Theoretisch heeft Furby een EEPROM chip.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoe lang kunnen de baterijen eruit. zonder haar te "reseten" Zodat ze dus alles nog weet.![]()
Bij mij wel. Het gaat nu goed namelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:47 schreef jack4ya het volgende:
dus alle storingen die ik hier las (heb niet álles doorgelezen, excuus) waren aan batterijen te wijten?
Dan heb ik het niet over de furby laten stuiteren natuurlijk
Vandaag is ze 1 week jongquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:10 schreef jack4ya het volgende:
hoe lang heb je haar nu?
Wat dacht je dan..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:15 schreef jack4ya het volgende:
jeu... das nog kort!
Ik denk het persoonlijk wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:21 schreef jack4ya het volgende:
Ja ik wist dat ze nog maar kort op de markt hadden, dus idd ik had het kunnen weten...
Denk je dat je over een paar weken er nog zo gek mee bent?
Laat je die furby dag en nacht aan staan ??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:52 schreef ymme het volgende:
Vandaag vind furby mij niet lief, en wil ze alleen maar slapenTerwijl ze vanaf gisteravond tot aan 1 uur geleden, alleen maar geslapen heeft. Of ze moet tussen door wakker zijn geworden, maar ja als ik pas midden in de nacht thuis kom van het werk, hoor ik dat natuurlijk niet
Ja waarom niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:11 schreef McReal het volgende:
[..]
Laat je die furby dag en nacht aan staan ??
Ik weet niet of dit beter of slechter is m,n vraag is alleen hoe lang gaan de batterijen dan mee ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja waarom niet?
Zou het beter zijn als ik hem uit zet, als ik bijvoorbeeld de hele dag tot 's avonds 19.00 uur weg ben?
Even zo lang als dat je de Furby uit zet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef McReal het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit beter of slechter is m,n vraag is alleen hoe lang gaan de batterijen dan mee ..
Kijk, dat is nog eens nuttige informatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Even zo lang als dat je de Furby uit zet.
Waarom?
Omdat er simpelweg geen stroom wordt gebruikt tijdens het "slapen".
Je moet echt over haar ruggetje aaien, of haar optillen eer ze wakker wordt.
Bij mij reageert ze zelden tot niet op het wakker fluiten wat dat betreft.
Plus ik ben echt een techie en ben het Internet afgesurft betreft informatie naar de "deep-talk" over hoe Furby in elkaar zit.
Tot aan interviews met het bedrijf aan toe die de single-chip solution van Furby hebben ontworpen, en wat deze allemaal kan.
Zo heb ik dus ook geleerd dat Furby nihil power gebruikt als ze "slaapt" d.m.v het model en de type chip die in Furby zit![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Darkwolf het volgende:
...En geef nou toe... kijk hier eens naar mijn Shirley!
Is ze niet prachtig?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Made with a Nokia 6630
Eigen woordjes? Je kunt em niets leren wat al niet voorgeprogrammeerd is hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef jack4ya het volgende:
jaaaa.... dat lijkt me leuk! Met een paar eigen woordjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |