het rommelig en niet strak en ronduit kut.

ik blijf het zeggen > sounding the seventh trumpeth en waking the fallen zijn favoriet.
Daar ben ik het wel mee eens
Hiermee ook

Van de eerste CD vind ik Warmness on the Soul het mooiste nummer, en dat is ook net het 'buitenbeentje' van de cd geloof ik
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:55:27 #66
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_53382254
Ik vind de stijl van City Of Evil ook beter dan het oudere werk van A7X, al vond ik Waking The Fallen ook al goed.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:37:05 #67
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54296024
De nieuwe cd is helemaal ruk

Naja goed het is opzich wel aan te horen maar ik vind het een stuk minder goed dan City of Evil/Waking the Fallen...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54297959
city of evil met waking the fallen vergelijken is not done dude.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 november 2007 @ 14:37:05 #69
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54300305
Wie zegt dat ik ze vergelijk? Ik geef aan dat ik die 2 cd's wel goed vond, en dat de nieuwe cd minder goed is dan 1 van die 2 cd's
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54303999
Nou, ik heb hem even geluisterd. Dit is zoals emo moet zijn, ik had tranen in mijn ogen. Van het lachen wel te verstaan.

Het is een mix tussen poprock en slechte nu-metal met nietszeggende gitaarsolo's en bovendien valt die zanger verschrikkelijk door de mand. Echt een aanfluiting deze cd. City Of Evil kon nog net, dit is gewoon lachwekkend helaas.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:41:58 #71
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54322036
... Zoals ik zei, ik vind het geen verschrikkelijke CD, ik vind het prima te luisteren, albumranking:

1 Waking the Fallen
2 City of Evil
6 Avenged Sevenfold
10 Sounding the Seventh Trumpet
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54322699
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:41 schreef nijnja het volgende:
... Zoals ik zei, ik vind het geen verschrikkelijke CD, ik vind het prima te luisteren, albumranking:

1 Waking the Fallen
2 City of Evil
6 Avenged Sevenfold
10 Sounding the Seventh Trumpet
Ieder z'n mening, ik kan er dus echt met m'n kop niet bij dat je Seventh Trumpet een draak vind vergeleken met dit nieuwe wanprodukt. Ik vind het serieus zonde dat een band met zoveel talent zover afglijdt in z'n knieval voor de commercie. Dat ze dat vervolgens brengen onder de noemer 'progressie' is eigenlijk gewoon grappig...

Zo, ik ga even Waking The Fallen en Seventh Trumpet luisteren om mezelf eraan te helpen herinneren dat deze band toch wat in z'n mars heeft.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:58:20 #73
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54323711
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ieder z'n mening, ik kan er dus echt met m'n kop niet bij dat je Seventh Trumpet een draak vind vergeleken met dit nieuwe wanprodukt. Ik vind het serieus zonde dat een band met zoveel talent zover afglijdt in z'n knieval voor de commercie. Dat ze dat vervolgens brengen onder de noemer 'progressie' is eigenlijk gewoon grappig...

Zo, ik ga even Waking The Fallen en Seventh Trumpet luisteren om mezelf eraan te helpen herinneren dat deze band toch wat in z'n mars heeft.
Als ik eerlijk ben vind ik alleen Warmness on the Soul een echt mooi nummer van de 1e CD. En dit is het enige nummer in een wat andere stijl op de CD. We Come Out at Night en de intro vind ik ook nog wel vet, maar verder kan ik die nummers niet echt aanhoren. Waking the Fallen vind ik echt een parel, met name Won't See .. Pt. 1, maar verder ook een goeie CD. City of Evil is weer een andere, mooie stijl, en dit is inderdaad meer commercieel, veel minder hun stijl, maar ik vind het zeker niet verkeerd klinken.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54455970
ik moest al wennen aan de metallica zang op Waking the fallen. En na een paar luisterbeurten vond ik het echt vet!! (wel bleef de 1e op 1 staan, omdat die sound zo vet is)

City of evil heb ik 1 nummer gehoord en toen hoefde het al niet meer. Het hoefde al niet meer toen ik ze live in de melkweg zag. Ik verheugde me er heel erg op!! Hopend op nummers van de 1e plaat!

Wat kreeg ik > En alleen maar zingende shadows. Die zo'n bek trok als of Britney Spears aan het zingen was. De mooie hoedjes van die gitarsten die nog ook nog eens zwaar rommelig en kut speelde.

3 nummers van Waking the fallen spelen en het nog verneuken ook door de gruntz met zang te verwisselen!!

ik scheet echt op ze. Wat vond ik dat jammer.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_55839177
K vind de nieuwe CD echt heel erg ruig, maarja ieder zn ding he;)

A little piece of heaven is echt wel stoer, k ken niet veel bands die zo hun eigen ding doen.

A7X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')