soms ook die vermommingen ..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef GEoDLeto het volgende:
Shhh *looks around* It is I, LeClerq
Oooohhh, Rrrreneeeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef TripleBee het volgende:
Listen carefully, I shall say this only once.
volgens de bbc zelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:41 schreef evil-me het volgende:
Wat een zieke comedy is dat zeg. Een beetje grappen maken over nazi duitsland hoe kun je.
iedereen werd in het zonnetje gezetquote:the show was an equal-opportunity offender when it came to stereotypes: it depicted the French as greedy and sex-obsessed, the Germans as inefficient bumblers and the British as upper-class twits.
[ Bericht 4% gewijzigd door coz op 30-08-2005 15:46 (tnx .. idd fallen moest erbij) ]quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef GEoDLeto het volgende:
fallen madonna with the big boobies
Ze waren op kamp, niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig juist!!!
En zo erg hard is het ook weer niet.
Dit wel,
Weet je waarom de joden niet mee vochten in de 2de wereld oorlog???
Het antwoord is wel hard dus ik ga dat maar niet zeggen![]()
Wat hij zegt, zelfs in de herhaling blijft het leukquote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef Sgele het volgende:
deze serie kijk ik elke avond, als ik net thuis ben van werken met een bord op schoot... hij is en blijft keer op keer hilarisch....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |